Forum Branży Eventowej Evential 2016

Forum Branży Eventowej, które odbędzie się 14 stycznia 2016 roku w Centrum MT Polska w Warszawie, to nie tylko nowe kontakty, ale także całodniowy program paneli i prelekcji i relaksująca część wieczorna.

W programie m.in.:

Event – wymuszona zabawa i sfabrykowane morale czy wzrost zaangażowania i doładowanie akumulatorów?

Jaką rolę pełnią eventy w motywowaniu działów sprzedaży?

Jak skutecznie wykorzystać wydarzenia firmowe w integracji i motywacji pracowników?

Największe wpadki organizatora

eventów i konferencji – własne i zebrane doświadczenia.

Czy catering to wyzwanie dla event menedżera? Najlepsze i najgorsze praktyki.

Jak wybrać obiekt i nie stracić głowy przed końcem eventu?

Jak wykorzystać eventy w komunikacji marketingowej?

8 skutecznych rozwiązań niezbędnych w budowaniu relacji agencja / szef marketingu – klient!

Jaka jest rola wydarzeń i spotkań z klientami w budowaniu wizerunku marki?

Po całodniowej konferencji i networkingu przyjdzie czas na relaks i odrobinę szaleństwa. O to zadba agencja GoLive, która zapewni oprawę muzyczną wydarzenia.

Udziału w Forum jest nieodpłatny dla klientów końcowych ze szczególnym wskazaniem na działy HR, zakupów, marketingu i komunikacji i sprzedaży, a także dla agencji eventowych, agencji PR oraz przedstawicieli centrów handlowych. Dla dostawców koszt udziału w Forum do 27 listopada 2015 wynosi 149 PLN brutto; od 28 listopada 2015 349 PLN brutto. Możliwość rejestracji udziału w Forum zostanie zamknięta 10 stycznia 2016.

www.forumevential.pl

Organizator: Evential Sp. z o.o., ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 31/33, 00-374 Warszawa

Patron: Warsaw Convention Bureau – Warszawska Organizacja Turystyczna

Partner Strategiczny: MT Polska Sp. z o.o.

Patron Branżowy: Stowarzyszenie Branży Eventowej

Partner Branżowy: meetingplanner.pl

Partner Artystyczny: Agencja GoLive

Przedstawiamy ofertę sal konferencyjnych znajdujących się na terenie Parku Przemysłowo-Technologicznego Revita Park w KATOWICACH, ul. Żelazna 17 d i 17c , www.revitapark.pl

Strefa biurowa znajduje się w nowoczesnym,przestronnym i w pełni wyposażonym trzykondygnacyjnym budynku.Oferujemy ponad 40 przestrzeni różnych rozmiarów od 25m2 do 58m2 mieszczących od 4 do 12 biurek,które mogą być idealnym miejscem dostosowanym do potrzeb zarówno niewielkich firm jak i większych organizacji.

Cottonina Hotel & Mineral SPA Resort zajmuje się w organizacją wyjątkowych pobytów integracyjnych i spotkań biznesowych. Komfortowe zaplecze konferencyjne zostało starannie zaprojektowane tak, aby łączyć funkcjonalność ze stylowym wystrojem. Umiejętność dopasowania się do potrzeb Klientów jest kluczem do sukcesu, który posiadają nasi specjaliści. Dzięki nabytemu doświadczeniu sporządzą ofertę na miarę najbardziej wyszukanych potrzeb.