Czy warto powierzyć organizację konferencji zewnętrznej firmie?

Konferencję można zorganizować samodzielnie, jednak zajmuje to wiele czasu. Dodatkowo jeżeli nie posiada się doświadczenia w przygotowywaniu tego typu eventów, można zapomnieć o wielu istotnych kwestiach. Z tego powodu warto zlecić organizację konferencji zewnętrznej firmie. Jakie korzyści to przynosi?

Kompleksowa pomoc w organizacji eventu

Organizacja konferencji wymaga zadbania o wiele więcej przygotowań niż wydaje się na początku. Samo wynajęcie sali i zamówienie cateringu oraz ewentualnego noclegu to dopiero początek – konieczne jest również wykonanie wielu innych czynności. Na początek powinno się przygotować listę zaproszonych osób i wysłać do nich zaproszenia. Jeżeli są to osoby na wysokich stanowiskach, poważane w danej grupie, w dobrym tonie jest dostarczenie im zaproszenia osobiście. Pozostałym osobom można wysłać zaproszenia pocztą bądź dostarczyć je kurierem. Warto poprosić gości o potwierdzenie przybycia, by zapłacić za nocleg i catering dla osób, które rzeczywiście wezmą udział w evencie, oraz by mieć możliwość ewentualnego zaproszenia innych gości.

Kolejną kwestią jest przygotowanie cateringu. Konferencja trwa co najmniej kilka godzin, dlatego absolutnym minimum są przekąski i ciepłe napoje w postaci kawy i herbaty. Jeżeli spotkanie ma potrwać cały dzień lub dłużej, wszyscy zaproszeni goście powinni mieć zapewnione śniadanie, obiad i kolacje oraz przekąski w ciągu dnia. Posiłki i napoje można zamówić zarówno w hotelu lub innym obiekcie, w którym wynajmuje się salę konferencyjną, bądź wybrać ofertę zewnętrznej firmy cateringowej.

Ponadto przed rozpoczęciem konferencji należy zadbać o przygotowanie odpowiedniej ilości krzeseł i stołów, oświetlenia, nagłośnienia oraz materiałów promocyjnych, identyfikatorów czy certyfikatów. Przydatny będzie również harmonogram poszczególnych wystąpień, który powinno się wręczyć uczestnikom przed rozpoczęciem eventu.

Organizowanie konferencji Poznań – zaufaj specjalistom

Jak widać, zorganizowanie konferencji obejmuje znacznie więcej czynności niż wydaje się początkowo. Z tego powodu warto zaufać specjalistom, którzy zorganizowali już wiele eventów. Mogą oni pomóc również w przygotowaniu stoisk targowych, a także wesprzeć organizatorów wydarzenia w trakcie trwania konferencji, oferując im pomoc w obsłudze sprzętu czy rozwiązywaniu bieżących problemów. Co ważne, wyspecjalizowana firma może załatwić także szereg innych spraw, dopasowując się do indywidualnych potrzeb zleceniodawcy.

Kompleks Hotelowy Manor House SPA położony jest 130 km na południe od Warszawy. Manor House SPA jest przyjazny dorosłym.
Nasze atuty to:
- jedyne w Polsce pokoje ofuro SPA z głębokimi wannami do kąpieli w japońskim stylu,
- Witalna Wioska SPA ze słowiańskimi rytuałami,
- Basen Ery Wodnika z wodą bez chloru idealną dla alergików,
- Łaźnie Rzymskie z wieczorem rzymskim,
- własna stadnina koni i kryta ujeżdżalnia
- golf wodny - Driving Range

Młyn Jacka Hotel& Spa**** jest idealnym miejscem dla osób ceniących komfort, najlepszą jakość oraz profesjonalizm. Oryginalny wystrój wnętrz przedstawia historię starego młyna w nowoczesnym wydaniu. Dzięki doświadczeniu oraz zaangażowaniu zespołu hotel świadczy usługi na najwyższym poziomie, spełniając z sukcesem wszystkie oczekiwania swoich Gości.