Już samo pojęcie „usługa hotelowa” zmieniło się tak bardzo na korzyść gości, że trudno tu mówić o szablonowym podejściu do obsługi klienta, a o bardzo spersonalizowanym traktowaniu każdej dokonanej rezerwacji. Jedni zadowolą się noclegiem i pysznym obiadem, a inni będą chcieli dodatkowo spędzić aktywnie czas przed zaśnięciem czy zażyczą sobie masażu tajskiego po ważnej rozmowie biznesowej. W tej branży nic już nie dziwi, dlatego ciągła gotowość do spełniania zachcianek gości musi być poparta doskonałym wykształceniem, kulturą osobistą i stałym poszerzaniem wiedzy o kolejne obszary.
Podobnie wygląda sprawa w przypadku obsługi gości czy to w restauracji hotelowej czy też w barze. Działanie musi być tak poprowadzone, aby i klient był zadowolony oraz zysk utrzymywał się na wysokim poziomie. Szkolenia z obsługi gości i nienagannego prowadzenie finansów w tym wypadku są normą i trzeba przyznać, że te są organizowane w hotelach dla personelu i to dość często.
Istotne jest również uczestnictwo w targach branżowych na których nie tylko można „podejrzeć” konkurencję, zdobyć nowe intratne kontrakty, ale także na własne oczy zapoznać się z panującymi trendami, a wszystko po to, aby w szybkim tempie wprowadzić zmiany u siebie w obiektach i znów cieszyć się komplementami zadowolonych gości hotelowych. A jak wiadomo w dzisiejszych czasach opinie na temat pobytu w hotelach są na wagę złota.
Branża turystyczna to bardzo otwarty na nowości sektor naszej gospodarki, o czym świadczy chociażby obecność jej w najróżniejszych nośnikach przekazu, jak na przykład w serwisach społecznościowych typu Facebook czy Google +, w telewizji oraz w ogólnopolskiej i zagranicznej prasie.
Poniżej przedstawiamy dwa przykładowe obiekty szkoleniowe zlokalizowane w Polsce, gdyż czasami warto zorganizować szkolenie poza własnymi murami.
![]() |
![]() |
Centrum Szkoleniowe Twins
Warszawa
|
Centrum Szkoleniowe “Jałowcowa Góra”
|
Inne sale i polecane obiekty szkoleniowe
M-S-M