Czy warto mieć profil na LinkedIn?

LinkedIn to portal społecznościowy założony z myślą o ułatwieniu zainteresowanym kontaktów biznesowo-zawodowych.

Często pracodawcy poszukują kandydatów za pośrednictwem platformy LinkedIn i na odwrót – chętni do pracy poszukują tam ofert godnych uwagi. Jak więc korzystać z LinkedIN, żeby spodobać się przyszłemu pracodawcy?

 

Szkolenie LinkedIn Ci w tym pomoże!

Dzięki zapisaniu się na szkolenie dowiesz się, jak prowadzić konto zarówno osobiste, jak i firmowe! Nauczysz się jak organicznie (czyli w sposób bezpłatny) pozyskiwać osoby do swojej sieci kontaktów. Dowiesz się też, jak tworzyć kampanie promocyjne!

Czy warto mieć profil na LinkedIn?

Zdecydowanie! Konto na platformie LinkedIn pozwala utrzymywać kontakty z osobami, z którymi wcześniej współpracowałeś. Dzięki temu możesz polecać ich (lub oni Ciebie) w różnych dostępnych ofertach pracy. LinkedIn to platforma stworzona dla każdego – od studenta po prezesa banku. Nie jest on podobny do innych platform społecznościowych, ponieważ nikt nie dzieli się tutaj życiem towarzyskim, wakacjami czy wypadami na piwo. LinkedIn opiera się głównie na biznesie i tworzeniu kontaktów, które mogą pomóc w życiu zawodowym.

 

 

Marketing prawniczy – pomożemy Ci z tym!

Czego mogę dowiedzieć się ze szkolenia LinkedIn?

Na szkoleniu online z LinkedIn pozyskujesz wiedzę o tym jak prowadzić swoje konto, aby było ono atrakcyjne dla innych użytkowników. Jeśli jesteś firmą, na pewno dowiesz się jak korzystnie przedstawić wizerunek swojego biznesu oraz jak pozyskać nowych i zaangażowanych obserwujących. Poznasz triki na to jak prowadzić firmową stronę na LinkedIn oraz jak optymalizować swój budżet reklamowy. Twoja obecność na platformie LinkedIn pozwoli Ci stać się bardziej rozpoznawalnym i przystępnym dla pracodawców.

 

Jakie funkcje są dostępne na platformie LinkeIn?

Na platformie LinkedIn możesz:

  • publikować oraz wyszukiwać oferty pracy
  • publikować posty oraz lajkować i komentować publikacje innych
  • promować firmę
  • dzielić się swoim doświadczeniem
  • umieszczać referencje
  • należeć do grup związanych z Twoimi zainteresowaniami

 

O czym warto pamiętać przy zakładaniu konta na LinkedIn?

Zdecydowałeś się już, że zaczniesz działać i założysz konto na LinkedIn? Super! Poniżej podpowiemy Ci o czym trzeba pamiętać, przy zakładaniu konta.

Jeśli chcesz pozyskiwać sieć kontaktów i sprawić, aby Twoje konto było atrakcyjne musisz pamiętać o właściwym wypełnieniu swojego profilu na LinkedIn. Ważnym aspektem jest tutaj zdjęcie profilowe, które powinno być profesjonalne – nie pokazuj siebie jak łowisz ryby, czy siedzisz w barze, pomyśl o tym jakie zdjęcie dodałbyś do CV i wrzuć je na LinkedIn. Kolejnym aspektem jest dobrze wypełniony nagłówek – powinien on być krótki oraz konkretnie mówić o tym, czym się zajmujesz. Kolejnymi punktami do uzupełnienia są podsumowanie, doświadczenie, wykształcenie, umiejętności. Ważne jest, żeby wszystkie podpunkty wypełnić starannie, a nie na zasadzie „wpiszę cokolwiek i będzie git”. Pamiętaj, że dzięki LinkedIn możesz znaleźć pracę i ludzie chcący Cię zatrudnić będą czytać informacje przez Ciebie zamieszczone!

HP Park Plaza zapewnia profesjonalną obsługę Gości oraz komfortowe warunki!

Wrocławski hotel HP Park Plaza dysponuje 7 klimatyzowanymi salami konferencyjnymi z nowoczesnym sprzętem audiowizualnym oraz naturalnym oświetleniem, maksymalnie dla około 500 osób łącznie.

Centrum Szkoleniowo Noclegowe HHM (Hegelmann.) oferuje ponad 700 miejsc noclegowych.
Wszyscy mogą tu odpocząć , zregenerować siły i przygotować się do dalszej podróży.

Hotel 500 Tarnowo Podgórne położony jest jedynie 18 km od centrum stolicy Wielkopolski.
Hotel oferuje 170 komfortowych pokoi z bezpłatnym dostępem do Internetu oraz telewizją satelitarną.Z myślą o gościach biznesowych obiekt przygotował 11 klimatyzowanych sal konferencyjnych o wielkości od 35m2 do 350m2. Dzięki temu hotel może pochwalić się jednym z lepiej przygotowanych zapleczy szkoleniowych w obrębie Poznania i okolic. Wszystkie sale konferencyjne mają dostęp do światła dziennego.