Debata nt “Nastrojów Branży Eventowej”

Dyskusja dotycząca tego co piszczy w branży eventowej odbędzie się dnia 14 września o godz. 17.30, w Centrum Bankowo-Finansowe "Nowy Świat" przy ul. Nowy Świat 6/12. Uczestnicy debaty będą także mieli okazję zwiedzić gabinety dygnitarzy oraz inne zakamarki tego legendarnego gmachu Warszawy oraz obejrzeć kroniki dawnej epoki.

Do udziału w debacie, zaproszeni zostali przedstawiciele agencji eventowych,korporacji, hoteli biznesowych oraz podwykonawcy, wszyscy Ci, którzy aktywnie działają na rynku MICE. Dyskusja toczyć się będzie wokół aktualnych nastrojów, które panują w branży, np. w momencie, gdy praca z klientem zaczyna wymagać dostępności 24/7, gdy budżety są minimalizowane, a oczekiwania wygórowane. Uczestnicy porozmawiają o zdrowej konkurencji i o tym jak dziś sprostać wymaganiom klientów, jak być innowacyjnym i jak utrzymać przewagę w branży. Będzie szansa na poznanie różnych punktów widzenia, kryteriów wyboru ofert oraz omówienie perspektyw rozwoju na rynku.

Swój głos w debacie zaprezentują m.in. Magda Kondas, Redaktor Prowadząca MICE Poland, Piotr Glen, Dyrektor Marketingu PZU SA, Michał Kozak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Mazurkas Conference Center & Hotel **** , Norbert Kabaczyński, Managing Director agencji Don’t Worry, Michał Czerwiński Członek Zarządu Grand Prix Sp. z o.o., Krzysztof Gawrych Strategic Directora agencji Prowokator

Całość dyskusji będzie wstępem do badania nastrojów branży eventowej. Wyniki ankiet pozwolą na analizę aktualnej kondycji rynku eventowego.

W pierwszej części spotkania Filip Nowaczyński z CBF „Nowy Świat” S.A. zaprosi uczestników na wycieczkę pt: „Peerelowskie akcenty” po dawnym gmachu KC PZPR, podczas której zwiedzą oni gabinety dygnitarzy, zamknięte dla publiczności zakamarki archiwów i podziemia Domu Partii. W odnowionym wnętrzu historycznej Sali Kinowej, będącym jedną z najnowszych inwestycji CBF, goście będą mieli też okazję obejrzeć kroniki filmowe z minionej epoki. Jednakże nie będzie to wyłącznie “powrót do przeszłości”, bowiem w trakcie tej wycieczki będzie też okazja zapoznać się z obecnymi możliwościami eventowymi obiektu i jego zapleczem pozostającym do dyspozycji event managerów i ich klientów. Na gości czekać będzie także niespodzianka ukryta w garażu gmachu, a także poczęstunek “à la polonaise” zorganizowany przez Catering Restauracji Jazz Bistro.

Harmonogram spotkania :

17:30 – 18:00 Przywitanie gości, zaproszenie do Sali kinowej.

18:00 – 18:30 “Powrót do przeszłości”, Seans filmowy (17,5”)

18:30 – 19:15 Oprowadzanie uczestników tropem starych czasów (dziedziniec, hol, gabinety dygnitarzy, podziemia, archiwum, kotłownia, garaż a w nim „niespodzianka”).

19:15 – 19:30 “Powrót do przyszłości” – pokaz możliwości eventowych CBF Nowy Świat (Sala konferencyjna „B”) – poczęstunek polski

19:30 – 20:30 Debata „Nastroje branży eventowej” – networking, dyskusja, napoje

20:30 – 21:00 Prezentacja wyników Badania Rynku Eventowego

21:00 – 21:30 Oczekiwania wobec Stowarzyszenia

22:00 – Zakończenie spotkania.

 

Akredytacje dziennikarskie : magdalena.jablonska@sbe.org.pl

Zgłoszenia udziału : events@sbe.org.pl

 

***

Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE) – zrzesza organizatorów, przedstawicieli miejsc eventowych i podwykonawców eventów. Działa na rzecz popularyzacji i profesjonalizacji polskiego rynku wydarzeń. Dąży do wypracowania wspólnych dla całej branży Standardów działania z klientami i kontrahentami. Członkom naszego Stowarzyszenia udostępnia platformę wymiany doświadczeń, bazę kontaktów, narzędzia pomocne w codziennych działaniach. Organizuje targi branżowe, szkolenia, warsztaty, spotkania networkingowe, panele dyskusyjne, itp. Więcej informacji na : www.sbe.org.pl

 

 

 

Czterogwiazdkowy Hotel Grand Ascot to luksus i wygoda w prestiżowym miejscu. Położony jest tuż obok Rynku Głównego, czyli w najlepszej lokalizacji w Krakowie. Najważniejsze atrakcje miasta znajdują się nieopodal Hotelu, dzięki czemu jest to idealne miejsce do zwiedzania Krakowa, wyjście ze znajomymi, rodzinny odpoczynek, czy też spotkanie biznesowe.

Przedstawiamy ofertę sal konferencyjnych znajdujących się na terenie Parku Przemysłowo-Technologicznego Revita Park w KATOWICACH, ul. Żelazna 17 d i 17c , www.revitapark.pl

Końska Dolina to malowniczy obiekt położony w sercu Beskidu Niskiego, tuż przy granicy ze Słowacją. Oferuje ponad 400 hektarów pięknych terenów, idealnych na rodzinny wypoczynek, firmowe wyjazdy i integrację. Znajdujące się tutaj nowoczesne sale konferencyjne, wyposażone w zaawansowany sprzęt multimedialny i szybkie Wi-Fi, tworzą komfortowe warunki do spotkań biznesowych, konferencji i szkoleń. Końska Dolina zapewnia również różnorodne atrakcje, jak wycieczki konne i pikniki, które sprzyjają budowaniu relacji i inspirują.