Audyt restauracji – szkolenie, z którego warto skorzystać

XVII Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro, które odbędą się w dniach 20-22 marca 2013 w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie, to dobra okazja do skorzystania z bogatej oferty edukacyjnej. Organizator wspiera firmy oferując bezpłatne warsztaty prowadzone przez specjalistów z branży. Jeden z bloków tematycznych poświęcony będzie problematyce audytowania restauracji.

Udoskonalanie funkcjonowania lokalu gastronomicznego warto zacząć od audytu, który pozwoli ocenić sytuację wyjściową i zidentyfikować obszary wymagające zmian. Szkolenie “Audyt Restauracji – niezbędny w każdym lokalu” przeznaczone jest dla właścicieli i managerów restauracji. Jego celem jest przedstawienie projektu Audytu Klienta GdzieZjesc.info®, sposobów jego przeprowadzania oraz identyfikacja restauracji, które potrzebują audytu. Prowadzący Anna Dębska oraz Filip Fryś przekażą słuchaczom praktyczne wskazówki, jakie efekty przynosi realizacja audytu w lokalu oraz wdrożenie zaproponowanych zmian.

Kiedy lokal potrzebuje audytu

Wypełnienie ankiety w trakcie warsztatów pozwoli odpowiedzieć właścicielom i zarządzającym restauracjami na pytanie, czy zasadne jest przeprowadzenie audytu w danym lokalu. Kluczowe pytania postawione w ankiecie to m.in.: Czy zauważyłem ostatnio spadek klientów w moim lokalu?, Czy w moim lokalu jest zbyt mała liczba gości, bym mógł wprowadzać nowości oraz dodatkowe promocje? Pozytywna odpowiedź na któreś z pytań ankietowych jest sygnałem, że warto rozważyć zasadność przeprowadzenia audytu, a co za tym idzie wdrożenia zmian w lokalu. Jak wynika z obserwacji i doświadczenia organizatorki szkolenia – Anny Dębskiej, coraz więcej lokali traci klientów, a następnie kończy działalność. Nie jest to spowodowane wyłącznie kryzysem przetaczającym się przez rynek, lecz wieloma błędami popełnianymi przez zarządzających restauracjami.

Na czym polega Audyt Klienta

Usługa Audyt Klienta obejmuje pełną analizę bieżącej obsługi lokalu, w tym: klienta, pracowników, serwowanych dań, narzędzi promocyjnych lokalu i ich skuteczności. Na przeprowadzenie audytu w większości przypadków wystarczają 2 dni. Następnie kluczowe jest wysłuchanie audytora, zrozumienie jego podpowiedzi oraz ich analiza. Najistotniejszym krokiem jest jednak natychmiastowe i konsekwentne wprowadzenie sugestii i uwag w życie. Jak podsumowuje Anna Dębska:  „To trudne, bo trzeba pozbyć się przyzwyczajeń, które bardzo często są przyczyną problemów restauracji. Bez tego kroku restauracja nie ma racji bytu. Sama wizyta audytora nie pomoże. Najważniejsza jest szybka eliminacja błędów, które blokują poprawny rozwój restauracji.”

Po zakończeniu szkolenia „Audyt Restauracji – niezbędny w każdym lokalu”  uczestnicy otrzymają certyfikat uczestnictwa. Dodatkowo biorący udział dostaną materiały zawierające Przykładowy Audyt Klienta GdzieZjesc.info® oraz ankietę pomocną w bieżącej weryfikacji zapotrzebowania na audyt. 

Rejestracja

Warsztaty w ramach Targów EuroGastro są bezpłatne, a o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja i wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie organizatora szkolenia: http://www.gdziezjesc.info/eurogastro.htm. Szkolenie odbędzie się na terenie Targów EuroGastro, na które obowiązuje oddzielna rejestracja, której można dokonać na miejscu lub on-line na www.eurogastro.com.pl/rejestracja.

 

———————————-

MT Targi Polska o jeden z wiodących w Polsce i największy na rynku warszawskim organizator imprez targowych. Firma organizuje 7 imprez wystawienniczych, które rocznie gromadzą ponad 2000 wystawców i 80 000 zwiedzających. W kalendarium znajdują się targi, które bardzo dobrze znane są za granicą, a w Polsce zyskały miano najważniejszych wydarzeń targowych, a są to: EuroGastro, CrimeLab, EuroLab, Lato, TT Warsaw, WorldHotel oraz Infrastruktura.

 

PR

Hotel zlokalizowany jest na północny-wschód od Łodzi, 14 km od centrum miasta. Usytuowany jest przed wjazdem do Strykowa przy trasie Łódź - Łowicz - Warszawa. Stanowi doskonałą bazę dla odwiedzających nie tylko Łódź, ale także znane wsrod turystów miejscowości historyczne - Arkadię Nieborów, Żelazową Wolę czy Niepokalanów.

Hotel ma 194 miejsca noclegowe w

Niezależnie od pory roku Karpacz zapewnia idealne warunki do organizacji spotkań biznesowych, szkoleń i aktywności outdoorowych. Lato to czas górskich wędrówek karkonoskimi szlakami, zima – integracja na stoku na dwóch lub jednej desce.

Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Boss*** to stylowy i elegancki hotel ulokowany w otoczeniu malowniczego Mazowieckiego Parku Krajobrazowego. Dzięki swojej lokalizacji Hotel Boss*** jest doskonałym miejscem zarówno dla gości indywidualnych, jak i biznesowych. Wszechstronność naszego hotelu pozwala zaproponować Gościom idealne miejsce do pracy i odpoczynku oraz spotkań biznesowych, firmowych, czy też organizacji imprez rodzinnych.