Czym hotele będą przyciągać w sezonie letnim?

Obecnie hotele czekają na Euro2012 i z tą imprezą wiążą swoje zarobkowe nadzieje, jednak tuż po zakończeniu mistrzostw trzeba będzie „wrócić na ziemię”. Rozpocznie się nowa walka o klienta.

Czym hotele będą przyciągać?

Okazuje się, że hotelarze już teraz myślą o powiększeniu oferty, co więcej, niektóre obiekty w Polsce już posiadają nowoczesne „pakiety” dla swoich gości. W cenie doby możemy na przykład: zjeść śniadanie gratis, zjeść obiad z rabatem, skorzystać z basenu, bądź siłowni, czy dostać drinka na powitanie. To wszystko jest nam dobrze znane i to raczej nie budzi już ekscytacji.

Obecnie natomiast hotele proponują tak zwane pakiety kulturalne, czyli gotowe rozwiązania na atrakcje turystyczne w danym mieście/miejscowości/regionie. W skład pakietu mogą wchodzić: karty turystyczne uprawniające do bezpłatnych przejazdów autobusem/tramwajem na przykład do 3 dni, dalej darmowe wejściówki do muzeów, karty rabatowe na taxi, czy wręcz darmowe taxi na przejazd do danej dyskoteki, czy klubu.

Tego typu usługi mają przybliżyć nas do zachodnich krajów, gdzie to właśnie hotele są pierwszym miejscem, w którym turysta może zdobyć kompleksowe informacje o atrakcjach turystycznych regionu plus rabaty, promocje i gratisy na te atrakcje.

Oferta kulturalna ma się przyczynić do zwiększenia zainteresowania klientów danym obiektem w Polsce. Kto pójdzie za ciosem? Już wkrótce zobaczymy.

—-

Pakiety specjalne w naszym serwisie.



Czterogwiazdkowy hotel ze spa, otoczony lasem, tuż nad rzeką Narew. Doskonały na wszelkiego rodzaju konferencje, bankiety, spotkania biznesowe - a także idealny dla rodzin, które szukają wypoczynku od zgiełku miasta.

Biznesowy charakter naszego obiektu oraz nowoczesne wnętrze dają możliwość wypoczynku i zapewniają warunki do komfortowej pracy.
Do dyspozycji Gości oddajemy 7 wielofunkcyjnych, klimatyzowanych sal konferencyjnych, znajdujących się w Krakowie, w centrum Nowej Huty. Ich łączna powierzchnia wynosi ponad 500 m2.