Jak zarabiać na eventach?

O stopie zwrotu z inwestycji w eventach i optymalizacji kosztów w czasie kryzysu, o zysku w show-biznesie oraz budżecie Biur Promocji Miasta – na takie tematy m.in. rozmawiać będą polscy i zagraniczni eksperci podczas konferencji „Event = kasa. Czyli o pieniądzach w eventach” organizowanej na Targach Event 2012.

Uczestnicy spotkania przekonają się, czy używając eventów w swoich działaniach można liczyć na zyski. Na zagranicznych przykładach będą mogli podpatrzeć też, jakie wprowadzać rozwiązania i jak współpracować z podmiotami na rynku eventów, by czerpać korzyści z organizacji wydarzeń. Równolegle przez dwa dni targów na stoiskach prezentowana będzie najbardziej aktualna oferta produktów, usług i innowacyjnych rozwiązań, które pozwolą przygotować dochodowe, ale również niezapomniane imprezy. IV Targi Event 2012 odbędą się w dniach 3-4 października w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

– Z roku na rok na rynku eventowym pojawiają się coraz nowsze i bardziej niestandardowe rozwiązania, które stosuje się by stworzyć oryginalne wydarzenia wyróżniające firmę na tle otoczenia. Na Targach Event zbieramy te nowości i w jednym miejscu pokazujemy je organizatorom imprez, tak by doskonale orientowali się w zmieniających się trendach. Na własne oczy mogą zobaczyć, jakie atrakcje eventowe są efektywne i przyciągają wzrok uczestników imprez, porównać najbardziej aktualne oferty produktów i usług u kilku dostawców, a także poszukać partnerów do współpracy. Dodatkowo dzięki licznym szkoleniom organizowanym równolegle podczas targów proponujemy też zwiedzającym konkretną dawkę cennej wiedzy na temat rynku eventów – mówi Bartosz Sosnowski, prezes zarządu MT Polska, organizatora Targów Event.

O pieniądzach w eventach

W programie tegorocznych targów przewidziano szereg różnorodnych spotkań i prelekcji podejmujących najbardziej nurtujące problemy dotykające branżę eventową. Jednym z nich jest konferencja „Event = kasa. Czyli o pieniądzach w eventach” planowana pierwszego dnia targów. W spotkaniu wezmą udział eksperci z Polski, ale też z Niemiec, Wielkiej Brytanii czy USA, którzy zajmą się m.in. tematem zwrotu z inwestycji w eventach czy kwestią organizacji eventów w Brandenburgii i promocji regionu poprzez imprezy. Poza tym na przykładzie niemieckiego rynku pokazana zostanie współpraca na linii zleceniodawcy i organizatorzy wydarzeń. Konferencja będzie doskonałą okazją, by przedstawić jak wygląda branża eventowa na Litwie, porozmawiać o budżecie Biur Promocji Miast, a także zastanowić się nad przyszłością obiektów sportowych po EURO 2012.  Nie zabraknie też dyskusji na temat optymalizacji kosztów w okresie kryzysu gospodarczego czy zysku w show-biznesie. Organizatorem konferencji jest partner strategiczny targów – Stowarzyszenie Branży Eventowej SBE.

Strefa biznesu i atrakcji

Na hali targowej SBE przygotuje też rozległą przestrzeń Networking Zone przedzieloną lodowym barem na dwie części. Strefa WORK będzie zapewniała komfortowe warunki do rozmów biznesowych, poszukiwania nowych partnerów i prezentacji ofert. Natomiast po drugiej stronie baru powstanie strefa relaksu NET, w której będzie można pograć w gry komputerowe czy wypróbować różnorodne nowinki multimedialne. W Networking Zone nie zabraknie też fascynujących atrakcji. Na uczestników czekać będzie m.in. turniej mini-golfa oraz rummikuba, pokazy kulinarne oraz gry strategiczne.

Event od A do Z

Podczas targów Event zwiedzający będą mogli dokonać przeglądu najbardziej aktualnych produktów i usług dla branży, które pozwolą zorganizować perfekcyjny event. Na stoiskach prezentowane będą propozycje różnorodnych atrakcji eventowych i sprzętu technicznego, w tym nowinki technologiczne, multimediów, oświetlenia i scenografii. Swoje usługi przedstawią też grupy i agencje artystyczne, firmy cateringowe i barmańskie, agencje fotograficzne, tłumaczy, modelek i hostess. Pomysły na lokalizację imprez dostarczą z kolei wystawiające się obiekty eventowe, konferencyjne, targowe, stadiony, hale widowiskowe i centra rozgrywki. Nie zabraknie też ofert w zakresie bezpieczeństwa i porządku wydarzeń, a także różnorodnych propozycji reklamowych od masztów, balonów i standów, po ekrany ledowe, gadżety i odzież reklamową.  

Patroni i partnerzy Targów Event

Patronami merytorycznymi IV edycji Targów Event zostali Stowarzyszenie Branży Eventowej SBE, Związek Firm Public Relations i Meeting Planner.  Funkcję partnera branżowego objął MICE Poland, a patronami internetowymi zostali Proto.pl i Marketing przy Kawie.

 

Więcej informacji na temat Targów Event 2012 oraz programu imprezy dostępne są na www.targievent.pl.

***

Spółka Międzynarodowe Targi Polska zarządza jednym z najnowocześniejszych obiektów targowo-kongresowo-eventowych w Polsce – Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska. Jest ono w pełni dostosowane do organizacji targów, zjazdów, konferencji i eventów (w tym bankietów, koncertów czy zawodów sportowych). Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań, szerokie bramy rozładunkowe, specjalne podjazdy dla samochodów ciężarowych oraz bezsłupowa konstrukcja umożliwiają pełną swobodę adaptacyjną, nawet w przypadku niestandardowych aranżacji i skomplikowanych konstrukcji. Komfortowe warunki dla organizacji targów, eventów i spotkań biznesowych zapewniają także klimatyzowana hala, przestronny hol oraz nowoczesne zaplecze biurowo-konferencyjne. Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c to obiekt o powierzchni 15 200 mkw., z tego 10 000 mkw. stanowi hala wystawiennicza, 4 000 mkw. teren zewnętrzny, zaś 1 200 mkw. zajmują obiekty konferencyjno-biurowe.

Firma Międzynarodowe Targi Polska powstała w 1993 r. i pierwotnie zajmowała się organizacją targów. Od 2008 r. MT Polska jest operatorem centrum przy ul Marsa 56c.

Pałac Mortęgi to zabytkowy kompleks budynków, położony we wsi Mortęgi na Warmii i Mazurach. Wcześniej budynek służył jako Uniwersytet Ludowy, biuro Rolniczej Spółdzielni Produkcyjnej „Przyszłość” oraz jako przedszkole. W roku 2013 rozpoczęły się prace, aby budynek przekształcić w pierwotny pałac i stworzyć obecne miejsce Pałac Mortęgi Hotel&Spa.

Czterogwiazdkowy Scandic Wocław usytuowany jest w centrum miasta. Dogodny dojazd z autostrady A4/A8, niewielka odległość (12 km) od lotniska im. Mikołaja Kopernika oraz umożliwiający przebycie pieszo dystans do Głównego Dworca Kolejowego PKP, zapewniając uczestnikom komfort szybkiego dotarcia na miejsce spotkania.
Oferujemy bezpłatny dostęp do internetu (wi-fi) w całym hotelu.

Zaplanuj niezapomniane wydarzenie w miejscu, gdzie nowoczesność spotyka się z komfortem. Hotel Sympozjum & SPA**** to przestrzeń stworzona dla tych, którzy cenią sobie najwyższy standard obsługi, profesjonalne zaplecze konferencyjne i wyjątkową atmosferę. Dzięki doskonałej lokalizacji, rozbudowanej strefie SPA oraz wyśmienitej restauracji, hotel jest idealnym wyborem zarówno na biznesowe spotkania, jak i chwile relaksu. Odkryj, jak łatwo połączyć pracę z przyjemnością!