Debata nt “Nastrojów Branży Eventowej”

Dyskusja dotycząca tego co piszczy w branży eventowej odbędzie się dnia 14 września o godz. 17.30, w Centrum Bankowo-Finansowe "Nowy Świat" przy ul. Nowy Świat 6/12. Uczestnicy debaty będą także mieli okazję zwiedzić gabinety dygnitarzy oraz inne zakamarki tego legendarnego gmachu Warszawy oraz obejrzeć kroniki dawnej epoki.

Do udziału w debacie, zaproszeni zostali przedstawiciele agencji eventowych,korporacji, hoteli biznesowych oraz podwykonawcy, wszyscy Ci, którzy aktywnie działają na rynku MICE. Dyskusja toczyć się będzie wokół aktualnych nastrojów, które panują w branży, np. w momencie, gdy praca z klientem zaczyna wymagać dostępności 24/7, gdy budżety są minimalizowane, a oczekiwania wygórowane. Uczestnicy porozmawiają o zdrowej konkurencji i o tym jak dziś sprostać wymaganiom klientów, jak być innowacyjnym i jak utrzymać przewagę w branży. Będzie szansa na poznanie różnych punktów widzenia, kryteriów wyboru ofert oraz omówienie perspektyw rozwoju na rynku.

Swój głos w debacie zaprezentują m.in. Magda Kondas, Redaktor Prowadząca MICE Poland, Piotr Glen, Dyrektor Marketingu PZU SA, Michał Kozak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Mazurkas Conference Center & Hotel **** , Norbert Kabaczyński, Managing Director agencji Don’t Worry, Michał Czerwiński Członek Zarządu Grand Prix Sp. z o.o., Krzysztof Gawrych Strategic Directora agencji Prowokator

Całość dyskusji będzie wstępem do badania nastrojów branży eventowej. Wyniki ankiet pozwolą na analizę aktualnej kondycji rynku eventowego.

W pierwszej części spotkania Filip Nowaczyński z CBF „Nowy Świat” S.A. zaprosi uczestników na wycieczkę pt: „Peerelowskie akcenty” po dawnym gmachu KC PZPR, podczas której zwiedzą oni gabinety dygnitarzy, zamknięte dla publiczności zakamarki archiwów i podziemia Domu Partii. W odnowionym wnętrzu historycznej Sali Kinowej, będącym jedną z najnowszych inwestycji CBF, goście będą mieli też okazję obejrzeć kroniki filmowe z minionej epoki. Jednakże nie będzie to wyłącznie “powrót do przeszłości”, bowiem w trakcie tej wycieczki będzie też okazja zapoznać się z obecnymi możliwościami eventowymi obiektu i jego zapleczem pozostającym do dyspozycji event managerów i ich klientów. Na gości czekać będzie także niespodzianka ukryta w garażu gmachu, a także poczęstunek “à la polonaise” zorganizowany przez Catering Restauracji Jazz Bistro.

Harmonogram spotkania :

17:30 – 18:00 Przywitanie gości, zaproszenie do Sali kinowej.

18:00 – 18:30 “Powrót do przeszłości”, Seans filmowy (17,5”)

18:30 – 19:15 Oprowadzanie uczestników tropem starych czasów (dziedziniec, hol, gabinety dygnitarzy, podziemia, archiwum, kotłownia, garaż a w nim „niespodzianka”).

19:15 – 19:30 “Powrót do przyszłości” – pokaz możliwości eventowych CBF Nowy Świat (Sala konferencyjna „B”) – poczęstunek polski

19:30 – 20:30 Debata „Nastroje branży eventowej” – networking, dyskusja, napoje

20:30 – 21:00 Prezentacja wyników Badania Rynku Eventowego

21:00 – 21:30 Oczekiwania wobec Stowarzyszenia

22:00 – Zakończenie spotkania.

 

Akredytacje dziennikarskie : magdalena.jablonska@sbe.org.pl

Zgłoszenia udziału : events@sbe.org.pl

 

***

Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE) – zrzesza organizatorów, przedstawicieli miejsc eventowych i podwykonawców eventów. Działa na rzecz popularyzacji i profesjonalizacji polskiego rynku wydarzeń. Dąży do wypracowania wspólnych dla całej branży Standardów działania z klientami i kontrahentami. Członkom naszego Stowarzyszenia udostępnia platformę wymiany doświadczeń, bazę kontaktów, narzędzia pomocne w codziennych działaniach. Organizuje targi branżowe, szkolenia, warsztaty, spotkania networkingowe, panele dyskusyjne, itp. Więcej informacji na : www.sbe.org.pl

 

 

 

Hotel zlokalizowany jest w Zegrzu Południowym, na północny-wschód od Warszawy, zaledwie 25 km od centrum miasta. Malowniczo położony nad samym brzegiem Zalewu Zegrzyńskiego ma własną plażę, molo i przystań dla sprzętu wodnego.          Do niedawna Zegrze postrzegane było wyłącznie jako miejsce weekendowego wypoczynku warszawiaków, jednak za sprawą

Airport Hotel Okęcie to nowoczesny hotel przy Lotnisku Chopina, oferujący 263 stylowe pokoje i apartamenty, centrum konferencyjne o powierzchni 2200 m² z 17 salami oraz bogatą ofertę gastronomiczną. Goście mogą korzystać z bezpłatnego shuttle busa, szybkiego Wi-Fi, strefy SPA i profesjonalnej obsługi. Eleganckie wnętrza inspirowane stylem lat 30. XX wieku tworzą wyjątkową atmosferę, idealną zarówno dla biznesu, jak i wypoczynku.

Jest to nowoczesny, w pełni klimatyzowany hotel o niepowtarzalnej atmosferze i wystroju wnętrz nawiązującym do stylu lat 30 – tych XX wieku, kiedy to latanie było elitarnym hobby.
W Airport Hotel Okęcie znajdują się 263 komfortowo wyposażone pokoje i apartamenty

Hotel 500 Tarnowo Podgórne położony jest jedynie 18 km od centrum stolicy Wielkopolski.
Hotel oferuje 170 komfortowych pokoi z bezpłatnym dostępem do Internetu oraz telewizją satelitarną.Z myślą o gościach biznesowych obiekt przygotował 11 klimatyzowanych sal konferencyjnych o wielkości od 35m2 do 350m2. Dzięki temu hotel może pochwalić się jednym z lepiej przygotowanych zapleczy szkoleniowych w obrębie Poznania i okolic. Wszystkie sale konferencyjne mają dostęp do światła dziennego.