Forum Branży Eventowej FBE 2017

Misją Forum Branży Eventowej jest pokazanie eventu jako spójnego elementu komunikacji z klientami, pracownikami i innymi uczestnikami otoczenia przedsiębiorstwa

Misją Forum Branży Eventowej jest pokazanie eventu jako spójnego elementu komunikacji z klientami, pracownikami i innymi uczestnikami otoczenia przedsiębiorstwa

Czy w zmieniającym się świecie będziemy mieli coraz mniej czasu? Czy nasza rzeczywistość przeniesie się z realu do digital’u? Czy na eventach widzieliśmy już wszystko i nic nas nie zaskoczy? Czy za kilka lat będzie jeszcze miejsce na branżę eventową?

Kolejna edycja FBE poświęcona jest wpływowi zmian społecznych i rynkowych na biznes eventowy oraz temu jak ten sektor pod ich wpływem powinien i będzie ewoluował. W styczniu 2017 porozmawiamy o tym, jak organizując eventy powinniśmy się zmieniać, żeby nową rzeczywistość wykorzystać dla rozwoju biznesu. Omówimy też jak nieuchronne już zmiany w życiu naszych klientów i pracowników zauważyć i uwzględnić w strategiach marketingowych i HR przedsiębiorstw. A może okaże się, że event, czasem wbrew pozorom, jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi komunikacji ze społeczeństwem przyszłości? Warto wiedzieć.

Program Forum Branży Eventowej 2017

 9:00 Sesja networkingowa

10:00 Przyszłość zaczyna się dziś – jaki jest wpływ technologii i zmian pokoleniowych na formy spędzania czasu. Wojciech Herra

10:45 Eventy w realu i w digitalu, czy to możliwe już dziś? Czy wokół eventu możemy budować całoroczną komunikację marki? Jakie nowe wyzwania pojawiają się przed agencjami eventowymi? Panel ekspercki

11:30 Catering dla mózgu. Jak przygotować catering, aby wspomógł on dobre samopoczucie i procesy myślowe uczestników? Agnieszka Piskała

12:00 Sesja networkingowa – Networkingus

13:00 Ta Pani w tym futrze przyszła i w tym futrze wychodzi. Jak tworzyć angażującą opowieść wokół marki i jaką rolę w tej opowieści odgrywa event? Dorota Krasnodębska – Wnorowska

13:35 10 eventowych trendów na 2017 czyli jak się zmienia świat spotkań! Krzysztof Celuch

14:10 Czy przyszłość zaczyna się w 2017 roku? Jakie trendy i zmiany czekają na organizatorów i uczestników eventów? Panel ekspercki

14:50 Sesja networkingowa

16:00 „Grywalizacja – nowoczesne narzędzie wsparcia strategii” Monika Dymacz-Kaczmarczyk

16:35 Race na stadionie, zawał na maratonie, udar na bankiecie, złamana ręką na firmowej integracji. Jakie są granice odpowiedzialności organizatora eventu i jakie środki ostrożności warto przedsięwziąć? Panel ekspercki

17:10 Oficjalne wręczenie nagród konkursu Top Event

17.30 Zakończenie część merytorycznej

18.00 Zakończenie Forum

www.forumevential.pl

https://www.facebook.com/Forum-Bran%C5%BCy-Eventowej-FBE-366765783513345/?ref=bookmarks

Hotel SORAY w Wieliczce to wyjątkowe miejsce na organizację konferencji. Hotel posiada klimatyzowane sale konferencyjne wyposażone w projektor, duży ekran i nagłośnienie. Hotel oferuje catering podczas spotkania. Zaplecze konferencyjne jest doskonale połączone z częścią noclegową hotelu. Bezpłatny parking to duże udogodnienie, które Goście bardzo chwalą. Doskonała lokalizacja - tylko 7 minut od zabytkowej Kopalni Soli w Wieliczce, gwarantuje relaks i zapewnia atrakcyjny wypoczynek.

Końska Dolina to malowniczy obiekt położony w sercu Beskidu Niskiego, tuż przy granicy ze Słowacją. Oferuje ponad 400 hektarów pięknych terenów, idealnych na rodzinny wypoczynek, firmowe wyjazdy i integrację. Znajdujące się tutaj nowoczesne sale konferencyjne, wyposażone w zaawansowany sprzęt multimedialny i szybkie Wi-Fi, tworzą komfortowe warunki do spotkań biznesowych, konferencji i szkoleń. Końska Dolina zapewnia również różnorodne atrakcje, jak wycieczki konne i pikniki, które sprzyjają budowaniu relacji i inspirują.

Strefa biurowa znajduje się w nowoczesnym,przestronnym i w pełni wyposażonym trzykondygnacyjnym budynku.Oferujemy ponad 40 przestrzeni różnych rozmiarów od 25m2 do 58m2 mieszczących od 4 do 12 biurek,które mogą być idealnym miejscem dostosowanym do potrzeb zarówno niewielkich firm jak i większych organizacji.