Konferencja jest doskonałą okazją do zapoznania się z trendami w e-commerce w turystyce oraz do nawiązania ciekawych kontaktów biznesowych. W tym celu stworzono specjalną aplikację do umawiania spotkań podczas konferencji. Szczególną atrakcją jest możliwość udziału w dwudniowym szkoleniu i warsztatach w zakresie stosowania reklamy w internecie.
W poprzednich edycjach e-Travel Forum uczestniczyło ok. 200 mówców oraz blisko 1000 uczestników. Osoby te reprezentowały m.in. biura podróży, hotele, linie lotnicze, portale rezerwacyjne, centra kongresowe, przewoźników kolejowych i autokarowych.
Konferencja objęta jest patronatem Polskiej Organizacji Turystycznej, Zrzeszenia Agentów IATA, Forum Regionalnych Organizacji Turystycznych.
Udział w szkoleniach i warsztatach wliczony jest w cenę konferencji, konieczne jest jednak wcześniejsze zgłoszenie chęci uczestnictwa.
Szczegóły i rejestracja na stronie www.e-travelforum.pl
NOWA EDYCJA!!!
e-Travel Forum 2012, Międzynarodowa Konferencja, 31 stycznia – 3 lutego 2012, Warszawa
Szczegóły tu – e-Travel Forum 2012