Konferencje w Sopocie

Sopot nie bez powodu nazywany jest „letnią stolica Polski” - nadmorski kurort dysponuje świetnie rozwiniętą bazą turystyczną, noclegową oraz konferencyjną, a każdego lata miasteczko odwiedza ponad dwa miliony turystów.

Jest kilka powodów, które wskazują Sopot jako znakomite miejsce do organizacji konferencji. Pierwszy z nich to dogodna lokalizacja w centrum aglomeracji trójmiejskiej i połączenie komunikacyjne- w niewielkiej odległości znajduję się lotnisko im. Lecha Wałęsy oraz międzynarodowe bazy promowe w Gdańsku i Gdyni. Dzięki temu uczestnicy konferencji w Sopocie bez trudu dostaną się do tego miasta.

Drugim powodem jest nowoczesna i rozwinięta baza turystyczna i noclegowa. Hotele oraz sale konferencyjne w Sopocie prezentują wysoki poziom i spełniają wszystkie wymogi stawiane przed tego typu obiektami. Sale znajdują się najczęściej w luksusowych hotelach i obiektach konferencyjnych – cześć z nich położona jest w malowniczych okolicach, np. z widokiem na morze.

Trzecim powodem, dla którego warto organizować konferencje w Sopocie jest świetna baza rekreacyjna, na którą składa się ponad 60 obiektów. Wśród nich znajdują się m. in.: Aquapark, Hipodrom, Centrum Windsurfingu, pływalnie, korty tenisowe, ośrodki sportowe, boiska do piłki nożnej, koszykówki i siatkówki, sale bilardowe, siłownie, itp.

Kolejny powód to ogromna ilość lokali gastronomicznych, restauracji, pubów i kawiarenek – na terenie Sopotu znajduję się ponad 250 obiektów tego typu. W sezonie wakacyjnym do białego rana można spotkać w nich turystów i mieszkańców kurortu.

O sile i popularności Sopotu świadczą wyróżnienia przyznawane przez miesięcznik ekonomiczny Forbes, który umieścił kurort na pierwszym miejscu w kategorii miast przyjaznych dla biznesu do 100 tysięcy mieszkańców oraz na drugim miejscu wśród miast przyjaznych dla inwestorów zagranicznych.

Sopot to jeden z najsławniejszych polskich kurortów (jeśli nie najpopularniejszy), także wśród zagranicznych turystów i przedsiębiorców – w sezonie wakacyjnym miasto oblegane jest przez wczasowiczów, którzy spędzają czas na plaży, bądź w licznych lokalach. Natomiast uczestnicy konferencji znajdą tu wszystko, czego potrzebują – rozwinięta bazę konferencyjną, gęstą sieć lokali i restauracji, wiele atrakcji turystycznych oraz imprez i wydarzeń kulturalnych. Plusem jest lokalizacja i dobre połączenie komunikacyjne.

Kolejnym ważnym powodem przemawiającym za kurortem jest prestiż, z jakim wiąże się organizacja konferencji w Sopocie– określenia „Perła Bałtyku” i „letnia stolica Polski” mówią same za siebie i w pewnym stopniu są wyjaśnieniem, dlaczego niespełna 40 tysięczne miasteczko zwycięża w wielu rankingach turystycznych i biznesowych. Polecamy konferencje w Sopocie, jednocześnie zapraszając do skorzystania z atrakcji turystycznych tego nadmorskiego kurortu.

Cottonina Hotel & Mineral SPA Resort zajmuje się w organizacją wyjątkowych pobytów integracyjnych i spotkań biznesowych. Komfortowe zaplecze konferencyjne zostało starannie zaprojektowane tak, aby łączyć funkcjonalność ze stylowym wystrojem. Umiejętność dopasowania się do potrzeb Klientów jest kluczem do sukcesu, który posiadają nasi specjaliści. Dzięki nabytemu doświadczeniu sporządzą ofertę na miarę najbardziej wyszukanych potrzeb.

Czterogwiazdkowy Hotel Grand Ascot to luksus i wygoda w prestiżowym miejscu. Położony jest tuż obok Rynku Głównego, czyli w najlepszej lokalizacji w Krakowie. Najważniejsze atrakcje miasta znajdują się nieopodal Hotelu, dzięki czemu jest to idealne miejsce do zwiedzania Krakowa, wyjście ze znajomymi, rodzinny odpoczynek, czy też spotkanie biznesowe.