Best Western wzmacnia dział e-marketingu w Polsce

W związku z intensywnym rozwojem Best Western w Polsce, sieć inwestuje w działania z zakresu marketingu i sprzedaży internetowej. Wraz z początkiem maja do polskiego oddziału największej rodziny hotelowej na świecie dołączyła Lilianna Dorotkiewicz, specjalistka z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży hotelarskiej.

Lilianna Dorotkiewicz rozpoczęła swoją karierę w hotelarstwie w 1989 r. Posiada szerokie doświadczenie w pracy dla hoteli sieciowych, takich jak Accorhotels czy Louvre Hotels Group. Specjalizuje się przede wszystkim w zarządzaniu i optymalizacji rezerwacji oraz przychodów, a także w działaniach z zakresu komunikacji internetowej. Odbyła także liczne szkolenia, głównie z obszaru revenue management’u, a także coachingu i obsługi klienta. 

W Best Western Dorotkiewicz objęła stanowisko menedżera ds. e-marketingu. Do jej głównych zadań należy zarządzanie przychodami hoteli, intensyfikacja dystrybucji i sprzedaży poprzez kanały online, optymalizacja systemu rezerwacji, a także umacnianie obecności marki w internecie. 

Współpraca z tak doświadczoną specjalistką to dla Best Western szansa, by zrobić kolejny krok naprzód. Jestem przekonany, że jej doskonała znajomość rynku turystycznego i rozwinięte umiejętności pozwolą nam na uzyskanie jeszcze szybszego tempa wzrostu w Polsce i zaowocują silnym wzmocnieniem naszego portfolio – powiedział Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę i Kraje Bałtyckie.

Dorotkiewicz poza pracą zawodową interesuje się psychologią i muzyką, lubi wycieczki górskie i jazdę na rowerze. Posługuje się językiem angielskim, francuskim i rosyjskim.

O sieci Best Western

Best Western to największa na świecie rodzina hotelowa, do której należy obecnie ponad 4 000 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod trzema markami: BEST WESTERN, BEST WESTERN PLUS oraz BEST WESTERN PREMIER. To, co łączy obiekty Best Western to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo – marketingowe. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości. 

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.

 

Best Western

HP Park Plaza zapewnia profesjonalną obsługę Gości oraz komfortowe warunki!

Wrocławski hotel HP Park Plaza dysponuje 7 klimatyzowanymi salami konferencyjnymi z nowoczesnym sprzętem audiowizualnym oraz naturalnym oświetleniem, maksymalnie dla około 500 osób łącznie.

Czterogwiazdkowy Scandic Wocław usytuowany jest w centrum miasta. Dogodny dojazd z autostrady A4/A8, niewielka odległość (12 km) od lotniska im. Mikołaja Kopernika oraz umożliwiający przebycie pieszo dystans do Głównego Dworca Kolejowego PKP, zapewniając uczestnikom komfort szybkiego dotarcia na miejsce spotkania.
Oferujemy bezpłatny dostęp do internetu (wi-fi) w całym hotelu.

Fabryka Wełny Hotel & Spa to wielofunkcyjny i nowoczesny obiekt konferencyjny położony
w samym sercu Pabianic,w malowniczej okolicy tuż pod Łodzią.
Stworzony dla gości ceniących sobie komfort, relaks jak również lubiących aktywnie spędzać czas. Hotel idealnie nadaje się do organizacji różnego rodzaju konferencji, szkoleń oraz spotkań biznesowych czy bankietów.