Tematem Akademii jest “Europa spotkań – strategie marketingowe w pozyskiwaniu międzynarodowych kongresów”. Tegoroczna Akademia dofinansowana jest przez Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej.
Akademia jest adresowana do osób odpowiedzialnych za zarządzanie konferencjami, przygotowywanie ofert oraz obsługę spotkań biznesowych, imprez i szkoleń, a w szczególności: specjalistów ds. organizacji imprez w biurach podróży i agencjach eventowych; organizatorów szkoleń; planistów konferencji w firmach, stowarzyszeniach i instytucjach; profesjonalnych organizatorów kongresów; hotelarzy z działów bankietów, marketingu i sprzedaży.
W programie swoje wystąpienia będą mieć:
v Dr Agata Niemczyk UE Kraków – Marketing w turystyce biznesowej – wprowadzenie, definicje, marketing mix / marketing partnerski; Badania marketingowe jako baza informacyjna dla efektywnego marketingu / Analiza SWOT dla Polski w zakresie międzynarodowych kongresów
v Anna Jędrocha – Symposium Cracoviense / SKKP – Organizatorzy kongresów – Stowarzyszenia, CORE PCO, AMC. Zasoby ICCA – jakie możliwości daje ICCA w pozyskiwaniu kongresów ?
v Piotr Wilczek – A05 / SKKP – Program Ambasadorów Kongresów
v Prof. Marek Pawełczyk – Politechnika Gliwicka / Prezydent IIAV / Ambasador Kongresów Polskich – Jak pozyskiwać kongresy międzynarodowych stowarzyszeń ?
v Sławomir Wróblewski – Meetings Management – Działania marketingowe w przemyśle spotkań – sprzedaż bezpośrednia, wystawy, targi, pokazy, jak się przygotować, co w trakcie i po, organizacja fam trips i study tours
v Adam Mikołajczyk – Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc – Najlepsze kampanie promocyjne polskich miast i regionów w turystyce biznesowej
Szczegółowe informacje; www.skkp.org.pl