Best Western Zacieśnia Relacje z Klientami

Z początkiem marca 2012 roku, sieć Best Western Polska uruchomiła swój profil na jednym z najbardziej popularnych portali społecznościowych. Marka z ponad sześćdziesięcioletnią tradycją stawia po raz kolejny na rozwój i nowoczesne rozwiązania.

Otwarte w lutym br. pierwsze biuro Best Western w Polsce, będące siedzibą Regionalnego Dyrektora Sprzedaży Best Western na Polskę, było pierwszym krokiem na drodze do wzmocnienia komunikacji sieci z partnerami biznesowymi. Teraz przyszedł czas na pogłębianie relacji z klientami indywidualnymi.

Na profilu www.facebook.com/BestWesternPolska można znaleźć informacje odnoszące się do poszczególnych obiektów sieci, a także ciekawych inicjatyw. W najbliższym czasie planowane jest również uruchomienie dodatkowych aplikacji konkursowych.

Obecność na portalu Facebook to idealny sposób na komunikację zarówno z obecnymi, jak
i potencjalnymi gośćmi. Dzięki temu mamy szansę regularnie poznawać opinie klientów i na bieżąco informować o naszych działaniach. Wierzymy, że teraz jeszcze szybciej będziemy mogli odpowiadać na potrzeby naszych klientów
– mówi Gheorghe Cristescu, Regionalny Dyrektor Sprzedaży Best Western na Polskę.

Ten sposób interaktywnych relacji z gośćmi doceniły też poszczególne grupy tworzące sieć Best Western w wielu innych krajach, m. in. w Niemczech, we Włoszech czy Francji. Dodatkowo Best Western prowadzi międzynarodowy profil pod adresem www.facebook.com/BestWestern, gdzie zebrało się już ponad 294.000 osób obserwujących Fanpage. Można tu dokonać rezerwacji wszystkich obiektów należących do sieci, zlokalizowanych w 90 krajach na całym świecie, a także dowiedzieć się więcej na temat aktualnych promocji, konkursów i wydarzeń. 

Więcej informacji o sieci znajduje się na stronie www.bestwestern.pl 


 

O sieci Best Western

Best Western to największa sieć hoteli na świecie, założona w 1946 roku. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. To, co łączy obiekty działające w sieci to jakość i standard obsługi klientów oraz programy sprzedażowo – marketingowe. Hotele mają możliwość przyłączenia się do jednej z trzech marek: Best Western, Best Western Premier oraz Best Western Plus – w zależności od poziomu świadczonych usług.

 

BW Hotels Osuuskunta, określany też jako Best Western Hotels Finland, Baltic States and Poland jest siedzibą biura reprezentującego sieć Best Western w Finlandii, krajach bałtyckich oraz w Polsce. Obecnie funkcjonuje 18 hoteli Best Western w Finlandii, 3 na Litwie, 1 na Łotwie oraz 11 w Polsce. Do sieci Best Western należy ponad 4000 hoteli w 90 krajach na całym świecie, przyjmujących łącznie przeszło 400 000 gości każdego dnia.

Młyn Jacka Hotel& Spa**** jest idealnym miejscem dla osób ceniących komfort, najlepszą jakość oraz profesjonalizm. Oryginalny wystrój wnętrz przedstawia historię starego młyna w nowoczesnym wydaniu. Dzięki doświadczeniu oraz zaangażowaniu zespołu hotel świadczy usługi na najwyższym poziomie, spełniając z sukcesem wszystkie oczekiwania swoich Gości.

Mieszczący się na wyspie okolonej fosą zamek wraz z 12 ha parkiem był w przeszłości jedną z najokazalszych rezydencji magnackich w Polsce. Był siedzibą króla Polski Stanisława Leszczyńskiego oraz książąt Sułkowskich. Sale paradne zamku wraz z wystawami eksponatów są udostępnione dla zwiedzających. Zamek jest obiektem konferencyjnym i miejscem organizacji wszelkiego rodzaju imprez firmowych i prywatnych. Posiada hotel w kategorii 3* oraz własną gastronomię z obszerną restauracją.

Cottonina Hotel & Mineral SPA Resort zajmuje się w organizacją wyjątkowych pobytów integracyjnych i spotkań biznesowych. Komfortowe zaplecze konferencyjne zostało starannie zaprojektowane tak, aby łączyć funkcjonalność ze stylowym wystrojem. Umiejętność dopasowania się do potrzeb Klientów jest kluczem do sukcesu, który posiadają nasi specjaliści. Dzięki nabytemu doświadczeniu sporządzą ofertę na miarę najbardziej wyszukanych potrzeb.