KODEKS DOBRYCH PRAKTYK FIRM SZKOLENIOWYCH

Kodeks Dobrych Praktyk Firm Szkoleniowych został stworzony po to, aby sprawdzać rzetelność firm szkoleniowych i profesjonalizm w stosunku do klienta. Kodeks ten zawiera cztery części, które dotyczą: informacji o firmie szkoleniowej, informacji o ofertach i sposobie pozyskiwania klientów, informacji o realizacji usług i o relacjach z otoczeniem firmy szkoleniowej.

Kodeks Dobrych Praktyk Firm Szkoleniowych został stworzony po to, aby sprawdzać rzetelność firm szkoleniowych i  profesjonalizm w stosunku do klienta.


Kodeks ten zawiera cztery części, które dotyczą: informacji o firmie szkoleniowej, informacji o ofertach i sposobie pozyskiwania klientów, informacji o realizacji usług i o relacjach z otoczeniem firmy szkoleniowej.

W Kodeksie zawarte są wskazówki pozwalające określić to, jakie elementy wpływają na efektywność szkolenia. Przykłady niektórych z nich to:

·          Dążenie do określenia rzeczywistych potrzeb szkoleniowych organizacji, zamawiającego i uczestników.

·          Rzetelne dostarczanie informacji o możliwościach osiągnięcia celów biznesowych drogą działań szkoleniowych.

·          Staranny dobór trenerów o adekwatnych kompetencjach.

·          Dobór metody, form i narzędzi szkoleniowych.

Dzięki Kodeksowi Dobrych Praktyk Firm Szkoleniowych obie strony umowy mogą dopilnować poziom szkolenia, aby było ono efektywną inwestycją.

 

Oto opinie specjalistów z zakresu planowania i koordynacji szkoleń:


– „Najbardziej interesują nas ciekawe, a nie tradycyjne szkolenia. Potrzebny nam jest niestandardowy i inspirujący program, który daje uczestnikom możliwość natychmiastowego zastosowania w praktyce doskonalonych umiejętności. Jednak, aby szkolenie było arcyciekawe, potrzebne jest coś jeszcze, coś co jest unikalną wartością każdej profesjonalnej firmy szkoleniowej i co sprawia, że właśnie do niej kierujemy swoje oferty”(Agata Roziel Bank Zachodni WBK SA).


 „Nie szukamy szkoleń czy gotowych programów, ale raczej metod i sposobów aktywizacji umiejętności. Staramy się traktować szkolenia jako dynamiczny proces twórczy dopasowany do specyfiki zespołu i organizacji. Pamiętamy, że szkolenia muszą być wpisane w codzienną i długoterminową strategię biznesową, czyli profesjonalne doskonalenie i przygotowanie do zmian” (Rafał Cieplak Bank BPH SA).

 

Źródło: Szkolenia i Konferencje, Wrzesień 2007

Prezentacje – firmy szkoleniowe

Biznesowy charakter naszego obiektu oraz nowoczesne wnętrze dają możliwość wypoczynku i zapewniają warunki do komfortowej pracy.
Do dyspozycji Gości oddajemy 7 wielofunkcyjnych, klimatyzowanych sal konferencyjnych, znajdujących się w Krakowie, w centrum Nowej Huty. Ich łączna powierzchnia wynosi ponad 500 m2.

Strefa biurowa znajduje się w nowoczesnym,przestronnym i w pełni wyposażonym trzykondygnacyjnym budynku.Oferujemy ponad 40 przestrzeni różnych rozmiarów od 25m2 do 58m2 mieszczących od 4 do 12 biurek,które mogą być idealnym miejscem dostosowanym do potrzeb zarówno niewielkich firm jak i większych organizacji.

Hotel St. Bruno **** to jedyny tej klasy hotel położony na szlaku Wielkich Jezior Mazurskich. We wnętrzach tego czterogwiazdkowego hotelu odnaleźć można atmosferę kurortu okresu międzywojennego XX w., kiedy to Giżycko było modnym i prestiżowym mazurskim kurortem. Hotel pomieści jednocześnie 170 osób, w stylowych, klimatyzowanych apartamentach i pokojach, wyposażonych według najwyższych standardów.