CRM – a co to takiego?

Obecnie w zarządzaniu sięgamy po coraz to nowsze rozwiązania. Jedną z propozycji, która zdecydowanie usprawnia działanie firmy jest CRM, czyli „customer relationship management”, mający na celu umiejętne zarządzanie relacjami z tymi klientami, których już posiadamy, a także z tymi, którzy mogą być potencjalnie zainteresowani naszą ofertą handlową bądź usługową.

 

Wdrożenie tego typu nowoczesnego rozwiązania, przygotowanego pod konkretną firmę, na pewno będzie strzałem w dziesiątkę – warto wziąć je pod uwagę.

1. Pytania i wątpliwości w biznesie

2. Szukamy najlepszych opcji

3. Rozwiązania szyte na miarę

 

Pytania i wątpliwości w biznesie

Każdy, kto prowadzi przedsiębiorstwo, jest pełen obaw o jego przyszłość. Obawy właściciela mogą przybrać formę różnych problemów, takich jak:                                                      

– pracownik ukradnie mi całą bazę klientów,                                                                

– pracownik zobaczy informacje które powinny być przed nim ukryte,                                    

– pracownik odejdzie i założy własną konkurencyjną firmę,                                                      

– pracownik odejdzie z wiedzą „w swojej głowie”, której nowy pracownik już nie ma bo nie pozostał po niej formalny ślad.                                                                                                 

Jak temu zapobiec? Otóż jest taka możliwość. Rozwiązanie: wdrożenie systemu CRM.

Poznaj – CRM do kontaktu z Klientami – jak możesz go wykorzystać?

 

 

Szukamy najlepszych opcji

Na rynku jest sporo firm oferujących rozwiązania typu system CRM. Jedną z ciekawszych propozycji, na którą możemy natknąć się w sieci jest oferta ITCube Software. Firma ma na swoim koncie duże doświadczenie, o którym świadczy udana współpraca z ponad tysiącem trzystoma podmiotami w kraju. Liczba użytkowników CRM przekroczyła już piętnaście tysięcy osób. Współpraca z ITCube Software na pewno umożliwi nam lepsze wykorzystanie wszelkich potencjalnych możliwości tkwiących w naszej firmie, z których czasem możemy sobie nie zdawać nawet sprawy.

 

Polecamy – Wsparcie sprzedaży, którego potrzebujesz. Zaufaj ekspertom i rozwijaj swoją markę.

 

Rozwiązania szyte na miarę

Z czego składa się system CRM? Podstawową częścią składową systemu jest moduł, w którym są zapisane wszelkie dane dotyczące firm, osób kontaktowych, dokumentów oraz produktów, które nabywamy. Taki moduł można oczywiście rozbudowywać o kolejne pozycje, typu: zbiór cech indywidualnych oraz różnego rodzaju pola dodatkowe, dzięki którym będziemy mogli bardzo dokładnie określić potrzeby i wymagania każdego kontrahenta. Dokumenty, raporty, wykresy, itp. – wszystko będzie dostępne o każdej porze dnia i nocy, zaś odpowiednie zabezpieczenia zagwarantują bezpieczeństwo naszemu systemowi. Takie postępowanie na pewno przełoży się też na o wiele lepszą komunikację w firmie, na każdym możliwym poziomie. Wprowadzanie korekt na bieżąco stanie się o wiele prostsze, bez względu na rodzaj biznesu, którym się zajmujemy. Gra jest warta świeczki – inwestycja w CRM na pewno się zwróci w przyszłości.

Twój hotel uszyty na miarę! Nasz czterogwiazdkowy obiekt hotelowy znajduje się tuż przy kompleksie handlowo-usługowym Manufaktura. Odwiedź nas i poczuj klimat “Ziemi Obiecanej”, miejsca w którym rodziły się wielkie inwestycje i spełniały się marzenia o fortunie!

Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Boss*** to stylowy i elegancki hotel ulokowany w otoczeniu malowniczego Mazowieckiego Parku Krajobrazowego. Dzięki swojej lokalizacji Hotel Boss*** jest doskonałym miejscem zarówno dla gości indywidualnych, jak i biznesowych. Wszechstronność naszego hotelu pozwala zaproponować Gościom idealne miejsce do pracy i odpoczynku oraz spotkań biznesowych, firmowych, czy też organizacji imprez rodzinnych.