Po raz pierwszy w Polsce aż 5 000 balonów zostanie wykorzystanych w taki sposób w celu dotarcia z informacją promocyjną do mieszkańców Warszawy. Zostaną one przyczepione do losowo wybranych samochodów zaparkowanych w wybranych punktach miasta. Akcja obejmie 1 na 40 samochodów poruszających się codziennie po ulicach stolicy.
Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie balonów w kampanii marketingu partyzanckiego, ponieważ budzą one pozytywne skojarzenia z dzieciństwem, wolnością i niczym nie skrępowaną wyobraźnią. Balony to symbol hasła Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza – „Ideas are born here”.
Jesteśmy ciekawi, jak Warszawiacy przyjmą ten rodzaj zabawnego marketingu partyzanckiego. A może także Państwa samochód znajdzie się w odpowiednim miejscu i odpowiednim czasie?
W imieniu organizatorów akcji serdecznie zapraszamy do odwiedzenia i fotografowania miejsc prowadzenia akcji:
- 13 września 2010 r. (poniedziałek): okolice Dworca Centralnego, ul. Marszałkowska, Aleje Jerozolimskie oraz Plac Konstytucji
- 14 września 2010 r. (wtorek): okolice Placu Bankowego, Placu Teatralnego i Placu Piłsudskiego
- 15 września 2010 r. (środa): ul. Świętokrzyska, Plac Trzech Krzyży, Plac Powstańców Warszawy
- 16 września 2010 r. (czwartek): Centrum Biznesowe na Mokotowie, okolice ul. Marynarskiej, ul. Domaniewskiej i ul. Postępu
Akcja będzie prowadzona od 13 do 16 września 2010 roku. Jej celem jest promocja nowoczesnego i doskonale wyposażonego Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza, które mieści się przy ul. Postępu 17A w centrum biznesowym na Mokotowie w Warszawie.
Wkrótce więcej szczegółów…