Forum Branży Eventowej FBE 2017, 12 stycznia 2017, Centrum Targowo – Kongresowe MT Polska, Warszawa

Sprawne komunikowanie się przedsiębiorstwa z otoczeniem wydaje się w obecnym czasie podstawą jego istnienia. Istotne znaczenie ma komunikacja z klientami, pracownikami, a także udziałowcami. Dlatego pozostaje ona w kręgu zainteresowań praktycznie wszystkich kluczowych działów firmy i zazwyczaj stanowi element przemyślanej i spójnie opracowanej strategii.

Po zdefiniowaniu celów i metod działania to właśnie sposób ich komunikacji jest trzecim najistotniejszym jej elementem. Nadawcom komunikatów zależy, żeby był on zauważony, wysłuchany, zrozumiany i zapamiętany, a wynikające z niego przesłanie stanowiło podstawę podejmowanych przed adresatów działań. I tu pojawia się problem…. jak w natłoku informacji osiągnąć ten cel?

Misją Forum Branży Eventowej jest pokazanie eventu jako spójnego elementu komunikacji z klientami, pracownikami i innymi uczestnikami otoczenia przedsiębiorstwa. W trakcie FBE 2017 omówione zostaną pojawiające się na rynku zmiany i mogące z nich wynikać dla branży wnioski. Pojawią się ciekawe wystąpienia i propozycje z zakresu skutecznej polityki HR i polityki marketingowej z wykorzystaniem eventów. Zaprezentowane zostanie w jaki sposób realizacja podstawowych elementów wydarzenia jak technika czy catering może wpłynąć na wzrost efektywności i poziom satysfakcji uczestników.


Forum Branży Eventowej to merytoryczne wystąpienia i panele eksperckie, sesje networkingowe umożliwiające nawiązanie nowych relacji, a także Strefa Dostawców z prezentacją ciekawych ofert rynkowych. Forum towarzyszy prestiżowy konkurs Top Event.

W edycji FBE 2016 udział wzięło 1004 uczestników. W Strefie Dostawców na 86 stoiskach pokazało się 97 firm. W styczniu 2017 organizatorzy spodziewają się około 1500 uczestników i ponad 120 firm.

www.forumevential.pl

https://www.facebook.com/Forum-Bran%C5%BCy-Eventowej-FBE-366765783513345/?ref=bookmarks

Organizator: Evential Sp. z o.o.

ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 31/33

00-379 Warszawa

biuro@evential.pl

AC Hotel by Marriott Wrocław to marka lifestylowa, należąca do sieci Marriott. Jest to pierwszy hotel AC w Polsce i pierwszy Marriott we Wrocławiu.

Hotel Alpin to miejsce dla każdego. Bliskość stacji narciarskich, szlaków turystycznych, bezpośrednie wyjście z Hotelu na deptak ciągnący się wzdłuż górskiego potoku Żylicy oraz malowniczych pagórków, sprawia, iż z łatwością można korzystać z uroków Szczyrku oraz jego okolicy.

Zespół Pałacowo-Parkowy w Wąsowie to idealne miejsce nie tylko do wypoczynku, ale także do organizacji szkoleń, konferencji, bankietów, imprez okolicznościowych i spotkań biznesowych. Obiekt dysponuje ośmioma profesjonalnie wyposażonymi salami konferencyjnymi, z których największa pomieści nawet 300 osób. W każdej sali dostępny jest bezprzewodowy Internet. Imprezy masowe organizujemy nawet dla kilku tysięcy osób!