Biznes room, czy sala konferencyjna?

Organizując spotkanie biznesowe zaczynamy zastanawiać się nad rezerwacją miejsca na spotkanie. To właśnie w tym momencie zaczynamy dostrzegać mnogość ofert a także nazw miejsc na wydarzenie.

Biznes room, sala konferencyjna, sala szkoleniowa, coworking, meeting place i wiele innych nazw, jak pokój konferencyjny, czy ośrodki na spotkania – zaprzątają naszą głowę i zupełnie niepotrzebnie wprowadzają chaos.

Jednak jest wspólny mianownik tych wszystkich przestrzeni, a mianowicie gotowość organizacji spotkań, konferencji, szkoleń, wydarzeń, eventów w swoich strukturach. To, co je różni, to powierzchnia oraz cena za wynajem.

Przystępując do organizacji spotkania pomyślmy zatem o tym, na ile osób będziemy potrzebować obiekt, w jakim mieście i na ile dni.

Sala na spotkania biznesowe, dobrze wyposażona i kluczowym punkcie miasta sprawdza się najczęściej, a to, co decyduje ostatecznie o naszym wyborze, to szereg dodatkowych czynników, np. miejsce na spotkanie plus hotel i restauracja, bądź sala na spotkanie plus catering. W indywidualnych przypadkach dochodzą dodatkowe czynniki, jak na przykład: sala na spotkanie plus impreza integracyjna, sala konferencyjna w pałacu, zamku, czy sala szkoleniowa i Spa.

Jak wynika z analizy ostatnich lat rynku spotkań w kręgu zainteresowań organizatorów wszelkiego rodzaju delegacji są znane marki hotelowe nastawione na obsługę klienta biznesowego, dodatkowo znajdujące się w dużych miastach naszego kraju. Poznań, Warszawa, Gdańsk, czy Wrocław nadal przodują w organizacji tego typu wydarzeń.

Pałac Żelechów jest kameralnym, luksusowym obiektem hotelowym położonym na terenie rozległego parku w województwie mazowieckim 87 km od Warszawy. Swoją wyjątkowość zawdzięcza połączeniu XVIII-wiecznej architektury oraz zabytkowego klimatu z perfekcyjnym, a także nowoczesnym wyposażeniem. To obiekt dla osób oczekujących najwyższego standardu, w ekskluzywnych, nowoczesnych wnętrzach.

Rubbens & Monet Centrum Hotelowo Konferencyjne znajduje się 5 km od serca Torunia – Starówki.

- Łatwy dojazd
- Dostępność wszelkich usług włączenie ze SPA, gastronomią, parkingiem, Internetem
- 2,5 ha powierzchni dostępnej dla organizacji eventów
- 1700 m2 sal konferencyjnych
- komfortowe pokoje w przystępnej cenie

Biznesowy charakter naszego obiektu oraz nowoczesne wnętrze dają możliwość wypoczynku i zapewniają warunki do komfortowej pracy.
Do dyspozycji Gości oddajemy 7 wielofunkcyjnych, klimatyzowanych sal konferencyjnych, znajdujących się w Krakowie, w centrum Nowej Huty. Ich łączna powierzchnia wynosi ponad 500 m2.