Jubileuszowa konferencja w Las Vegas

Konferencja organizowana przez International Gay & Lesbian Travel Association rozpocznie się 30 kwietnia 2008 w Las Vegas. W 25, dorocznej Konferencji weźmie udział ponad 500 firm reprezentujących przemysł turystyczny z 26 krajów.

Konferencja organizowana przez International Gay & Lesbian Travel Association rozpocznie się 30 kwietnia 2008 w Las Vegas. W 25, dorocznej Konferencji weźmie udział ponad 500 firm reprezentujących przemysł turystyczny z 26 krajów. Jest to najważniejsze na świecie forum zajmujące się edukacją, promocją i rozwojem turystyki skierowanej do segmentu GLBT. Linie lotnicze, sieci hotelowe, biura podróży, firmy transportowe oraz media coraz mocniej konkurują o klientów z segmentu GLBT – upatrując w segmencie tym dogodny zarobek.

 

 

Pod patronatem Konferencji IGLTA zorganizowano po raz pierwszy seminarium medialne na które zostały zaproszone najważniejsze media gejowskie i turystyczne. Honorowym gościem będzie scenarzysta, producent i aktor Armistead Maupin.

 

W trakcie Konferencji w Las Vegas ponad 300 par gejowskich będzie zawierało związki małżeńskie. Zbiorowej ceremonii będzie przewodniczył  „Elvis”, zgodnie z klimatem miasta.

 

Po raz pierwszy w historii, Las Vegas Parade  została przeniesiona na 03 maja na zakończenie Konferencji IGLTA.

 

 

Piotr Wójcik

IGLTA Poland

www.IGLTA.pl

skype: iglta-poland

tel. +48 602 70 69 96

 

Malowniczo położony nad brzegiem jeziora, w otulinie Mazurskiego Parku Krajobrazowego czterogwiazdkowy Hotel Robert’s Port Lake Resort & SPA jest idealnym miejscem wypoczynku na Mazurach.

Wygodne, klimatyzowane pokoje, wyśmienita kuchnia, restauracja z przeszkloną podłogą z widokiem na basen i panoramicznym widokiem na jezioro, przestronne i doskonale wyposażone sale szkoleniowe, ciekawe możliwości spędzania wolnego czasu oraz teren otoczony zielenią i lasami będą gwarancją udanego pobytu.

Strefa biurowa znajduje się w nowoczesnym,przestronnym i w pełni wyposażonym trzykondygnacyjnym budynku.Oferujemy ponad 40 przestrzeni różnych rozmiarów od 25m2 do 58m2 mieszczących od 4 do 12 biurek,które mogą być idealnym miejscem dostosowanym do potrzeb zarówno niewielkich firm jak i większych organizacji.

Misja
Naszą misją jest stworzenie miejsca, dzięki któremu nasza społeczność może inwestować w rozwój osobisty oraz rozwój swojej firmy.