Konferencja prasowa poświęcona badaniom satysfakcji klienta Goldstandard dla sektoru Turystyka

Serdecznie zapraszamy na konferencję prasową poświęconą badaniom satysfakcji klienta Goldstandard dla sektoru Turystyka.

Serdecznie zapraszamy na konferencję prasową poświęconą badaniom satysfakcji klienta Goldstandard dla sektoru Turystyka.

Na konferencji przedstawione zostaną badania dotyczące satysfakcji klienta linii lotniczych.

Gold Standard. Turystyka
Wręczenie wyróżnień dla podsektora LINIE LOTNICZE oraz towarzysząca im konferencja prasowa omawiająca wyniki. piątek, 4 kwietnia 2008, godz. 12.00
Warszawa, Centrum Zielna, 6 piętro, sala Europa

GOLD STANDARD to niezależne, profesjonalne badania satysfakcji Klientów – użytkowników prezentowanych produktów i usług. Nie prowadzimy testów technicznych, porównawczych ani laboratoryjnych. Badamy WYŁĄCZNIE SATYSFAKCJĘ KLIENTÓW – użytkowników. Nagroda GOLD STANDARD oznacza, że dany produkt daje jego użytkownikom PEŁNĄ SATYSFAKCJĘ z jego używania.

www.goldstandard.pl

Serdecznie zapraszam

Monika Osinkowska
Communication Manager
___________________________________________
MMT Management Sp. z o.o. – Spółka komandytowa
ul. Zeusa 81, 01-497 Warszawa
tel. (022) 638-09-86, fax: (022) 638-08-78
kom. +48 501 464 590
www.mmt.net.pl
 

Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Boss*** to stylowy i elegancki hotel ulokowany w otoczeniu malowniczego Mazowieckiego Parku Krajobrazowego. Dzięki swojej lokalizacji Hotel Boss*** jest doskonałym miejscem zarówno dla gości indywidualnych, jak i biznesowych. Wszechstronność naszego hotelu pozwala zaproponować Gościom idealne miejsce do pracy i odpoczynku oraz spotkań biznesowych, firmowych, czy też organizacji imprez rodzinnych.

Niezależnie od pory roku Karpacz zapewnia idealne warunki do organizacji spotkań biznesowych, szkoleń i aktywności outdoorowych. Lato to czas górskich wędrówek karkonoskimi szlakami, zima – integracja na stoku na dwóch lub jednej desce.

Rubbens & Monet Centrum Hotelowo Konferencyjne znajduje się 5 km od serca Torunia – Starówki.

- Łatwy dojazd
- Dostępność wszelkich usług włączenie ze SPA, gastronomią, parkingiem, Internetem
- 2,5 ha powierzchni dostępnej dla organizacji eventów
- 1700 m2 sal konferencyjnych
- komfortowe pokoje w przystępnej cenie