Bardzo Dobre Maniery w Radisson Blu Hotel Kraków

Radisson Blu Hotel Kraków właśnie dołączył do ogólnopolskiej akcji Bardzo Dobre Maniery. To organizowana przez Polski Czerwony Krzyż inicjatywa, mająca na celu zebranie środków na rzecz niedożywionych dzieci w Polsce.

Restauracja Milk&Co krakowskiego hotelu Radisson Blu w maju dołączyła do kilkudziesięciu już restauracji w całej Polsce, które biorą udział w szlachetnej akcji – Bardzo Dobre Maniery. Akcja jest organizowana przez Polski Czerwony Krzyż.

Jak mówią fakty – mimo licznych działań organizacji charytatywnych i zbiórek żywności, blisko siedemset tysięcy dzieci w Polsce nie jada ciepłych posiłków. Aby temu zaradzić Polski Czerwony Krzyż podjął całoroczną akcję Bardzo Dobre Maniery, dzięki której, goście restauracji wraz z zapłatą rachunku będą mogli wpłacić symboliczną kwotę na konto PCK.

„Bardzo chętnie i często angażujemy się w tę i podobne akcje na rzecz społeczności, zarówno lokalnej jak i w ujęciu ogólnopolskim. Los najmłodszych leży nam najbardziej na sercu dlatego regularnie i różnymi przedsięwzięciami wspieramy Dom Dziecka im. Jana Brzechwy w Krakowie oraz Szpital Dziecięcy w Prokocimiu. Gdy tylko dowiedzieliśmy się o inicjatywie Bardzo Dobre Maniery – uznaliśmy, że musimy wziąć w niej udział. Chcemy zachęcić zarówno mieszkańców Krakowa jak i odwiedzających nas gości do wspierania akcji na rzecz niedożywionych dzieci w Polsce” – mówi Nino Rosenlund General Manager w Radisson Blu Hotel, Kraków.

Skąd wzięły się Bardzo Dobre Maniery? Jedną z podstawowych form komunikacji kelnera z gościem są dobre maniery – czyli przestrzeganie zasad savoir-vivre’u. Teraz dzięki specjalnemu ułożeniu sztućców na talerzu po skończonym posiłku, także w restauracji Milk&Co – gość będzie mógł przekazać obsłudze, że życzy sobie, aby do jego rachunku została doliczona kwota 5 zł, która zostanie przekazana przez PCK na rzecz niedożywionych dzieci. Kwota 5 zł nie jest wprost doliczana do rachunku – klient podpisuje oświadczenie o chęci przekazania wpłaty. Całość tej kwoty bez żadnych odliczeń i podatków przekazywana jest na poczet PCK.

Jak wziąć udział w akcji? Wystarczy w objętej nią restauracji – także tej znajdującej się w Radisson Blu Hotel Kraków – po skończonym posiłku skrzyżować sztućce na talerzu. To wyraźny znak dla kelnera o chęci przekazania dodatkowej kwoty na rzecz PCK. Restauracje biorące udział w akcji są wyraźnie oznaczone – naklejkami, plakatami PCK, które w wielu miejscach pojawiły się także w Milk&Co i Radisson Blu Hotel Kraków.


Młyn Jacka Hotel& Spa**** jest idealnym miejscem dla osób ceniących komfort, najlepszą jakość oraz profesjonalizm. Oryginalny wystrój wnętrz przedstawia historię starego młyna w nowoczesnym wydaniu. Dzięki doświadczeniu oraz zaangażowaniu zespołu hotel świadczy usługi na najwyższym poziomie, spełniając z sukcesem wszystkie oczekiwania swoich Gości.

Klub Golfowy ''Lisia Polana'' jest obiektem sportowo-konferencyjnym mieszczącym się w przepięknej Dolinie Wkry zaledwie 45 km od centrum Warszawy w drodze na Gdańsk. Poza zapleczem golfowym na jakie składa się Mistrzowskiej Klasy 18-sto dołkowe pole oraz tereny do ćwiczeń posiadamy dwa ziemne korty tenisowe oraz duży teren wokół budynku.

Pensjonat Wulpink to malowniczo położony obiekt nad Jeziorem Wulpińskim. Jest to urokliwe miejsce, idealne dla wszystkich, którzy szukają kameralnego miejsca do wypoczynku, a także dające znakomite warunki dla uprawiania sportów wodnych, jak i wszelkich innych form rekreacji w zielonym otoczeniu i bliskim kontakcie z naturą.