Nasze aktywności będąc widocznymi, zachęcają do udziału w nich. Zwłaszcza działalność handlowa, czy wystawiennicza na różnego rodzaju targach wymaga tego, by nasza przestrzeń i produkt były dobrze widoczne. Odpowiednio reklamując się w przestrzeni publicznej mamy szansę na to, że zostaniemy dostrzeżeni, a to z kolei może się przełożyć na przyszły finansowy sukces. Warto skorzystać z możliwości, jakie niesie świat reklamy i dać się poznać potencjalnym klientom oraz klientkom od najlepszej strony.
1. Flaga i wiatr
2. Reklamą prosto w oczy
Flaga i wiatr
Inwestycja w reklamę wizualną ma sens. Dzięki niej łatwiej będzie nasz znaleźć, np. na targach, czy też wejście do naszego sklepu będzie się bardziej rzucało w oczy. Czasami ludzie podejmują decyzję na podstawie impulsu, którym mogą się stać odpowiednio rozmieszczone flagi reklamowe. Przedmioty takie, wykonane w estetyczny sposób, z trwałych materiałów są widoczne z kilkudziesięciu, czy nawet kilkuset metrów. Na fladze lub winderze bez kłopotu zmieści się np. logo naszej firmy, krótkie hasło reklamowe, czy też adres strony internetowej. Ceny za takie rozwiązania kształtują się nieco od ponad stu złotych za sztukę. W większości przypadków flagi i windery można bardzo łatwo spakować, są one lekkie, a do ich rozstawienia wystarczy jedna osoba. Bez kłopotu zmieszczą się także w bagażniku samochodowym auta osobowego.
Reklamą prosto w oczy
Dużą popularnością cieszą się także roll upy, czyli wolnostojące reklamy pionowe, także bardzo łatwo rozkładalne. Mogą one pełnić rolę zarówno reklamy wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Tutaj ceny są nieco wyższe niż w przypadku flag, ale nadal nie powinny być to kwoty, na które nie stać nawet najmniejszego biznesu. Jeśli nie mamy pomysłu na to, jak nasza reklama powinna wyglądać możemy w firmie retio.pl zamówić także projekt graficzny takiego rozwiązania. Roll up to wydatek rzędu kilkuset złotych. Ponieważ jest on rozplanowany przeważnie na planie prostokąta, zmieści się na nim więcej informacji. Roll up możemy też z powodzeniem zastąpić niewielkim potykaczem, który sprawdzi się jako reklama kawiarni, butiku, czy też antykwariatu. Nieduży rozmiar i szybkie rozstawienie tego nośnika reklamy, są dodatkową zachętą. Potykacze kosztują nieco ponad sto złotych. Jak więc widzimy środki reklamowe nie muszą być wcale drogie i nawet niewielkie potykacze czy flagi mogą sprawić, że nasz biznes stanie się o wiele bardziej rozpoznawalny.