Dlaczego tak się dzieje? Jest to przede wszystkim spowodowane wysoką dostępnością obiektów mogących pochwalić się znacznym stopniem zaawansowania technologicznego oraz wykończeniowego. Dość powiedzieć, że budynki biurowe w Krakowie zaopatrzone są w wiele udogodnień, które zarówno obniżają koszty eksploatacyjne obiektu jak również sprawiają, że praca w nim jest o wiele bardziej komfortowa oraz produktywna.
Najemcy bardzo chwalą sobie fakt, iż podczas projektowania wzięto pod rozwagę wysoki współczynnik izolacji termicznej oraz akustycznej. Oznacza to, że zastosowane materiały, w tym okna i drzwi, są nad wyraz szczelne. Dzięki temu nawet w sezonie zimowym w poszczególnych pomieszczeniach biurowca panuje przyjemna temperatura, natomiast hałas dochodzący z zewnątrz jest w znacznym stopniu minimalizowany. Jest szczególnie istotne w przypadku budowli zlokalizowanych w centrum omawianej aglomeracji miejskiej. Co więcej, zadbano także o dostosowanie biurowców do nieprzerwanie zmieniającej się specyfiki prowadzonych przez rodaków działalności gospodarczych. Uzyskują oni dostęp do przestrzeni zaaranżowanych w sposób tradycyjny (gabinetowy), jednakże mogą oni także skorzystać z biur opartych na planie open space, który to o wiele lepiej sprawdza się w niektórych branżach, znacznie ułatwiając wymianę pomysłów oraz rozwiązywanie pojawiających się problemów.
Poznaj – Pendrive 1TB: Wybór, Zastosowania i Najlepsze Modele
Standardem stały się w Krakowie także udogodnienia, których ze świecą szukać można w innych, wydawałoby się bardziej pod tym względem rozwiniętych miastach. Najlepsze biurowce zapewniają dużą przestrzeń parkingową, tak podziemną jak i naziemną, monitoring, windy, jak również możliwość dotarcia do głównych punktów w mieście w zaledwie kilka do kilkunastu minut.
Dogodna lokalizacja jest zasługą stale rozwijającej się i świetnie przemyślanej komunikacji miejskiej w Krakowie, która to bez wątpienia pozytywnie przekłada się tak na komfort dojazdów do pracy dla osób zatrudnionych w biurowcu jak i łatwość dotarcia do określonych punktów usługowych czy też urzędów celem załatwienia kluczowych z punktu widzenia prowadzonej działalności gospodarczej sprawunków.
Pomimo wszystkich tych udogodnień nie musimy się jednocześnie obawiać, że nawet krótkoterminowy wynajem przestrzeni biurowej w aglomeracji będącej bohaterką naszego dzisiejszego wpisu doprowadzi do wydrenowania naszego budżetu przeznaczonego na prowadzenie biznesu. Ceny wynajmu utrzymują się, nawet pomimo niepewnej ostatnio sytuacji na rynku, na stałym, przystępnym poziomie. Jeśli więc planujemy zmianę pracy zdalnej na działalność prowadzoną w tradycyjnym biurowcu, Kraków z pewnością okaże się strzałem w dziesiątkę, my natomiast nie będziemy żałowali podjętej samodzielnie bądź z pracownikami decyzji!