Drugie urodziny programu A|Club i prawie 5 milionów użytkowników

A|Club, globalny program lojalnościowy grupy Accor, świętuje swoje drugie urodziny. Od września 2008 przystąpiło do niego na całym świecie już prawie 5 mln osób! Teraz na klubowiczów i wszystkich, którzy zdecydują się dołączyć do programu czekają urodzinowe atrakcje.

Posiadacze kart A|Club otrzymują punkty za pobyty w ponad 2 tysiącach hoteli 9 marek na świecie: Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, Suitehotel, Ibis, All Seasons, Adagio, a także Orbis Hotels w Polsce i Accor Thalassa w niektórych krajach. Członkom A|Club punkty przysługują także za usługi wykupione u partnerów programu, m.in. w Europcar, Club Méditerranée i 12-tu największych liniach lotniczych np. Air France, KLM oraz British Airways. Do końca tego roku do programu przystąpią kolejne linie lotnicze, wkrótce karty A|Club będą akceptowane także na stacjach benzynowych Shell na całym świecie. Już w tej chwili partnerstwo to działa w wybranych krajach.

Globalny program lojalnościowy A|Club jest zupełnie darmowy i łatwo do niego przystąpić za pośrednictwem Internetu. Jego główne zalety, doceniane przez hotelowych gości, to:

• Wygoda i łatwość korzystania – członkowie A|Club otrzymują punkty za każdą usługę wykupioną w hotelu lub u partnerów. Mogą je wymieniać na mile lotnicze lub vouchery, które zrealizują we wszystkich hotelach grupy Accor.
• Szeroki wybór – A|Club jest jedynym programem lojalnościowym na świecie działającym w hotelach od dwóch do pięciu gwiazdek.
• Przyjazna strona internetowa – dostępna w 9 językach, dzięki niej szybko i łatwo można sprawdzić liczbę punktów, otrzymać vouchery w formie elektronicznej, znaleźć specjalne oferty przeznaczone tylko dla członków A|Club.
• Obsługa dostępna nie tylko za pośrednictwem a-club.com ale również przez centra obsługi klienta.

Aby uczcić swoje drugie urodziny, A|Club przygotował dla obecnych i potencjalnych uczestników specjalne atrakcje. Wartość wszystkich punktów zebranych podczas urodzinowego tygodnia od 13 do 19 września, zostanie podwojona. Z kolei nowi członkowie, którzy do 19 września zarejestrują się na stronie internetowej a-club.com, otrzymają dodatkowo 1000 punktów bonusowych. A to jeszcze nie koniec. Wszyscy uczestnicy A|Club mogą wziąć udział w konkursie organizowanym na stronie www.a-club.com. Do wygrania jest ponad 300 nagród o wartości 2000 euro! Wśród nich m.in. srebrne, złote i platynowe karty klubu ważne przez rok, dodatkowe punkty A|Club i pobyty w hotelach na całym świecie. Wystarczy wejść na stronę www.a-club.com.

*****

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i Europie Środkowej. Zarządza 61 hotelami obejmującymi ponad 12 tysięcy pokoi i operującymi pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, Ibis i Etap, a także Orbis Hotels i Holiday Inn. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od  luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne hotele 1-gwiazdkowe. Partnerem strategicznym Grupy Hotelowej Orbis jest sieć Accor – europejski lider w dziedzinie hotelarstwa i usług, właściciel 4 000 hoteli 11 marek, które działają w 90 krajach świata i oferują prawie 500 000 pokoi. Są to: Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, Suitehotel, Ibis, all seasons, Etap Hotel, Formule 1 and Motel 6.

Dogodna lokalizacja Hotelu „Zajazd Piastowski" w cichym i spokojnym przedmieściu o krystalicznie czystym powietrzu, w otoczeniu słonecznych wzgórz, sadów i ogrodów sprawia., że jest to idealne miejsce gwarantujące udany wypoczynek.

Pensjonat Wulpink to malowniczo położony obiekt nad Jeziorem Wulpińskim. Jest to urokliwe miejsce, idealne dla wszystkich, którzy szukają kameralnego miejsca do wypoczynku, a także dające znakomite warunki dla uprawiania sportów wodnych, jak i wszelkich innych form rekreacji w zielonym otoczeniu i bliskim kontakcie z naturą.

Jesteśmy idealnym miejscem na odpoczynek podczas podróży służbowych dla biznesmenów, handlowców a także świetnym punktem wypadowym w czasie prywatnych wizyt w Łodzi dla osób ceniących spokój i ciszę.Nowocześnie wyposażony i profesjonalnie przygotowany M HOTEL, z sympatyczną i pomocną obsługą, łączący w sobie współczesność i duszę.