Geovita – Turystyczna Sieć Marzeń kontynuuje odświeżanie swojego wizerunku.
Z początkiem września spółka uruchomiła nową stronę internetową.
Ruszyła również kampania reklamowa pod hasłem „Trzy dni konferencji i luzik”, skierowana do organizatorów konferencji, eventów i szkoleń.
Nowa kampania obejmuje reklamę outdoorową – kilkaset billboardów zlokalizowanych na głównych trasach wylotowych oraz w najbardziej istotnych punktach aglomeracji miejskich: Warszawy, Katowic, Poznania, Wrocławia, Trójmiasta, Krakowa, Łodzi oraz w pobliżu Obiektów Geovity. Realizacja tego etapu promocji zakończy się 30 września.
We wrześniu rozpoczęła się również wspierająca kampania internetowa w postaci 4 interaktywnych bannerów na największych portalach tematycznych związanych z gospodarką i biznesem oraz na portalach turystycznych.
Nazwa firmy jest połączeniem słów geo – ziemia i vita – zdrowie, życie.
Turystyczna Sieć Marzeń GEOVITA to 12 nowoczesnych obiektów wypoczynkowych zlokalizowanych w atrakcyjnych turystycznie regionach Polski („od morza do Tatr”) z zapleczem ponad 700 miejsc noclegowych.
GEOVITA powstała w styczniu 1997 roku i została wyodrębniona z Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa S.A. jako Oddział, a od kwietnia 2004 roku funkcjonuje w formie wyodrębnionej spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Zarząd firmy stanowią: Prezes – Janusz Śmielak oraz Wiceprezes – Jarosław Jaroszek.
Firmą stale rozwijająca się, systematycznie prowadząca inwestycje w obiektach w celu udoskonalania standardu i jakości obsługi, podnoszenia kwalifikacji pracowników oraz rozszerzania oferty usług okołohotelowych dla naszych Klientów.
źródło: Geovita