Jaką formę promocji wybrać dla własnej firmy?

Na rynku panuje duża konkurencja i to właściwie w każdej branży. Z tego względu, jeśli chcemy sprzedać swoje produkty, wypromować swoją markę, powinniśmy przemyśleć jaka strategia działania będzie najlepsza. Tak naprawdę można działać na kilku frontach, testując różne rozwiązania. Dzięki nim można wybrać coś najlepszego, co sprawdzi się w najważniejszym momencie - czyli wtedy, jak musimy pozyskać nowych klientów.

 

Smaczny sposób reklamowy

Jak mamy firmę musimy być przygotowani na to, że wcześniej czy później będziemy musieli zawalczyć o klienta. Mało jest bowiem branż, w których firma sobie spokojnie funkcjonuje i nie ma z kim rywalizować. Niestety, tak łatwo nie jest, więc firmy muszą stale coś ulepszać, zaskakiwać klientów, zyskując ich uwagę i zaufanie. Można się bronić przed różnymi komunikatami reklamowymi, bo są one często mało wiarygodne i nietrafione w gust naszych klientów, ale na pewno nie oprzemy się, jak ktoś poczęstuje nas słodkościami. Tutaj więc doskonałą rolę spełniają czekoladki reklamowe z logo firm, bo kto nie lubi pysznych słodkości, które poprawiają humor?

 

Wiele korzyści

Firma, która inwestuje w taki sposób promocji, zyskuje podwójnie. Z jednej strony oferuje coś miłego, co każdy lubi. Nie narzuca się z nachalną promocją, po prostu częstuje czymś niezobowiązującym. Z drugiej strony logo firmy kojarzy się pozytywnie, więc przekłada się to na lepszy wizerunek całej organizacji. Jak mielibyśmy do wyboru dać ulotkę, chorągiewkę czy inną nieprzydatną rzecz, a w zamian za to podarować pyszną czekoladkę, to co byłoby bardziej atrakcyjnego dla osoby obdarowanej? Oczywiście to drugie i aż dziw bierze, że niektóre firmy o tym zapominają. Nie pamiętają, że czasami najprostszy sposób, by zjednać sobie klientów, jest najlepszy i wcale nie kosztuje tak dużo. Na pewno nie więcej niż inne formy promocji, które nie są tak dobre, nie przynoszą bowiem tyle korzyści, jak ten prosty sposób.

 

Kto może z tego skorzystać?

Praktycznie ma tu ograniczeń, bo takie słodkości w formie promocji pasują do wielu branż. Każdy może spróbować, jak ten sposób się sprawdzi i czy warto w niego jeszcze bardziej zainwestować. To najlepszy sposób, aby przekonać się, jak wpływa to na wizerunek firmy i czy przekonują się do nas klienci.

Oczywiście, to tylko jedna z metod, aby poprawić wizerunek firmy, więc warto podejmować także inne działania. Tylko wtedy będziemy mieli obraz tego, jak nas postrzegają klienci i czy warto iść tą drogą. Patrząc jednak na firmy, które się na to zdecydowały, jest to z pewnością godna uwagi opcja.

Airport Hotel Okęcie to nowoczesny hotel przy Lotnisku Chopina, oferujący 263 stylowe pokoje i apartamenty, centrum konferencyjne o powierzchni 2200 m² z 17 salami oraz bogatą ofertę gastronomiczną. Goście mogą korzystać z bezpłatnego shuttle busa, szybkiego Wi-Fi, strefy SPA i profesjonalnej obsługi. Eleganckie wnętrza inspirowane stylem lat 30. XX wieku tworzą wyjątkową atmosferę, idealną zarówno dla biznesu, jak i wypoczynku.

Jest to nowoczesny, w pełni klimatyzowany hotel o niepowtarzalnej atmosferze i wystroju wnętrz nawiązującym do stylu lat 30 – tych XX wieku, kiedy to latanie było elitarnym hobby.
W Airport Hotel Okęcie znajdują się 263 komfortowo wyposażone pokoje i apartamenty

Event Hall w Fabryce Norblina to wyjątkowa przestrzeń eventowa w Warszawie, gdzie industrialny styl spotyka się z nowoczesnymi rozwiązaniami. Na ponad 600 m² można zorganizować różnorodne wydarzenia, od konferencji i bankietów po premiery filmowe. Do dyspozycji gości są sale kinowe z systemem Dolby Atmos®, przestronne lobby oraz 14-metrowy bar serwujący autorskie koktajle. Nowoczesne zaplecze audiowizualne, cateringowe i profesjonalna obsługa w zabytkowym otoczeniu Fabryki Norblina gwarantują unikatowy charakter każdego eventu.