Bezpieczeństwo imprez masowych, wywoływanie burzy medialnej, sytuacje awaryjne, etyka w branży eventowej, najciekawsze rozwiązania techniczne, możliwości ubezpieczania eventu – program Targów Event 2010 jest w tym roku wyjątkowo bogaty. Znajdą się w nim nie tylko konferencje i seminaria, ale również warsztaty, dyskusje i praktyczne poradniki. W wydarzeniach można uczestniczyć bezpłatnie pod warunkiem dokonania rejestracji on-line na www.targievent.pl/rejestracja. II Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów EVENT odbędą się w dniach 7 i 8 października 2010 w Centrum MT Polska w Warszawie.
Osoby, które zdecydują się na odwiedzenie targów w celu wzbogacenia wiedzy, będą miały olbrzymi wybór spośród zaplanowanych przez organizatorów tematów. W programie można bowiem znaleźć pozycje dotyczące praktycznie całego procesu organizacji eventu: od planowania, poprzez promocję i szum medialny, do realizacji wydarzenia na różnych poziomach (technika, bezpieczeństwo, frekwencja uczestników, itp.) i wyciągnięcia wniosków końcowych, czyli podsumowania skuteczności eventu.
Od lisków-chytrusków po wsparcie sprzedaży
Niektóre z tematów spotkań zapowiadają się bardzo interesująco, jak np.:
– Konferencja Bezpieczeństwo eventu – na co zwrócić uwagę przy organizacji eventu, aby był on bezpieczny dla jego uczestników i organizatorów?; organizator: Stowarzyszenie Branży Eventowej
– Wykorzystanie Internetu oraz nowych technologii do promocji marketingowej i PR-owej eventu (youtube, facebook, sms, IT, itp.); organizator: magazyn „Pro-Kreacja”
– Ubezpiecz swój sukces – możliwości ubezpieczenia eventu oraz działania zwiększające frekwencję uczestników; organizator: Stowarzyszenie Branży Eventowej
– Konferencja W jaki sposób wykorzystać media do promocji eventu?; organizator: Związek Firm Public Relations
– Event doskonały technicznie – cz. II ; organizator: magazyn „Muzyka i Technologia”
– Konferencja Rynek eventów wspierających sprzedaż; organizatorzy: magazyn „Trade Marketer”, POPAI Poland
– Dyskusja panelowa Liski-chytruski, pijawki i modliszki czyli o etyce w branży eventowej. Błyskawiczny poradnik jak unikać nieporozumień w kontaktach między artystą, agencją, a klientem; organizator: Krab Music House & Special Events
– Jak zabrać się do przygotowania projektu eventowego? Zasada 5W; organizator: Stowarzyszenie Branży Eventowej
– Sukces czy porażka? Ocena eventu i wnioski; organizator: Stowarzyszenie Branży Eventowej
– Ochrona własności intelektualnej: pomysł, scenariusz, tekst, muzyka, wykonanie, nagranie – co organizator eventu powinien wiedzieć?; organizator: Kancelaria Prawna Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy
Pełny program targów – kliknij.
Meeting Bar – miejsce spotkań
Ponadto dla zwiedzających organizatorzy przygotowali jeszcze jedną atrakcję. Będzie nią Meeting Bar – ciekawie zaaranżowane miejsce do spotkań i dyskusji na terenie hali targowej. W Meeting Barze będzie można m.in.: obejrzeć pokazy barmańskie i degustować przyrządzone przez profesjonalnych barmanów drinki, wziąć udział w warsztatach kulinarnych oraz gorących dyskusjach na aktualne tematy nurtujące branżę. W Meeting Barze nie zabraknie też wydarzeń, podczas których organizatorzy eventów będą mogli zdobyć praktyczne wskazówki i otrzymać porady specjalistów.
Wygodne sektory
W tym roku targi zostaną podzielone na wygodne sektory tematyczne, co będzie sprzyjać łatwemu dotarciu do właściwej grupy produktów i usług. Aktualne sektory: strefa rozrywki, bezpieczeństwo i porządek, techniki eventowe, obiekty eventowo-konferencyjne (w tym meeting bar). Tematyka Targów Event 2010 obejmuje: produkty i technologie eventowe, scenografię, atrakcje eventowe, bar i catering, obsługę eventów, miejsca eventowe, bezpieczeństwo i porządek, nośniki reklamy, a także produkty i usługi uzupełniające: gadżety reklamowe tworzone dla potrzeb eventów, pogotowia BTL.
źródło : PR