Angielski biznesowy, czyli właściwie co?
Business English to angielski, które obejmuje zagadnienia związane ze światem biznesowym. Najczęściej używa się go w branżach IT, sprzedaży, marketingu, logistyki, czy finansów. Na kursach językowych uczestnicy przyswajają wiedzę niezbędną do komunikacji w biznesie, np. przygotowania prezentacji, prezentowania danych, pisania raportów, sprawozdań, czy bezpośrednio prowadzane są rozmowy telefoniczne lub rozmowy kwalifikacyjne. Angielski biznesowy jest przede wszystkim bardziej oficjalnym językiem i bazuje na specjalistycznych wyrażeniach.
Czy warto uczyć się Business English?
Z pewnością angielski biznesowy jest dla tych, którzy szukają lub pracują już w środowisko, gdzie kontakty międzynarodowe są na porządku dziennym. Jesteśmy wówczas zmuszeni, aby znać, chociaż podstawy Business English, aby móc swobodnie porozumiewać się w zakresie biznesu. W dodatku, gdy chcesz znaleźć pracę za granicą, znajomość angielskiego biznesowego może okazać się przydatną kwestią. Dlatego Business English podnosi kompetencje każdego kandydata nie tylko na zagranicznym rynku, ale również krajowym.
Jak uczyć się angielskiego w biznesie?
Przede wszystkim warto rozważyć uczestnictwo w kursach Business English w szkołach językowych. Na zajęciach zdobędziesz wiedzę z zakresu pisania, mówienia oraz czytania, a także omówisz tematy z branży choćby marketingowej, czy rekrutacyjnej. Dlatego Speak Up angielski kurs biznesowy będzie świetną alternatywą dla Ciebie. Lekcje odbywają się w określonych dniach oraz godzinach w tygodniu, co zapewnia elastyczne podejście. Kursy dedykowane są dla osób ze znajomością angielskiego na poziomie średniozaawansowanym lub zaawansowanym. Zdecydowanie nauka w szkole językowej sprzyja motywacji oraz chęci, aby kształcić się i zdobywać biznesową wiedzę.
źródło zdjęcia: freepik.com