Best Western Zacieśnia Relacje z Klientami

Z początkiem marca 2012 roku, sieć Best Western Polska uruchomiła swój profil na jednym z najbardziej popularnych portali społecznościowych. Marka z ponad sześćdziesięcioletnią tradycją stawia po raz kolejny na rozwój i nowoczesne rozwiązania.

Otwarte w lutym br. pierwsze biuro Best Western w Polsce, będące siedzibą Regionalnego Dyrektora Sprzedaży Best Western na Polskę, było pierwszym krokiem na drodze do wzmocnienia komunikacji sieci z partnerami biznesowymi. Teraz przyszedł czas na pogłębianie relacji z klientami indywidualnymi.

Na profilu www.facebook.com/BestWesternPolska można znaleźć informacje odnoszące się do poszczególnych obiektów sieci, a także ciekawych inicjatyw. W najbliższym czasie planowane jest również uruchomienie dodatkowych aplikacji konkursowych.

Obecność na portalu Facebook to idealny sposób na komunikację zarówno z obecnymi, jak
i potencjalnymi gośćmi. Dzięki temu mamy szansę regularnie poznawać opinie klientów i na bieżąco informować o naszych działaniach. Wierzymy, że teraz jeszcze szybciej będziemy mogli odpowiadać na potrzeby naszych klientów
– mówi Gheorghe Cristescu, Regionalny Dyrektor Sprzedaży Best Western na Polskę.

Ten sposób interaktywnych relacji z gośćmi doceniły też poszczególne grupy tworzące sieć Best Western w wielu innych krajach, m. in. w Niemczech, we Włoszech czy Francji. Dodatkowo Best Western prowadzi międzynarodowy profil pod adresem www.facebook.com/BestWestern, gdzie zebrało się już ponad 294.000 osób obserwujących Fanpage. Można tu dokonać rezerwacji wszystkich obiektów należących do sieci, zlokalizowanych w 90 krajach na całym świecie, a także dowiedzieć się więcej na temat aktualnych promocji, konkursów i wydarzeń. 

Więcej informacji o sieci znajduje się na stronie www.bestwestern.pl 


 

O sieci Best Western

Best Western to największa sieć hoteli na świecie, założona w 1946 roku. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. To, co łączy obiekty działające w sieci to jakość i standard obsługi klientów oraz programy sprzedażowo – marketingowe. Hotele mają możliwość przyłączenia się do jednej z trzech marek: Best Western, Best Western Premier oraz Best Western Plus – w zależności od poziomu świadczonych usług.

 

BW Hotels Osuuskunta, określany też jako Best Western Hotels Finland, Baltic States and Poland jest siedzibą biura reprezentującego sieć Best Western w Finlandii, krajach bałtyckich oraz w Polsce. Obecnie funkcjonuje 18 hoteli Best Western w Finlandii, 3 na Litwie, 1 na Łotwie oraz 11 w Polsce. Do sieci Best Western należy ponad 4000 hoteli w 90 krajach na całym świecie, przyjmujących łącznie przeszło 400 000 gości każdego dnia.

Fabryka Wełny Hotel & Spa to wielofunkcyjny i nowoczesny obiekt konferencyjny położony
w samym sercu Pabianic,w malowniczej okolicy tuż pod Łodzią.
Stworzony dla gości ceniących sobie komfort, relaks jak również lubiących aktywnie spędzać czas. Hotel idealnie nadaje się do organizacji różnego rodzaju konferencji, szkoleń oraz spotkań biznesowych czy bankietów.

Nowoczesny hotel Mercure Wrocław Centrum położony jest w kulturalnym,
handlowym i komunikacyjnym centrum Wrocławia – w sąsiedztwie największych
atrakcji turystycznych miasta, takich jak Rynek i Ostrów Tumski,
Muzeum Narodowe wraz z Panoramą Racławicką. Hotel oddalony jest 11 km
od międzynarodowego Portu Lotniczego Wrocław im. Mikołaja Kopernika,
a od dworca kolejowego i autobusowego jedynie 1 km. Do dyspozycji gości
hotelowych oddany jest monitorowany parking na ponad 200 miejsc.

Hotel Wyspiański to 3-gwiazdkowy obiekt, położony jest w świetnej lokalizacji, w sąsiedztwie Plant okalających Stare Miasto, co sprawia, że wszystkie główne atrakcje Krakowa są łatwo dostępne.