Katalogi www.e-konferencje.pl i www.organizatorzyimprez.pl po raz drugi objęły patronat medialny nad targami EVENT !

Druga edycja Targów Event przed nami, w związku z czym nasze internetowe serwisy www.organizatorzyimprez.pl i www.e-konferencje.pl ponownie nawiązały współpracę z Międzynarodowymi Targami Polska.
Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów, EVENT 2010 odbędą się 7 października 2010 w warszawskim Centrum Targowo – Kongresowym MT Polska, ul Marsa 56C.

Targi Event stwarzają warunki do zaprezentowania pełnej i różnorodnej oferty oraz gotowych rozwiązań dla branży eventowej. Nie bez znaczenia jest miejsce targów – Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska – jeden z najnowocześniejszych obiektów tego typu w Polsce, posiadający bezsłupową, klimatyzowaną halę wystawienniczą, duże bramy rozładunkowe, nowocześnie wyposażone zaplecze konferencyjne. Olbrzymie możliwości techniczne obiektu pozwalają na zaprezentowanie potencjału produktów i usług wykorzystywanych przy organizacji eventów – od skomplikowanych elementów przestrzennych po efekty specjalne – więcej o obiekcie, w którym odbywają się Targi Event.

Na tegorocznej edycji zostanie przygotowany wygodny podział tematyczny.

Organizatorzy zapewniają, że tegoroczne targi zostaną podzielone na wygodne sektory tematyczne, co będzie sprzyjać łatwemu dotarciu do właściwej grupy produktów i usług. Aktualne sektory: strefa rozrywki, bezpieczeństwo i porządek, techniki eventowe, obiekty eventowo-konferencyjne (w tym meeting bar). Tematyka tegorocznych targów obejmuje: produkty i technologie eventowe, scenografię, atrakcje eventowe, bar i catering, obsługę eventów, miejsca eventowe, bezpieczeństwo i porządek, nośniki reklamy, a także produkty i usługi uzupełniające: gadżety reklamowe tworzone dla potrzeb eventów,  pogotowia BTL.

Wydarzenia przyciągające uwagę
Tegoroczny program targów będzie wyjątkowo różnorodny. Został on skonstruowany w taki sposób, aby stał się dodatkową atrakcją dla zwiedzających. Słuchacze będą mogli m.in. znaleźć odpowiedzi na pytania:
  • W jaki sposób zaplanować przestrzeń eventu, aby był on bezpieczny dla jego uczestników?
  • Jak wykorzystać nowe technologie do promocji eventu?
  • Jakie są wymagania prawne dotyczące organizacji imprez masowych?
  • Co zrobić, aby zwiększyć frekwencję podczas eventu?
  • Jak wywołać burzę medialną wokół wydarzenia?
Pełny program targów można znaleźć tutaj.

W ramach współpracy medialnej z Targami Event 2010 nasze serwisy między innymi włączają się do promowania programu targów, zapowiedzi oraz relacji po wydarzeniu.

Serwis www.organizatorzyimprez.pl to odpowiedź na dynamiczny rozwój branży eventowej.

Powstał ze względu na:
– rosnące zainteresowanie organizacją wydarzeń socjalnych w firmach,
– rosnącą świadomość decydentów w kontekście skuteczności stosowania eventów jako narzędzia marketingowego,
– wzrastające zainteresowanie organizacją kreatywnych imprez firmowych dzięki którym wzrasta integracja pracowników i tożsamość z firmą.
W jednym miejscu prezentowane są firmy specjalizujące się w organizowaniu i obsłudze imprez: firmowych, masowych, plenerowych, sportowych, kulturalnych, jak również kameralnych spotkań biznesowych. Serwis skupia firmy cateringowe, biura podróży, agencje artystyczne, agencje hostess, agencje dostarczające wyposażenie i oprawę techniczną dla wydarzeń.
Eksponujący obiekty hotelowe oraz firmy i instytucja posiadające w swojej ofercie wynajem sal konferencyjnych stanowi zaplecze dla wszystkich tych, którzy łączą organizację konferencji z pobytem w hotelu, a dodatkowo z imprezą integracyjną – firmową.
Targi Event 2010 to najlepsza okazja do zapoznania się z aktualnymi trendami obowiązującymi w branży rozrywkowej, to także doskonały moment, aby zaistnieć w tej dziedzinie i dać się poznać potencjalnym klientom. Zapraszamy wszystkich serdecznie.

Pełny program targów można znaleźć tutaj.

Nawiązana współpraca potrwa do dnia zakończenia targów Event 2010
Już dziś zapraszamy na Targi Event 2010 !

Pałac Wojanów to nowoczesne centrum konferencyjne osadzone w murach romantycznej rezydencji dworskiej. Kompelks hotelowy dysponuje 3 salami konferencyjnymi, 2 bankietowymi, 91 pokojami dla 196 gości oraz strefą SPA&Wellness

Hotel SORAY w Wieliczce to wyjątkowe miejsce na organizację konferencji. Hotel posiada klimatyzowane sale konferencyjne wyposażone w projektor, duży ekran i nagłośnienie. Hotel oferuje catering podczas spotkania. Zaplecze konferencyjne jest doskonale połączone z częścią noclegową hotelu. Bezpłatny parking to duże udogodnienie, które Goście bardzo chwalą. Doskonała lokalizacja - tylko 7 minut od zabytkowej Kopalni Soli w Wieliczce, gwarantuje relaks i zapewnia atrakcyjny wypoczynek.

Hotel zlokalizowany jest na północny-wschód od Łodzi, 14 km od centrum miasta. Usytuowany jest przed wjazdem do Strykowa przy trasie Łódź - Łowicz - Warszawa. Stanowi doskonałą bazę dla odwiedzających nie tylko Łódź, ale także znane wsrod turystów miejscowości historyczne - Arkadię Nieborów, Żelazową Wolę czy Niepokalanów.

Hotel ma 194 miejsca noclegowe w