Europejski atak Starwood Hotels & Resorts

W dniach 21-26 września 2009 r. 6000 pracowników Starwooda w Europie wyruszy w świat, aby opowiedzieć historię dziewięciu luksusowych marek hotelarskich oraz przybliżyć korzyści płynące z oferowanych programów lojalnościowych.

W dniach 21-26 września 2009 r. 6000 pracowników Starwooda w Europie wyruszy w świat, aby opowiedzieć historię dziewięciu luksusowych marek hotelarskich oraz przybliżyć korzyści płynące  z oferowanych programów lojalnościowych.

Global Sales Blitz to inicjatywa sieci hoteli Starwood Hotels & Resorts, do której należy 9 luksusowych marek hotelarskich takich jak Sheraton, Westin, Le Meridien, Luxury Collection, St. Regis, aloft, element i W. Celem tej niecodziennej akcji jest przede wszystkim prezentacja 9 marek hotelowych sieci Starwood, ich oferty i różnic pomiędzy nimi oraz zaprezentowanie benfefitów jakie czekają na członków 4 programów lojalnościowych. Akcja ta ma na celu bezpośredni kontakt z konsumentem, przedstawienie pozycjonowania marketingowego oraz odpowiedzenia na wszelkie zapytania klientów.

W dniach 21 – 25 września 2009 r. 6000 pracowników sieci Starwood wyruszy na cykl spotkań z obecnymi i potencjalnymi klientami, aby utwierdzić ich w przekonaniu, że warto nocować i organizować spotkania w prawie 1000 obiektów Starwood na całym świecie. Akcja Global Sales Blitz obejmie również Polskę, gdzie pracownicy działów sprzedaży oraz zarząd sieci odbędzie cykl spotkań mających na celu przybliżenie globalnego zasięgu sieci, przedstawienie pozycjononawnia poszczególnych marek oraz poinformowanie o polskich obiektach i planach rozwoju Starwood Hotels & Resorts w Polsce.

Global Sales Blitz to nowa inicjatywa sieci Starwood, która odbywać będzie się cyklicznie raz w roku. Wcześniej podobne akcje były organizowane pod hasłem Champions Week, a ich celem była szeroka promocja marek sieci Starwood, a zwłaszcza tych, których nie ma w Polsce. W tym roku hotele sieci Starwood będą również rywalizować między sobą jeżeli chodzi o liczbę spotkań, a także ich rezultatów.

Sieć Starwood Hotels & Worldwide, Inc.

Starwood Hotels & Resorts Worldwide Inc. jest obecnie jedną z wiodących firm hotelarskich na świecie posiadającą ponad 960 obiektów w ponad 100 krajach i zatrudniającą 145 tysięcy osób. Starwood Hotels jest właścicielem, operatorem i zarządcą następujących hoteli, kurortów i rezydencji: St. Regis®, The Luxury Collection®, W®, Westin®, Le Méridien®, Sheraton®, Four Points® by Sheraton i wprowadzonych ostatnio marek AloftSM, and ElementSM. Starwood Hotels jest także właścicielem Starwood Vacatio Ownership Inc., jednej z pierwszych firm zarządzających wysokiej klasy posiadłościami wakacyjnymi. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.starwoodhotels.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Źródło: PR

Hotel Wisła Premium to Hotel 3* to kameralny hotel na 100 osób. Specjalizujemy się w wszelkiego rodzaju szkoleniach i konferencjach.
- 42 pokoje i apartamenty
- 120 miejsc konferencyjnych na 4 salach
- nagradzana restauracja
- strefa relaksu: sauna sucha, łaźnia parowa, jacuzzi
- szerokopasmowe wifi, darmowy parking, billard

Kreatywne centrum eventowe Concordia Design to wyjątkowe miejsce, które jest częścią centrum design i kreatywności. Łączymy wynajem przestrzeni z organizacją wydarzeń o nietypowej formie. Proponujemy takie scenariusze eventów, które nie tylko pozytywnie zaskakują uczestników, ale też wspierają założone cele.

Nowoczesny 3-gwiazdkowy hotel „Arena” został zaprojektowany z myślą o wymagających gościach, którzy cenią wygodne i praktyczne rozwiązania oraz pragną spędzić czas w miłej atmosferze. Klimat pomieszczeń i dogodna lokalizacja hotelu gwarantują doskonałe warunki do wypoczynku, relaksu i pracy. Hotel posiada pełne zaplecze noclegowo- gastronomiczne, centrum konferencyjne oraz ogród z kominkiem