Czym hotele będą przyciągać w sezonie letnim?

Obecnie hotele czekają na Euro2012 i z tą imprezą wiążą swoje zarobkowe nadzieje, jednak tuż po zakończeniu mistrzostw trzeba będzie „wrócić na ziemię”. Rozpocznie się nowa walka o klienta.

Czym hotele będą przyciągać?

Okazuje się, że hotelarze już teraz myślą o powiększeniu oferty, co więcej, niektóre obiekty w Polsce już posiadają nowoczesne „pakiety” dla swoich gości. W cenie doby możemy na przykład: zjeść śniadanie gratis, zjeść obiad z rabatem, skorzystać z basenu, bądź siłowni, czy dostać drinka na powitanie. To wszystko jest nam dobrze znane i to raczej nie budzi już ekscytacji.

Obecnie natomiast hotele proponują tak zwane pakiety kulturalne, czyli gotowe rozwiązania na atrakcje turystyczne w danym mieście/miejscowości/regionie. W skład pakietu mogą wchodzić: karty turystyczne uprawniające do bezpłatnych przejazdów autobusem/tramwajem na przykład do 3 dni, dalej darmowe wejściówki do muzeów, karty rabatowe na taxi, czy wręcz darmowe taxi na przejazd do danej dyskoteki, czy klubu.

Tego typu usługi mają przybliżyć nas do zachodnich krajów, gdzie to właśnie hotele są pierwszym miejscem, w którym turysta może zdobyć kompleksowe informacje o atrakcjach turystycznych regionu plus rabaty, promocje i gratisy na te atrakcje.

Oferta kulturalna ma się przyczynić do zwiększenia zainteresowania klientów danym obiektem w Polsce. Kto pójdzie za ciosem? Już wkrótce zobaczymy.

—-

Pakiety specjalne w naszym serwisie.



Ośrodek STARY MŁYN to Hotel Młynarz, zespół komfortowych, całorocznych domków, Karczma Młynarzówka i sale konferencyjne. Stary Młyn położony jest w malowniczym, zielonym rozlewisku Prosny, na skraju historycznej miejscowości Bolesławiec k. Wieruszowa - osady założonej w 1266 roku przez Księcia Kaliskiego Bolesława Pobożnego.

Czterogwiazdkowy Hotel Mrągowo Resort & Spa położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie czystego jeziora Czos, na skraju Mazurskiego Parku Krajobrazowego, w otoczeniu dziewiczej mazurskiej przyrody.