Jubileuszowa konferencja w Las Vegas

Konferencja organizowana przez International Gay & Lesbian Travel Association rozpocznie się 30 kwietnia 2008 w Las Vegas. W 25, dorocznej Konferencji weźmie udział ponad 500 firm reprezentujących przemysł turystyczny z 26 krajów.

Konferencja organizowana przez International Gay & Lesbian Travel Association rozpocznie się 30 kwietnia 2008 w Las Vegas. W 25, dorocznej Konferencji weźmie udział ponad 500 firm reprezentujących przemysł turystyczny z 26 krajów. Jest to najważniejsze na świecie forum zajmujące się edukacją, promocją i rozwojem turystyki skierowanej do segmentu GLBT. Linie lotnicze, sieci hotelowe, biura podróży, firmy transportowe oraz media coraz mocniej konkurują o klientów z segmentu GLBT – upatrując w segmencie tym dogodny zarobek.

 

 

Pod patronatem Konferencji IGLTA zorganizowano po raz pierwszy seminarium medialne na które zostały zaproszone najważniejsze media gejowskie i turystyczne. Honorowym gościem będzie scenarzysta, producent i aktor Armistead Maupin.

 

W trakcie Konferencji w Las Vegas ponad 300 par gejowskich będzie zawierało związki małżeńskie. Zbiorowej ceremonii będzie przewodniczył  „Elvis”, zgodnie z klimatem miasta.

 

Po raz pierwszy w historii, Las Vegas Parade  została przeniesiona na 03 maja na zakończenie Konferencji IGLTA.

 

 

Piotr Wójcik

IGLTA Poland

www.IGLTA.pl

skype: iglta-poland

tel. +48 602 70 69 96

 

Nowoczesny hotel Mercure Wrocław Centrum położony jest w kulturalnym,
handlowym i komunikacyjnym centrum Wrocławia – w sąsiedztwie największych
atrakcji turystycznych miasta, takich jak Rynek i Ostrów Tumski,
Muzeum Narodowe wraz z Panoramą Racławicką. Hotel oddalony jest 11 km
od międzynarodowego Portu Lotniczego Wrocław im. Mikołaja Kopernika,
a od dworca kolejowego i autobusowego jedynie 1 km. Do dyspozycji gości
hotelowych oddany jest monitorowany parking na ponad 200 miejsc.

Event Hall w Fabryce Norblina to wyjątkowa przestrzeń eventowa w Warszawie, gdzie industrialny styl spotyka się z nowoczesnymi rozwiązaniami. Na ponad 600 m² można zorganizować różnorodne wydarzenia, od konferencji i bankietów po premiery filmowe. Do dyspozycji gości są sale kinowe z systemem Dolby Atmos®, przestronne lobby oraz 14-metrowy bar serwujący autorskie koktajle. Nowoczesne zaplecze audiowizualne, cateringowe i profesjonalna obsługa w zabytkowym otoczeniu Fabryki Norblina gwarantują unikatowy charakter każdego eventu.

Hotel SORAY w Wieliczce to wyjątkowe miejsce na organizację konferencji. Hotel posiada klimatyzowane sale konferencyjne wyposażone w projektor, duży ekran i nagłośnienie. Hotel oferuje catering podczas spotkania. Zaplecze konferencyjne jest doskonale połączone z częścią noclegową hotelu. Bezpłatny parking to duże udogodnienie, które Goście bardzo chwalą. Doskonała lokalizacja - tylko 7 minut od zabytkowej Kopalni Soli w Wieliczce, gwarantuje relaks i zapewnia atrakcyjny wypoczynek.