Jak zachęcić klientów do zakupów w Twoim sklepie stacjonarnym lub internetowym wykorzystując SMS marketing?

Prowadzisz sklep stacjonarny, sklep online lub wyłącznie sklep internetowy i zastanawiasz się, jak przyciągać klientów, by kupowali Twoje produkty oraz usługi? Postaw na szeroko zakrojony marketing, w tym marketing SMS. W branży e-commerce to kluczowy element działalności. Poprzez odpowiednie skonfigurowanie i przygotowanie strony, tak aby była przyjazna dla klienta, a także tworzenie ciekawych ofert promocyjnych i zróżnicowanych działań marketingowych, możesz osiągnąć dobrą sprzedaż i odpowiednie zyski.

Przeczytaj nasz artykuł, a dowiesz się:

  • czym jest SMS marketing,
  • jak go wykorzystywać w działalności e-commerce.

Prowadzenie własnego sklepu online jest bardzo popularne. Jednak samo stworzenie sklepu internetowego i dodanie odpowiednich produktów to za mało. Trzeba także wypromować go odpowiednio i zachęcić klientów do zakupów. Po dokonaniu przez nich pierwszych zakupów należy utrzymać z nimi kontakt i budować ich przywiązanie do naszej marki. Służy temu marketing, który poprzez media społecznościowe, SMS marketing, newslettery, promocje i inne działania pozwala zdobyć szerokie grono klientów, a także nawiązać z nimi bliższą relację.

Marketing SMS w sklepie internetowym – na co warto zwrócić uwagę podczas prowadzenia działań marketingowych, w tym kampanii SMS?

Marketing w sklepie online to szeroko zakrojone działania pozwalające reklamować Twoje produkty, zdobywać nowych klientów oraz utrzymywać relacje z już zdobytymi klientami. Do tego służą różne kanały, między innymi media społecznościowe, newslettery, promocje, kampanie promocyjne, kluby lojalnościowe czy kampania SMS. Możesz prowadzić wszystkie te działania jednocześnie lub wprowadzać je stopniowo. Wszystko zależy od wielkości Twojego sklepu internetowego, dostępnych funduszy na marketing oraz decyzji, czy chcesz to robić samodzielnie, czy zlecić to specjalistom. Nie jest to bowiem łatwe zadanie i wymaga odpowiednich umiejętności oraz wiedzy. Dlatego ważne jest, aby mieć odpowiedni budżet na marketing, który pozwoli promować sklep internetowy i zwiększać zyski. Warto uzgodnić ze specjalistami działania marketingowe dla Twojego sklepu internetowego, aby wprowadzać je krok po kroku i zdobywać nowych klientów, ich zaufanie oraz przywiązanie do Twojej marki. Służą temu między innymi wspomniane kluby lojalnościowe oraz SMS marketing.

SMS marketing – na czym polega w praktyce kampania reklamowa przy pomocy wiadomości SMS?

Masowa wysyłka SMS to sposób na przywiązanie klientów do Twojej marki i sprawienie, by korzystali z Twoich usług oraz oferty. Reklama SMS pozwala wysyłać wyselekcjonowane oferty do określonych grup klientów. Dzięki zaawansowanym narzędziom, takim jak SMSAPI mamy możliwość dowolnie dzielić klientów na grupy i podgrupy, a także tworzyć wiadomości SMS ściśle dopasowane do ich zachowań. Możesz monitorować aktywność klientów na stronach Twojego sklepu internetowego i odpowiednio dostosowywać SMS-owe oferty. Możesz także pozyskiwać nowych klientów, proponując im zapis do SMS marketingu w sklepie stacjonarnym lub online. W tym przypadku mogą oni zapisywać się również na newslettery czy do klubów lojalnościowych. Te działania pozwalają organizować skuteczne akcje promocyjne i dedykowane oferty. Promocja SMS jest doskonałym narzędziem dla sklepów stacjonarnych. Dzięki temu budujesz swoją markę, zdobywasz zaufanie klientów i tworzysz grono lojalnych odbiorców, którzy będą chętnie korzystać z Twojej oferty i oczekiwać na nowe produkty oraz usługi. To nowoczesny i bardzo efektywny sposób na promowanie, pozyskiwanie i utrzymywanie klientów.

Decydując się na masowe wysyłki wiadomości SMS miejmy na uwadze odpowiednią jakość bazy potencjalnych klientów. Od jej jakości w dużym stopniu zależy skuteczność kampanii marketingowych SMS. Wiadomości tekstowe wysyłane do klientów nie zainteresowanych naszymi usługami i nie wyrażających na otrzymywanie tego typu wiadomości może się skończyć dla nas źle zarówno wizerunkowo jak i prawnie.

Jednak przy odpowiednio dopracowanej bazie i treści wiadomości skuteczność kampanii poprzez krótkie wiadomości tekstowe może być bardzo dobra. Dlatego nie zwlekaj i zainteresuj się tematem już dziś!

Hotel Riviera to miejsce oddalone 15 min od obrzeży Warszawy oraz 11 km od Lotniska Modlin. Usytuowane z dla od zgiełku, zapewniającym ciszę i spokój. Dzięki naszemu położeniu Państwa szkolenie, konferencja, imprezy integracyjne itp. będzie w pełni kameralne.

Q Hotel Plus Wrocław Bielany to idealne miejsce na konferencję.To najnowszy i największy z obiektów sieci Q Hotel. Zlokalizowany w pobliżu węzła komunikacyjnego, liczący 201 pokoi i 3700 m² powierzchni eventowej hotel zalicza się do najbardziej funkcjonalnych obiektów konferencyjnych w Polsce.

Hotel Węgierki położony jest w odległości 50 km od Poznania. Jest nowoczesnym obiektem, który został stworzony z myślą o komforcie wypoczynku. Korzystne położenie, oraz spokojna okolica sprawiają, że nasz obiekt to idealna baza noclegowa.