SBE skupia trzy grupy zawodowe :
– Organizatorów, czyli tych, którzy zajmują się tworzeniem eventów,
– Miejsca, czyli wszelkie ośrodki, w których organizuje się eventy,
– Podwykonawców, czyli tych dzięki którym realizacja eventu przebiega zgodnie z planami organizatorów.
Członkowie będą mieli możliwość udziału w inicjatywach pogłębiających wiedzę Event Managerów, ich kompetencje, a także rozeznanie na rynku. Planowane są warsztaty, event testy, spotkania networkingowe. Będą mieli również mieli wpływ na tworzenie Zasad Dobrych Praktyk i konsolidację branży. Na chętnych czeka również wiele przywilejów, jak np. vouchery i zniżki na reklamy w mediach. Roczna składka to koszt 500 PLN.
Formularz rejestracji członkostwa oraz przewodnik członkowski zostały rozesłane drogą mailową do wszystkich, którzy zgłosili swoją chęć przystąpienia do SBE.
Wszelkie informacje (przewodnik członkowski, status SBE) oraz formularz rejestracyjny dostępne są na stronie: http://sbe.org.pl/dolacz-do-nas,4