KODEKS DOBRYCH PRAKTYK FIRM SZKOLENIOWYCH

Kodeks Dobrych Praktyk Firm Szkoleniowych został stworzony po to, aby sprawdzać rzetelność firm szkoleniowych i profesjonalizm w stosunku do klienta. Kodeks ten zawiera cztery części, które dotyczą: informacji o firmie szkoleniowej, informacji o ofertach i sposobie pozyskiwania klientów, informacji o realizacji usług i o relacjach z otoczeniem firmy szkoleniowej.

Kodeks Dobrych Praktyk Firm Szkoleniowych został stworzony po to, aby sprawdzać rzetelność firm szkoleniowych i  profesjonalizm w stosunku do klienta.


Kodeks ten zawiera cztery części, które dotyczą: informacji o firmie szkoleniowej, informacji o ofertach i sposobie pozyskiwania klientów, informacji o realizacji usług i o relacjach z otoczeniem firmy szkoleniowej.

W Kodeksie zawarte są wskazówki pozwalające określić to, jakie elementy wpływają na efektywność szkolenia. Przykłady niektórych z nich to:

·          Dążenie do określenia rzeczywistych potrzeb szkoleniowych organizacji, zamawiającego i uczestników.

·          Rzetelne dostarczanie informacji o możliwościach osiągnięcia celów biznesowych drogą działań szkoleniowych.

·          Staranny dobór trenerów o adekwatnych kompetencjach.

·          Dobór metody, form i narzędzi szkoleniowych.

Dzięki Kodeksowi Dobrych Praktyk Firm Szkoleniowych obie strony umowy mogą dopilnować poziom szkolenia, aby było ono efektywną inwestycją.

 

Oto opinie specjalistów z zakresu planowania i koordynacji szkoleń:


– „Najbardziej interesują nas ciekawe, a nie tradycyjne szkolenia. Potrzebny nam jest niestandardowy i inspirujący program, który daje uczestnikom możliwość natychmiastowego zastosowania w praktyce doskonalonych umiejętności. Jednak, aby szkolenie było arcyciekawe, potrzebne jest coś jeszcze, coś co jest unikalną wartością każdej profesjonalnej firmy szkoleniowej i co sprawia, że właśnie do niej kierujemy swoje oferty”(Agata Roziel Bank Zachodni WBK SA).


 „Nie szukamy szkoleń czy gotowych programów, ale raczej metod i sposobów aktywizacji umiejętności. Staramy się traktować szkolenia jako dynamiczny proces twórczy dopasowany do specyfiki zespołu i organizacji. Pamiętamy, że szkolenia muszą być wpisane w codzienną i długoterminową strategię biznesową, czyli profesjonalne doskonalenie i przygotowanie do zmian” (Rafał Cieplak Bank BPH SA).

 

Źródło: Szkolenia i Konferencje, Wrzesień 2007

Prezentacje – firmy szkoleniowe

Hotel 500 Tarnowo Podgórne położony jest jedynie 18 km od centrum stolicy Wielkopolski.
Hotel oferuje 170 komfortowych pokoi z bezpłatnym dostępem do Internetu oraz telewizją satelitarną.Z myślą o gościach biznesowych obiekt przygotował 11 klimatyzowanych sal konferencyjnych o wielkości od 35m2 do 350m2. Dzięki temu hotel może pochwalić się jednym z lepiej przygotowanych zapleczy szkoleniowych w obrębie Poznania i okolic. Wszystkie sale konferencyjne mają dostęp do światła dziennego.

Pałac Żelechów jest kameralnym, luksusowym obiektem hotelowym położonym na terenie rozległego parku w województwie mazowieckim 87 km od Warszawy. Swoją wyjątkowość zawdzięcza połączeniu XVIII-wiecznej architektury oraz zabytkowego klimatu z perfekcyjnym, a także nowoczesnym wyposażeniem. To obiekt dla osób oczekujących najwyższego standardu, w ekskluzywnych, nowoczesnych wnętrzach.

Pałac Mortęgi to zabytkowy kompleks budynków, położony we wsi Mortęgi na Warmii i Mazurach. Wcześniej budynek służył jako Uniwersytet Ludowy, biuro Rolniczej Spółdzielni Produkcyjnej „Przyszłość” oraz jako przedszkole. W roku 2013 rozpoczęły się prace, aby budynek przekształcić w pierwotny pałac i stworzyć obecne miejsce Pałac Mortęgi Hotel&Spa.