Podczas konferencji E-fektywny Marketing niezależni eksperci zaprezentują najnowsze badania i trendy w e-marketingu i pokażą, jak skutecznie wykorzystywać je w turystyce i hotelarstwie. W ramach konferencji zorganizowane zostaną również specjalistyczne warsztaty oraz przegląd stron turystycznych.
-Branża turystyczno-hotelarska poszukuje nowych możliwości promocji w Internecie, który jest tak naprawdę pierwszym źródłem wiedzy o polskich atrakcjach turystycznych. Dlatego wspólnie z portalem HotelNews.pl postanowiliśmy w tym roku przygotować innowacyjny projekt edukacyjno-warsztatowy z zakresu e-marketingu, do którego zaprosiliśmy specjalistów z Google Polska, Allegro czy Blip.pl. Targi to doskonałe miejsce do tego typu przedsięwzięć– mówi Magdalena Halicka-Gołębiowska – dyrektor Targów TOUR-SALON.
Konferencja ma pokazać, jak istotne w strategii marketingowej hotelu i firmy turystycznej są wyszukiwarki internetowe. Eksperci przedstawią sposoby prowadzenia efektywnego marketingu w Internecie oraz przybliżą możliwości mierzenia działań marketingowych w sieci. Wiele miejsca specjaliści poświęcą zagadnieniom związanym z funkcjonalnością i użytecznością stron hotelowych i turystycznych. Uczestnicy spotkania dowiedzą się też, jak skutecznie wykorzystać mikroblogi i technologie wideo w strategiach marketingowych.
W ramach projektu E-fektywny Marketing zorganizowane zostaną warsztaty dla hoteli i firm turystycznych z reklamy internetowej w wyszukiwarkach, prowadzone 23 października przez firmę doradczą MaxROY.com.
Konferencji towarzyszyć będzie ponadto przegląd stron internetowych Dobra Strona Turystyki, podczas którego praktycy z marketingu internetowego wyróżnią również najbardziej interesujące witryny www.
Spotkanie odbędzie się podczas tegorocznej, jubileuszowej edycji targów turystycznych TOUR SALON 2009, które co roku gromadzą blisko 800 wystawców z kilkudziesięciu krajów oraz wielotysięczną publiczność.
Więcej informacji na stronie www.toursalon.pl , www.hotelnews.pl , www.sprawnymarketing.pl
PROGRAM
22 października 2009
Konferencja E-fektywny Marketing w turystyce i hotelarstwie
1. Strategie wykorzystania systemu Google AdWords w turystyce i hotelarstwie – Tomasz Frontczak, MaxROY.com
2. Specyfika pozycjonowania stron turystycznych w Google – Cezary Lech, GoldPosition.pl
3. Analityka internetowa w e-Turystyce – Bartek Berlinski, Allegro.pl
4. Użyteczna strona hotelu – Piotr Jardanowski, Symetria.
5. Logika i emocje w serwisie WWW. Czyli o tym jak zbudować pozytywne odczucia a następnie skłonić do rezerwacji – Tomasz Karwatka, Divante.
6. Wyszukiwarka jako kanał planowania i realizacji sprzedaży – Michał Kramarz, Google Polska
7. Jak przygotować skuteczną kampanię – Piotr Zalewski, Google Polska
8. Wykorzystanie mikroblogingu w turystyce i hotelarstwie – Marcin Jagodziński, Blip.pl
9. Technologie wideo oraz richmedia w e-turystyce – Nikodem Krajewski, Ideacto.pl
Miejsce: Sala Zielona, Hol Wschodni MTP
Godziny: 10.30 – 18.00
Dobra Strona Turystyki
Uroczyste ogłoszenie wyników Przeglądu odbędzie się o godz. 13.45 na scenie
w Pawilonie 5
———————————————————–
23 października 2009
Warsztaty Reklama internetowa w Google w ramach programu AdWords Seminar Leader – firma doradcza MaxROY.com.
Miejsce: Sala Zielona, Hol Wschodni MTP
Źródło: PR