Branża turystyczna zaangażowana w szkolenia

Nie od dziś wiadomo, że w zarówno turystyka, hotelarstwo, jak i gastronomia to takie branże, w których trzeba nieustannie podnosić kwalifikacje, zmieniać oferty czy poszerzać obszar działania – wszystko po to, aby utrzymać się w czołówce usługodawców i tym samym zapewnić wysokie zyski.

Już samo pojęcie „usługa hotelowa” zmieniło się tak bardzo na korzyść gości, że trudno tu mówić o szablonowym podejściu do obsługi klienta, a o bardzo spersonalizowanym traktowaniu każdej dokonanej rezerwacji. Jedni zadowolą się noclegiem i pysznym obiadem, a inni będą chcieli dodatkowo spędzić aktywnie czas przed zaśnięciem czy zażyczą sobie masażu tajskiego po ważnej rozmowie biznesowej. W tej branży nic już nie dziwi, dlatego ciągła gotowość do spełniania zachcianek gości musi być poparta doskonałym wykształceniem, kulturą osobistą i stałym poszerzaniem wiedzy o kolejne obszary.

Podobnie wygląda sprawa w przypadku obsługi gości czy to w restauracji hotelowej czy też w barze. Działanie musi być tak poprowadzone, aby i klient był zadowolony oraz zysk utrzymywał się na wysokim poziomie. Szkolenia z obsługi gości i nienagannego prowadzenie finansów w tym wypadku są normą i trzeba przyznać, że te są organizowane w hotelach dla personelu i to dość często.

Istotne jest również uczestnictwo w targach branżowych na których nie tylko można „podejrzeć” konkurencję, zdobyć nowe intratne kontrakty, ale także na własne oczy zapoznać się z panującymi trendami, a wszystko po to, aby w szybkim tempie wprowadzić zmiany u siebie w obiektach i znów cieszyć się komplementami zadowolonych gości hotelowych. A jak wiadomo w dzisiejszych czasach opinie na temat pobytu w hotelach są na wagę złota.

Branża turystyczna to bardzo otwarty na nowości sektor naszej gospodarki, o czym świadczy chociażby obecność jej w najróżniejszych nośnikach przekazu, jak na przykład w serwisach społecznościowych typu Facebook czy Google +, w telewizji oraz w ogólnopolskiej i zagranicznej prasie.

Poniżej przedstawiamy dwa przykładowe obiekty szkoleniowe zlokalizowane w Polsce, gdyż czasami warto zorganizować szkolenie poza własnymi murami.

Centrum Szkoleniowe Twins

Warszawa
Ponad 80 noclegów, 4 wygodne sale szkoleniowe i tereny plenerowe na eventy

Centrum Szkoleniowe “Jałowcowa Góra”
Dobczyce k Krakowa
7 sal szkoleniowych, 140 miesjsc noclegowych i centrum SPA.

 

Inne sale i polecane obiekty szkoleniowe



 

M-S-M

Czterogwiazdkowy Scandic Wocław usytuowany jest w centrum miasta. Dogodny dojazd z autostrady A4/A8, niewielka odległość (12 km) od lotniska im. Mikołaja Kopernika oraz umożliwiający przebycie pieszo dystans do Głównego Dworca Kolejowego PKP, zapewniając uczestnikom komfort szybkiego dotarcia na miejsce spotkania.
Oferujemy bezpłatny dostęp do internetu (wi-fi) w całym hotelu.

Hotel ibis Styles umiejscowiony jest w centrum Wrocławia, vis-a-vis dworca kolejowego i tylko 1,5km od Rynku i 10 km od lotniska. Jest idealnym miejscem dla podróżujących biznesowo i turystycznie, a także rodzin z dziećmi.

Pałac Wojanów to nowoczesne centrum konferencyjne osadzone w murach romantycznej rezydencji dworskiej. Kompelks hotelowy dysponuje 3 salami konferencyjnymi, 2 bankietowymi, 91 pokojami dla 196 gości oraz strefą SPA&Wellness