Cztery pory roku – Tatry z perspektywy gości Mercure Kasprowy Zakopane

Mercure Kasprowy Zakopane zaprasza do udziału w pierwszej edycji konkursu fotograficznego „Cztery pory roku”, który pokaże piękno Tatr w obiektywie fotograficznym gości hotelu. Ten wyjątkowy konkurs ma na celu ukazanie jak zmienia się uroda polskich gór w czasie całego roku – 12 miesięcy trwania całej akcji stwarza fotografom amatorom niezwykły potencjał – ujęć, kolorów, tematów.

Organizatorzy oczekują na zdjęcia od wiosny 2011 do wiosny 2012. Konkurs „Cztery pory roku” jest skierowany do gości hotelu Mercure Kasprowy Zakopane. Dla najlepszych przygotowano atrakcyjne nagrody – dla zwycięzcy weekendowy pobyt w Paryżu, a dla laureatów weekendy w hotelach Grupy Orbis w Polsce. Konkurs zakończy się wernisażem oraz wystawą nagrodzonych prac w hotelowym lobby.

„Cztery pory roku” to konkurs przygotowany specjalnie dla turystów zatrzymujących się w Mercure Kasprowy Zakopane w czasie najbliższych 12 miesięcy. Teraz praktycznie wszyscy goście hotelowi dysponują aparatami fotograficznymi – i robią tysiące zdjęć, odwiedzając Zakopane. Mercure Kasprowy Zakopane postanowił zainspirować swoich gości do twórczego i oryginalnego spojrzenia na Tatry i opracował szeroką formułę konkursu. Wystarczy odwiedzić Zakopane raz w sezonie (wiosna, lato, jesień, zima), spędzić co najmniej dwie doby w hotelu, zrobić zdjęcia, wybrać komplet 4 oryginalnych fotografii, przesłać do organizatorów konkursu i czekać na werdykt jury.

Mercury Kasprowy Zakopane po raz pierwszy organizuje konkurs fotograficzny dla swoich gości. Jest to doskonała promocja zarówno hotelu, miasta, polskich Tatr oraz turystyki. Zdjęcia biorące udział w konkursie pokażą, jak osoby przyjeżdżające z całej Polski i zagranicy postrzegają góry, w różnych porach roku.

Mieszkając i pracując na stałe w Zakopanem nie dostrzegamy całej jego urody. Perspektywa naszych gości,  ich  zdjęcia oraz wystawa pokonkursowa – ukaże nam na nowo jak piękne jest Zakopane i Tatry. Mercury Kasprowy Zakopane to nie tylko hotel, gdzie można się zatrzymać w komfortowych warunkach i wypocząć – to miejsce, które inspiruje, stwarza możliwości rozwoju i stymuluje do aktywności – przekonuje Philippe Campagno, Dyrektor Mercure Kasprowy Zakopane.

W składzie jury konkursu, oprócz przedstawiciela organizatora – Philippe Campagno, jest Adam Brzoza, jeden z bardziej uznanych fotografików polskich, współpracujący z National Geographic i National Geographic Traveler. Jest on także mieszkańcem Zakopanego, a jego pasją są góry, które od lat fotografuje. Osoba profesjonalnego fotografika oraz entuzjasty gór to najlepsza gwarancja obiektywnej oceny prac biorących udział w konkursie.

Cieszę się, że jestem jurorem w konkursie fotograficznym, który daje szansę amatorom na pokazanie swoich prac i osobistej perspektywy, a jednocześnie stwarza określone ramy. „Cztery pory roku” – to ciekawa konwencja, która pozwala na  oryginalne pokazanie Tatr. Przy wielkiej ilości zdjęć, które robimy bez zastanowienia, używając cyfrowego sprzętu, nietrudno popaść w banał, ale z mojego wieloletniego doświadczenia wynika, że polskie góry, przy wprawnym spojrzeniu, zawsze się obronią … – mówi Adam Brzoza.

Patronem mediowym konkursu „Cztery pory roku” jest „Tygodnik Podhalański”, na którego łamach ukażą się najlepsze zdjęcia.

 

Mercure to jedna z najbardziej rozpoznawanych marek hotelowych na świecie. Jest obecna w 51 krajach, dysponuje prawie 700 hotelami położonymi przede wszystkim w centrach miast, w pobliżu lotnisk lub w miejscach idealnie nadających się do wypoczynku: w górach, nadmorskich kurortach czy przy polach golfowych. W Polsce działa 13 hoteli Mercure, trzy i czterogwiazdkowych.

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce. Zarządza 59 obiektami w 25 miastach w Polsce i 1 hotelem w Wilnie na Litwie. Oferuje ponad 11 tysięcy pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, Ibis i Etap, a także Orbis Hotels i Holiday Inn w Warszawie. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Partnerem strategicznym Orbis jest firma Accor, wiodący na świecie operator hotelowy i lider rynku europejskiego, operujący 4 200 hotelami z blisko 500 tysiącami pokoi w 90 krajach. Szerokie portfolio marek hotelowych Accor – Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, all seasons, Etap Hotel, hotelF1 i Motel 6 a także związane z nimi Thalassa sea & spa i Lenôtre – gwarantują zróżnicowaną ofertę usług i produktów od luksusowych po ekonomiczne. Accor zatrudnia 145 tysięcy pracowników na całym świecie, oferuje swoim klientom i partnerom blisko 45 lat wiedzy i doświadczenia

HOTEL MERCURE KASPROWY ZAKOPANE

 

Nowoczesny 3-gwiazdkowy hotel „Arena” został zaprojektowany z myślą o wymagających gościach, którzy cenią wygodne i praktyczne rozwiązania oraz pragną spędzić czas w miłej atmosferze. Klimat pomieszczeń i dogodna lokalizacja hotelu gwarantują doskonałe warunki do wypoczynku, relaksu i pracy. Hotel posiada pełne zaplecze noclegowo- gastronomiczne, centrum konferencyjne oraz ogród z kominkiem

Hotel Riviera to miejsce oddalone 15 min od obrzeży Warszawy oraz 11 km od Lotniska Modlin. Usytuowane z dla od zgiełku, zapewniającym ciszę i spokój. Dzięki naszemu położeniu Państwa szkolenie, konferencja, imprezy integracyjne itp. będzie w pełni kameralne.

Czterogwiazdkowy Scandic Wocław usytuowany jest w centrum miasta. Dogodny dojazd z autostrady A4/A8, niewielka odległość (12 km) od lotniska im. Mikołaja Kopernika oraz umożliwiający przebycie pieszo dystans do Głównego Dworca Kolejowego PKP, zapewniając uczestnikom komfort szybkiego dotarcia na miejsce spotkania.
Oferujemy bezpłatny dostęp do internetu (wi-fi) w całym hotelu.