Jaki stół konferencyjny do małego biura?

W małych biurach każdy metr kwadratowy przestrzeni jest na wagę złota, dlatego wybór stołu konferencyjnego powinien być dokładnie przemyślany.

W przypadku niewielkich pomieszczeń, należy postawić na stoły o mniejszych wymiarach, które nie będą zajmowały zbyt dużo miejsca. Warto wybrać modele, które łączą w sobie funkcjonalność i estetykę. Jakie są najlepsze rozwiązania do małych sal konferencyjnych?

 

Jak duży powinien być stół konferencyjny?

Podczas wyboru odpowiedniego stołu do biura, nie można pominąć kwestii jego wymiarów. Na jednego użytkownika powinno przypadać od 60 do 80 centymetrów szerokości. Jest to optymalna wielkość, która pozwala na swobodną pracę i zapewniająca komfort. Warto pamiętać, że stoły konferencyjne powinny być odpowiednio duże, aby zapewnić wystarczającą ilość miejsca do rozłożenia dokumentów oraz swobodę osobistą. 

 

Stoły konferencyjne do małych biur

Mniejsze stoły w biurze nie zawsze zapewniają odpowiednie warunki do pracy z dokumentami, laptopem czy do prowadzenia rozmów z klientami. Jednym z rozwiązań są dodatkowe krzesła z pulpitem, jednak nie jest to najwygodniejsze ani prestiżowe rozwiązanie. Dlatego też dla małych biur poleca się stosowanie modułowych stołów konferencyjnych, które pozwalają na stworzenie nietypowych układów, a tym samym na ewentualne rozbudowanie ich o dodatkowe miejsca siedzące, jeśli zajdzie taka potrzeba. Innym sposobem na oszczędność miejsca mogą być składane stoły konferencyjne, które w przypadkach, gdy nie są potrzebne, można łatwo schować. W małych biurach warto również rozważyć zmianę stołu prostokątnego na okrągły, co umożliwi skuteczne wykorzystanie przestrzeni biurowej.

 

 

Co wybrać: sam stół czy stół i krzesła?

Kupując meble do małego biura, warto zwrócić uwagę na ich funkcjonalność. Krzesła, które są sprzedawane w zestawach ze stołami, mają często taki kształt, że można je głęboko wsunąć pod stół, co oszczędza cenne miejsce, gdy nie są one wykorzystywane. Jeśli kupujemy stół konferencyjny i krzesła oddzielnie, warto upewnić się, czy również będzie taka możliwość. Firmy oferujące stoły konferencyjne często oferują obniżkę cen przy zakupie całych kompletów, więc to nie tylko wygodniejsze, ale także bardziej oszczędne rozwiązanie. W małych biurach szczególnie ważne jest, aby meble były maksymalnie funkcjonalne, a ich wymiary nie sprawiały problemów w codziennej pracy.

Q Hotel Plus Wrocław Bielany to idealne miejsce na konferencję.To najnowszy i największy z obiektów sieci Q Hotel. Zlokalizowany w pobliżu węzła komunikacyjnego, liczący 201 pokoi i 3700 m² powierzchni eventowej hotel zalicza się do najbardziej funkcjonalnych obiektów konferencyjnych w Polsce.

Hotel Swing oferuje 147 nowoczesnych, komfortowo wyposażonych pokoi jednoosobowych i dwuosobowych, w tym 3 luksusowe apartamenty, 3 pokoje dla osób niepełnosprawnych oraz 6 pokoi typu studio, które są idealnym rozwiązaniem dla rodzin