Prowadzenie własnego biznesu, a w szczególności restauracji to ogromne wyzwanie w dobie kryzysu. Coraz większa konkurencja, biedniejsze społeczeństwo i drożejące produkty to tylko niektóre problemy, z którymi borykają się na co dzień właściciele i managerowie restauracji. Konferencja „Jak wykorzystać kryzys, aby osiągnąć sukces?”, organizowana w ramach Festiwalu Dobrego Smaku to odpowiedź organizatorów na potrzeby branży gastronomicznej. Prowadzenie własnego biznesu wymaga elastyczności i nieustannego dopasowywania się do aktualnych potrzeb rynku. Kryzys nie musi oznaczać rezygnacji z tego, co do tej pory osiągnęliśmy. Czasem wystarczy zmienić aranżację wnętrza, menu, czy też zainwestować w działania marketingowe- przekonuje organizatorka Festiwalu Dobrego Smaku- Barbara Sokołowska-Urbańczyk.
10.15 – 10.55 „Jak wykorzystać kryzys do zbudowania przewagi konkurencyjnej?” Constant-Michel Labarre- francuski mistrz kuchni, v-ce prezes Euro-Toques Polska, Prezes Akademii Konkurs Bocuse d’Or Poland,
10.55 – 11.25 „Jak dbać o dobry wizerunek restauracji” Przemysław Andrzejak – przedstawiciel BEST PLACE- Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc, Pełnomocnik Rektora Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ds. Rozwoju i Promocji Uczelni
11.25 – 11.45 „Czy warto zatrudnić sommeliera?” Sławomir Chrzczonowski- Sommelier, juror międzynarodowych konkursów winiarskich, twórca portalu winomania.pl
12.15 – 12.45 “Wykorzystać niewykorzystane… -czyli współczesne adaptacje nietypowych przestrzeni na cele gastronomiczne” – Jakub Majewski i Łukasz Pastuszka – Moomoo architects
12.45 – 13.20 „Przynależność do organizacji pracodawców jako element innowacyjnego zarządzania firmą” Maciej Plutecki – Regionalny Związek Pracodawców Prywatnych Ziemi Łódzkiej LEWIATAN
13.20 – 14.00 „Slow Food jako nowa alternatywa dla polskiej gastronomii” Jacek Szklarek – prezes Slow Food Polska
Źródło: PR