GOLD STANDARD 2008. TURYSTYKA

Badanie satysfakcji klientów Ruszają niezależne, profesjonalne badania satysfakcji klientów Gold Standard dla sektora turystyki. Do końca lutego OBOP będzie prowadził badania dla firm z tego sektora w zakresie satysfakcji klientów z usług i produktów branży turystycznej.

GOLD STANDARD 2008. TURYSTYKA


Badanie satysfakcji klientów


Ruszają niezależne, profesjonalne badania satysfakcji klientów Gold Standard dla sektora turystyki. Do końca lutego OBOP będzie prowadził badania dla firm z tego sektora w zakresie satysfakcji klientów z usług i produktów branży turystycznej.




Badane będą następujące podsektory:                    
 


Linie lotnicze


Biura podróży


Hotele


Obiekty konferencyjne


SPA


 







Badania zostaną przeprowadzone metodą CATI. W przypadku linii lotniczych będą to wywiady f2f na lotnisku). Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród nastąpi 19 marca 2008 na konferencji prasowej w hotelu InterContinental w Warszawie. Nagrodzone marki zostaną odznaczone specjalnym godłem promocyjnym.


Celem programu GOLD STANDARD jest wyróżnianie produktów i usług oferowanych na polskim rynku, które dają użytkownikom pełną satysfakcję z ich używania. Projekt ruszył w 2007 roku. Wówczas badaniami objęte zostały następujące branże: Telekomunikacja, Samochody, Finanse, RTV/AGD. W 2008 roku badania rozszerzono o nowe kategorie: Turystyka oraz Sektor Publiczny.


W badaniach GOLD STANDARD badani są wyłącznie użytkownicy danego produktu lub usługi. Badania prowadzone przez TNS OBOP, jednego ze światowych liderów badań satysfakcji klientów, odpowiadają przyjętym na rynku światowym standardom badawczym. Najczęściej są to reprezentatywne próby ogólnopolskie, badania z losowanej bazy Klientów danej firmy lub próba systematyczna (np. ankietowanie co 10-ej osoby wychodzącej z danego sklepu). Łącznie w 2008 roku przebadamy około 20 tysięcy respondentów. W każdej kategorii produkty i usługi oceniane są na 3 do 5 kluczowych wymiarach z punktu widzenia użytkownika danego produktu/usługi. Dobór wymiarów wykorzystanych w konstrukcji wskaźnika satysfakcji Gold Standard odbywa się przed rozpoczęciem właściwej fazy badania. Dla każdej badanej kategorii stworzona została ekspercka lista wymiarów satysfakcji, która następnie zostaje poddana ocenie konsumentów. Mają oni za zadanie wskazać te wymiary, które ich zdaniem mają największy wpływ na ich satysfakcję z danego produktu, bądź usługi.


Badanie jest prowadzone wyłącznie na klientach firm włączonych do badania. Włączenie do badania jest płatne. Udział w badaniu umożliwia uzyskanie certyfikatu GOLD STANDARD, który oznacza, że dany produkt lub usługa daje jego użytkownikom PEŁNĄ SATYSFAKCJĘ.


Szczegóły: www.biznes.goldstandard.pl/turystyka
Organizator: www.mmt.net.pl


Kontakt dla mediów:
Monika Osinkowska, tel. (22) 638 09 86, tel. 691 32 33 64, m.osinkowska@mmt.net.pl


Kontakt w sprawie warunków uczestnictwa oraz szczegółów programu:
Aneta Grzechnik,(22) 638 09 86, a.grzechnik@mmt.net.pl


Partnerzy: Dziennik, Magazyn Brief, mediarun.pl

Poczuj się wyjątkowo...

Hotel Atena jest nowoczesnym i kameralnym obiektem położonym w Ciechanowie, ok 100 km. Od Warszawy. Obiekt położony jest w przyjaznej, spokojnej i bezpiecznej okolicy. Nasi goście zawsze mogą liczyć na dyskrecję, spokój, miłą i zawsze pomocną obsługę.

Czterogwiazdkowy Hotel Grand Ascot to luksus i wygoda w prestiżowym miejscu. Położony jest tuż obok Rynku Głównego, czyli w najlepszej lokalizacji w Krakowie. Najważniejsze atrakcje miasta znajdują się nieopodal Hotelu, dzięki czemu jest to idealne miejsce do zwiedzania Krakowa, wyjście ze znajomymi, rodzinny odpoczynek, czy też spotkanie biznesowe.

Kormoran Wellenes Medical SPA znajduje się w małej, zacisznej wsi Rowy. Niezwykłość tego miejsca to położenie - między wodami (rzeka, jezioro, morze ) a zielenią Słowińskiego Parku Narodowego. Kormoran to firma rodzinna, nie należąca do żadnej sieci hotelowej.