Dlaczego warto organizować konferencje w Zakopanem?

Zakopane to niekwestionowana zimowa stolica Polski, która jest chętnie odwiedzana zarówno przez turystów, jak i ludzi biznesu. Ci drudzy szczególnie upodobali sobie stolicę Tatr jako idealne miejsce na organizację konferencji oraz innych istotnych wydarzeń o charakterze biznesowym.

Niesamowity klimat, tradycja oraz prestiżowa lokalizacja czynią bowiem z Zakopanego wymarzone tło dla każdego ważnego eventu firmowego. Dlaczego warto zorganizować konferencję właśnie w Zakopanem i jakie miejsce wybrać na tło tego wyjątkowego wydarzenia?


Konferencje Zakopane – świetny dojazd na miejsce wydarzenia z całej Polski

Zakopane to niezwykle popularna oraz chętnie odwiedzana przez turystów górska miejscowość. Z jej popularnością wiąże się więc także łatwość dojazdu. Zakopane od Krakowa dzieli bowiem zaledwie 1,5 godziny jazdy samochodem lub 2 godziny, jeśli wybieramy się do niego pociągiem lub autobusem.

Bliska odległość Zakopanego od stolicy Małopolski sprawia, że organizując konferencje w tej miejscowości nie musimy obawiać się problemów z dojazdem. Każdy z naszych gości bez problemu oraz ponoszenia zbędnych kosztów dotrze bowiem we wskazane miejsce, w którym odbędzie się nasze wydarzenie w Zakopanem.

Konferencje Zakopane – górskie atrakcje dla wszystkich uczestników wydarzenia

Największym atutem Zakopanego jest jednak nie tylko jego świetne skomunikowanie z pozostałymi częściami naszego kraju, ale przede wszystkim niesamowity klimat, który wszystkim swoim gościom oferuje ta niezwykła górska miejscowość.

Każdy, kto choć raz postawił bowiem stopę na zakopiańskiej ziemi, prędzej czy później wróci do tej miejscowości. Wszystko to przez czyste i rześkie górskie powietrze, które sprawia, że aż chce się oddychać pełną piersią, bliskość bajecznych górskich krajobrazów, które zachęcają nas do pieszych wędrówek i odkrywania nowych atrakcyjnych miejsc oraz liczne atrakcje turystyczne, w które obfituje Zakopane, zwłaszcza w sezonie turystycznym.

Do największych atrakcji Zakopanego, których obecność z pewnością doceni każdy uczestnik konferencji, należą Krupówki, kolejki linowe, które zwiozą nas na Gubałówkę i Kasprowy Wierch, tradycyjne kuligi zimowe oraz przejażdżki dorożkami w miesiącach letnich. Miłośnicy szeroko pojętej kultury mogą z kolei skorzystać z bogatej oferty kulturalnej tej podhalańskiej miejscowości i swój udział w konferencji połączyć np. z wizytą w zakopiańskich muzeach, galeriach oraz teatrach.

Konferencje Zakopane i ich lokalizacja

Jak widać, z organizacją konferencji w Zakopanem wiążą się liczne korzyści praktycznie dla wszystkich jej uczestników. Aby jednak nasi goście byli oczarowani nie tylko samym otoczeniem oraz atrakcjami Zakopanego, ale przede wszystkim zorganizowanym przez nas wydarzeniem, szczególną uwagę powinniśmy poświęcić wyborowi miejsca, w którym odbędzie się konferencja.

Aktualnie najbardziej znanym oraz cenionym organizatorem konferencji w Zakopanem jest Hotel Kasprowy. Jeśli chodzi o konferencje Zakopane w Kasprowy.pl oddaje on do naszej dyspozycji największą salę konferencyjną dostępną w okolicy, która jest w stanie pomieścić w swoim wnętrzu aż 550 gości. W całym Centrum Konferencyjnym Kasprowy działa natomiast w sumie 13 różnych wielkości sali konferencyjnych, dzięki czemu ośrodek ten może z powodzeniem gościć zarówno duże, jak i mniejsze wydarzenia. Zakopane i Hotel Kasprowy to zdecydowanie najlepszy wybór na zorganizowanie konferencji, jeśli szczególnie zależy nam, aby znaczenie naszego wydarzenia zostały podkreślone także jego prestiżową lokalizacją.

Niezależnie od pory roku Karpacz zapewnia idealne warunki do organizacji spotkań biznesowych, szkoleń i aktywności outdoorowych. Lato to czas górskich wędrówek karkonoskimi szlakami, zima – integracja na stoku na dwóch lub jednej desce.

Czterogwiazdkowy Scandic Wocław usytuowany jest w centrum miasta. Dogodny dojazd z autostrady A4/A8, niewielka odległość (12 km) od lotniska im. Mikołaja Kopernika oraz umożliwiający przebycie pieszo dystans do Głównego Dworca Kolejowego PKP, zapewniając uczestnikom komfort szybkiego dotarcia na miejsce spotkania.
Oferujemy bezpłatny dostęp do internetu (wi-fi) w całym hotelu.

Dogodnie położony, trzygwiazdkowy hotel Śląsk jest idealnym miejscem na organizację konferencji i szkoleń w centrum Wrocławia.

Nowy Hotel Śląsk posiada ponad 100 miejsc noclegowych w pokojach 1 i 2 osobowych oraz apartamentach, składających się z pokoju dziennego z w pełni wyposażonym aneksem kuchennym, osobnej sypialni oraz łazienki.