Jak zorganizować event w plenerze?

Od pewnego czasu coraz więcej eventów organizuje się w plenerze. Z opcji tej chętnie korzystają zarówno osoby, które urządzają prywatne przyjęcia, a więc na przykład chrzciny czy komunie, jak i firmowe imprezy integracyjne, czy konferencje.

Organizacja takiego wydarzenia wymaga wykonania podobnych kroków jak w przypadku imprez wewnątrz budynków. Są jednak pewne istotne aspekty, o których powinniśmy pamiętać. Jak zorganizować event w plenerze? Podpowiadamy.

Liczba gości

Jeżeli chcemy zorganizować event w plenerze, powinniśmy w pierwszej kolejności zastanowić się, jaki charakter ma mieć to wydarzenie, a także ile gości chcemy zaprosić na naszą imprezę. Tak naprawdę od liczby uczestników uzależnionych będzie wiele różnych kwestii, którymi będziemy musieli się zająć. Dlatego liczba gości jest nam potrzebna, aby ustalić, czy musimy kupić lub wynająć dodatkowy stół i krzesła ogrodowe, czy wystarczą nam meble, którymi już dysponujemy. Do liczby gości należy dostosować również catering. Jeżeli organizujemy niewielką imprezę rodzinną, wtedy możemy zdecydować się na to, żeby samodzielnie przygotowywać posiłki. Jeżeli jednak urządzamy event na kilkaset osób, będziemy zdecydowanie potrzebowali skorzystać z czyjejś pomocy, a więc wynająć firmę cateringową.

Wygodne meble ogrodowe

Od charakteru eventu i liczby gości uzależnione są również meble, które będziemy musieli kupić lub wynająć na czas trwania takiej imprezy. Jeżeli więc organizujemy niewielkie przyjęcie, na które chcemy zaprosić wyłącznie rodzinę i przyjaciół, najprawdopodobniej wystarczy, że na zewnątrz umieścimy narożniki ogrodowe takie jak na przykład dostępne na stronie: https://www.meblobranie.pl/ogrodowe/narozniki-ogrodowe, a także kilka krzeseł i duży stół. W przypadku kiedy urządzamy dużą imprezę na kilkadziesiąt lub kilkaset osób, na przykład o charakterze integracyjnym, zamiast softy i narożników, będziemy wykorzystywać standardowe krzesła.

 

 


Podział przestrzeni na strefy

Zarówno eventy organizowane wewnątrz budynków, jak i na zewnątrz, powinny być dostosowane do potrzeb różnych gości. Z tego powodu dobrze jest podzielić przestrzeń, którą dysponujemy na strefy. W jednej części może na przykład znajdować się parkiet, na którym będą odbywały się zabawy i tańce. Warto wydzielić również spokojną strefę, gdzie będzie można usiąść na przykład na sofie ogrodowej takiej jak ta dostępna na: https://www.meblobranie.pl/sofy-ogrodowe i w spokoju porozmawiać ze znajomymi. Dobrze jest też pomyśleć o osobach, które palą i znaleźć miejsce, w którym będą mogły w spokoju porozmawiać przy papierosie z innymi, lecz w taki sposób, by dym papierosowy nie przeszkadzał gościom, którzy nie palą i nie mają ochoty go wdychać.

Kompleks biurowo-konferencyjno-usługowy "OPOLSKA 22" dysponuje 8 nowoczesnymi, klimatyzowanymi salami konferencyjno-szkoleniowymi. Zróżnicowane wielkością sale dają możliwość pomieszczenia od 15 do 180 uczestników. Kompleks mieści się w centrum Katowic, przy ulicy Opolskiej 22, w pobliżu znajdują się przystanki autobusowe i tramwajowe, bardzo dobry dojazd z DTŚ i A4. Wysoki standard wykończenia, windy, parking.

Jesteśmy idealnym miejscem na odpoczynek podczas podróży służbowych dla biznesmenów, handlowców a także świetnym punktem wypadowym w czasie prywatnych wizyt w Łodzi dla osób ceniących spokój i ciszę.Nowocześnie wyposażony i profesjonalnie przygotowany M HOTEL, z sympatyczną i pomocną obsługą, łączący w sobie współczesność i duszę.

Hotel jest położony w samym sercu Warszawy, zaledwie kilka kroków
od Pałacu Kultury i Nauki, centrów biznesowych, kulturalnych
i turystycznych, przy skrzyżowaniu głównych ulic Warszawy -
Marszałkowskiej i Alej Jerozolimskich.