e-TRAVEL FORUM 2009 – Międzynarodowa Konferencja

27-28 stycznia 2009, Warszawa To już druga edycja konferencji poświęconej zagadnieniom e-commerce dla branży turystycznej. e-Travel Forum 2009 dzieli się spostrzeżeniami, prezentuje osiągnięcia największych graczy na środkowoeuropejskim rynku i skupia uwagę wszystkich zainteresowanych marketingiem internetowym w turystyce. Zapoznaj się z najlepszymi praktykami z branży, posłuchaj przedstawicieli międzynarodowych firm, którzy podzielą się z uczestnikami konferencji swoją wiedzą i doświadczeniem. Skorzystaj z okazji wzięcia udziału w międzynarodowym forum dla profesjonalistów zajmujących się turystyką.

27-28 stycznia 2009, Warszawa
To już druga edycja konferencji poświęconej zagadnieniom e-commerce dla branży turystycznej. e-Travel Forum 2009 dzieli się spostrzeżeniami, prezentuje osiągnięcia największych graczy na środkowoeuropejskim rynku i skupia uwagę wszystkich zainteresowanych marketingiem internetowym w turystyce. Zapoznaj się z najlepszymi praktykami z branży, posłuchaj przedstawicieli międzynarodowych firm, którzy podzielą się z uczestnikami konferencji swoją wiedzą i doświadczeniem. Skorzystaj z okazji wzięcia udziału w międzynarodowym forum dla profesjonalistów zajmujących się turystyką.

Ponad 240 osób uczestniczyło w pierwszej edycji e-Travel Forum w styczniu 2008 roku. Mówcy reprezentowali takie firmy jak: Amadeus Polska, Comvel Polska/Fly.pl, Easygo.pl, eCard S.A., Galileo by Travelport, Gemius S.A., Google Poland, Hotel Reservation Service Poland, MCI Management, MRM Worldwide, Net Solutions, Netmedia / Hotele.pl, Orbis S.A., Pentor Research International S.A., Perfect One, Polish Travel Quo Vadis, Profeo.pl, Rimco, Teleperformance Polska, Transworld Communications, Traveltainment Polska, TravelTECH, Wakacje.pl, Wind Telecom S.A. oraz wiele innych.

 

Zgłoś swój udział w Konferencji e-Travel Forum 2009 już dziś. 27 i 28 stycznia 2009 będą prawdopodobnie najlepiej wykorzystanymi 2 dniami z Twojego kalendarza, które możesz spędzić poza biurem. Zdobyta wiedza, kontakty biznesowe i okazje partnerstwa z innymi uczestnikami Forum będą owocować przez cały rok.

Zaproszeni mówcy drugiej edycji konferencji podzielą się spostrzeżeniami, zaprezentują osiągnięcia największych graczy na środkowoeuropejskim rynku i skupią uwagę wszystkich zainteresowanych marketingiem internetowym w turystyce i hotelarstwie. Będą to prawdopodobnie najlepiej wykorzystane 2 dni z kalendarza każdego uczestnika. Zdobyta wiedza, kontakty biznesowe i okazje partnerstwa z innymi uczestnikami „e-TRAVEL FORUM” będą owocować przez cały rok.

Dwudniowa konferencja „e-TRAVEL FORUM” obejmować będzie następujące zagadnienia:

Dzień I. 27 stycznia 2009 r. (wtorek)
09:30 – 10:00
Rejestracja uczestników

10:00 – 10:15
Słowo wstępne przewodniczącego konferencji
Ireneusz Marganiec – Prezes, Dyrektor Generalny, Amadeus Polska

10.15 – 10:45
Nowe trendy w travel e-commerce. Jak rozwija się e-commerce w turystyce na świecie? Jaka jest przyszłość businessu on-line?
Keynote Speaker: Joerg Schuler – Vice President International Operation, Amadeus Leisure Group

10:45 – 11:30
Polska branża turystyczna z perspektywy globalnych firm e-commerce. Jak rozwija się e-commerce w Polsce

11:30 – 12:00
Przerwa na kawę, networking

12:00 – 12:45
Panel: Przez wyszukiwarkę do klienta czyli praktyki SEO i SEM w branży travel
Moderator: Artur Lisowski – Dyrektor Marketingu, HRS Polska

12:45 – 13:30
Panel: Fundusze unijne: błogosławieństwo czy przekleństwo turystyki
1. Renata Siwiec – Dyrektor, Lubelska Agencja Wspierania Przedsiębiorczości
Moderator: Mirosław Ciołek, Redaktor Naczelny portalu drogowskaz.com.pl

13.30 – 14:30
Lunch, networking

14:30 – 15:30
Internet jako platforma handlowa usług turystycznych
Adam Kwasniewski – CEE Senior Industry Manager Retail, Local & Travel, Google Poland

15:30 – 16:30
Panel: Ubezpieczenia online w turystyce

16:30 – 17:00
Podsumowanie pierwszego dnia konferencji przez przewodniczącego konferencji

17:30 – 18:30
Koktajl, networking

Dzień II. 28 stycznia 2009 r. (środa)
Słowo wstępne – Ireneusz Marganiec – Prezes, Dyrektor Generalny, Amadeus Polska

09:10 – 11.00
CZĘŚĆ 1
Panel: Travel Manager – nowa profesja? Czy wykwalifikowani profesjonaliści w wielkich firmach zastąpią biura podróży?
1. Emilia Osewska-Madry – Country Commercial Manager Poland, British Airways
2. Marian Szypuła – Prezes Zarządu, Business Plus Lufthansa City Center
3. Ewa Bogusz – Congress & Event Manager, Servier Polska Sp. z o.o.
4. Roman Magdyna – Właściciel, Sindbad-hotele Mandyna S.C.
Moderator: Barbara Dziedzic – Ekspertka OpenSky Systems and Services

CZĘŚĆ 2
Panel: Nowy model biura podróży – wirtualnie czy realnie? Czyli atuty i słabości “żywego” konsultanta
Moderator: Barbara Dziedzic – Ekspertka OpenSky Systems and Services

11:00 – 11:30
Przerwa na kawę, networking

11:30 – 12:30
Panel: Tradycyjne i niskotaryfowe linie lotnicze – kto od kogo się uczy? Elementy strategii LCC w tradycyjnych liniach lotniczych i odwrotnie
1. Jarosław Święcki – Dyrektor Generalny na Polskę, Norwegian Air Shuttle Polska Sp. z o.o.
2. Tomasz Kułakowski – Dyrektor Biura Sprzedaży Internetowej, PLL LOT S.A.
Moderator: Marek Sławatyniec – General Manager Poland, Aviareps

12:30 – 13:30
Panel: Dystrybucja online sposobem na wzrost przychodów – Revenue Management w Polsce
Moderator: Adam Czekaj – Director of Sales Central & Eastern Europe, Travelclick

13:30 – 14:30
Lunch, networking

14:30 – 15:30
Panel: eMarketing w turystyce – Poznaj opinie ekspertów
Moderator: Artur Lisowski – Dyrektor Marketingu, HRS Polska

15:30 – 16:30
Panel: Nowe trendy w rozwiązaniach on-line – Metasearch, dynamic packaging
Moderator: Artur Lisowski – Dyrektor Marketingu, HRS Polska

16:30 – 17:00
Podsumowanie konferencji przez przewodniczącego konferencji
Ireneusz Marganiec – Prezes, Dyrektor Generalny, Amadeus Polska

Źródło: http://e-travelforum.pl/program.php

Hotel ibis Styles umiejscowiony jest w centrum Wrocławia, vis-a-vis dworca kolejowego i tylko 1,5km od Rynku i 10 km od lotniska. Jest idealnym miejscem dla podróżujących biznesowo i turystycznie, a także rodzin z dziećmi.

Airport Hotel Okęcie to nowoczesny hotel przy Lotnisku Chopina, oferujący 263 stylowe pokoje i apartamenty, centrum konferencyjne o powierzchni 2200 m² z 17 salami oraz bogatą ofertę gastronomiczną. Goście mogą korzystać z bezpłatnego shuttle busa, szybkiego Wi-Fi, strefy SPA i profesjonalnej obsługi. Eleganckie wnętrza inspirowane stylem lat 30. XX wieku tworzą wyjątkową atmosferę, idealną zarówno dla biznesu, jak i wypoczynku.

Jest to nowoczesny, w pełni klimatyzowany hotel o niepowtarzalnej atmosferze i wystroju wnętrz nawiązującym do stylu lat 30 – tych XX wieku, kiedy to latanie było elitarnym hobby.
W Airport Hotel Okęcie znajdują się 263 komfortowo wyposażone pokoje i apartamenty

EVA Park Life & SPA, położony w Parku Zdrojowym w Konstancinie-Jeziornie, to nowoczesny obiekt oferujący komfortową bazę noclegową, strefy SPA, wellness oraz zaplecze gastronomiczne.

Dzięki nowoczesnym salom konferencyjnym – Szklanym A, B i C z możliwością łączenia, oraz kameralnej sali Tężnia z panoramicznymi oknami – jest idealnym miejscem na organizację spotkań biznesowych i konferencji. Sale są w pełni wyposażone w rzutniki, ekrany, nagłośnienie i dedykowane Wi-Fi, a przeszklone wnętrza z widokiem na zieleń sprzyjają koncentracji i kreatywności uczestników.