ImaGO! Polska Sp. z o.o. powołuje się na przeprowadzone w pierwszej połowie 2014 roku przez Nielsen badanie – Word-of-Mouth the Most Powerful Selling Tool. Jego wyniki bezpośrednio dowodzą, że imponująca liczba aż 70% konsumentów ufa zdaniu internautów co do wybieranych przez siebie produktów czy usług. Biorąc pod uwagę rosnącą w niezwykle szybkim tempie liczbę przedsiębiorstw angażujących się w organizowane przez spółkę konkursy branżowe, wyniki te wydają się być jak najbardziej aktualne. Powiększa się również grono przedsiębiorstw, które chcą skorzystać z usług promocyjnych firmy czy badania opinii konsumentów.
Firma zdecydowanie przyciąga niewygórowanymi kosztami oferowanych przez siebie usług oraz klarownymi kryteriami uczestnictwa w jej projektach.
Co wydaje się być istotne, organizacje zgłaszające swoją chęć udziału w jednym z przedsięwzięć spółki – pierwszych na rynku konkursach branżowych – mogą w ten sposób wspomóc Fundację Dzieciom “Zdążyć z Pomocą”. Wraz ze wzrostem popularności strony ImaGO! Polska Sp. z o.o. rośnie rozpoznawalność samej marki i znajomość oferowanych przez nią usług. Jaki będzie kolejny krok firmy – przekonamy się zapewne już wkrótce.