Dyrektorzy zagranicznych oddziałów Polskich Ośrodków Informacji Turystycznej spotykają się w Małopolsce.

W dniach 21-24 listopada Małopolska będzie gościć dyrektorów 14 Polskich Ośrodków Informacji Turystyczne - zagranicznych przedstawicielstw Polskiej Organizacji Turystycznej. W hotelu Dosłońce Conference & SPA w gminie Racławice spotykają się z władzami Polskiej Organizacji Turystycznej osoby odpowiedzialne za promocję turystyczną Polski w najważniejszych regionach świata:

w USA, w Japonii, Szwecji, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Austrii, Niemczech, Francji, we Włoszech, Belgii i Holandii i Rosji.

Robocze spotkania organizowane są przez Polską Organizację Turystyczną dwa razy do roku i odbywają się każdorazowo w innym regionie Polski.  Stanowią one okazję do  zapoznania się z nowymi produktami turystycznymi, które mogą być promowane za granicą  – podkreśla Anna Maciąga z Polskiej Organizacji  Turystycznej. Tym razem gospodarzem  będzie  gmina Racławice,  miejsce słynnej z bitwy 1794 roku pod dowództwem  Tadeusza Kościuszki. Dla regionu Miechowskiego i jego władz spotkanie z osobami odpowiedzialnymi  za promocję turystyczną Polski  za granicą to niepowtarzalna okazja na uzyskanie niezbędnych wskazówek, informacji, które zostaną uwzględnione w strategii promocji  tego najmniej w Małopolsce znanego pod względem turystycznym regionu. Po otwarciu w październiku Miechowskiego Punktu Informacji Turystycznej  to kolejny  ważny krok w stronę promocji północnej części Małopolski.  Oprócz zwiedzania Miechowa wraz z Bazyliką Grobu Bożego organizatorzy zaplanowali miedzy innymi wizytę w  krakowskim Muzeum w Podziemiach Rynku.  

Podczas spotkania uczestnicy dyskutować będą przede wszystkim na temat działań promocyjnych planowanych do realizacji w latach 2012 – 2013 oraz zostaną przeszkoleni w zakresie ustawy o zamówieniach  publicznych.

Trzeciego dnia dla przedstawicieli małopolskiej branży turystycznej zorganizowano warsztaty, w trakcie których w rozmowach można będzie uzyskać niezbędne wskazówki  o sposobie dotarcia do turystów w danym regionie, o specyficznych oczekiwaniach turystów w poszczególnych krajach oraz o planowanych spotkaniach branżowych i możliwościach promocji za granicą.   To doskonała okazja, aby dowiedzieć się jak przygotować ofertę, by  zachęcić turystę z danego  kraju do przyjazdu do  Małopolaski, w jakich  wydarzeniach branżowych brać udział i jak skutecznie kształtować  wizerunek regionu za granicą   – podkreśla  Anna Ślusarczyk Account Manager w Hotelu  Dosłońce.

 

***

Informacja z http://www.pot.gov.pl

Polska Organizacja Turystyczna realizuje swoje cele na poszczególnych rynkach poprzez swoje przedstawicielstwa (POIT) w 14 krajach świata. Polskie Ośrodki Informacji Turystycznej pełnią funkcję narodowych punktów informacji turystycznej, są organizatorami licznych imprez, wystaw i stoisk wystawienniczych na największych targach turystycznych. W ich gestii leży także badanie podlegającego im rynku, prowadzenie kampanii i akcji reklamowych, zachęcanie dziennikarzy i touroperatorów do zainteresowania się Polska.

Hotel Alpin to miejsce dla każdego. Bliskość stacji narciarskich, szlaków turystycznych, bezpośrednie wyjście z Hotelu na deptak ciągnący się wzdłuż górskiego potoku Żylicy oraz malowniczych pagórków, sprawia, iż z łatwością można korzystać z uroków Szczyrku oraz jego okolicy.

Kormoran Wellenes Medical SPA znajduje się w małej, zacisznej wsi Rowy. Niezwykłość tego miejsca to położenie - między wodami (rzeka, jezioro, morze ) a zielenią Słowińskiego Parku Narodowego. Kormoran to firma rodzinna, nie należąca do żadnej sieci hotelowej.

AC Hotel by Marriott Wrocław to marka lifestylowa, należąca do sieci Marriott. Jest to pierwszy hotel AC w Polsce i pierwszy Marriott we Wrocławiu.