Konkurencyjność w dobie Internetu

Ostatniego dnia marca 2016 roku w rejestrze REGON widniało ponad 2 600 000 wpisanych jednoosobowych działalności gospodarczych. Ze względu na niskie bariery wejścia na rynek praktycznie każdego dnia otwierają się nowe firmy we wszystkich branżach. Wraz z rozwojem Internetu i urządzeń mobilnych, rosną też możliwości, w jakie przedsiębiorstwa mogą się promować - tym bardziej, że konkurencja rośnie.

Jak najlepiej konkurować w turbulentnych warunkach rynkowych? Bardzo często, pomimo genialnego pomysłu, podmioty gospodarcze mają duże problemy ze sprzedażą swoich produktów czy usług. Dzieje się tak czasem, ponieważ ich projekty są nikomu nie znane – dlatego też tak ważna jest promocja firmy. W kliencie trzeba najpierw wzbudzić potrzebę, potem można czerpać korzyści.

Tradycyjne narzędzia reklamowe dzielą się na dwie zasadnicze kategorie – ATL (działania w środkach masowego przekazu, czyli telewizji, prasie czy radio oraz outdoor) i BTL (ulotki, mailing, telemarketing). W tycz czasach najczęściej to jednak nie wystarcza. Kolportaż ulotek czy reklama w telewizji to drogie inwestycje, na które nie każdego stać.

Na szczęście, tutaj z pomocą przyszedł nam Internet. Stosunkowo tanio i skutecznie możemy za pomocą siedzi dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Z bogactwa Internetu czerpać mogą przedstawiciele wszystkich branż. Można stworzyć własną stronę www, założyć firmowego bloga, fanpage na Facebooku, czy jak wielu usługodawców typu fryzjerzy i kosmetyczki posiadać wizytówkę na lokalnym serwisie lub wirtualną prezentację na portalu branżowym typu ikosmetyczka.pl. Jeśli posiada się większy budżet, można rozpocząć promocję firmy z Google AdWords czy zainwestować w linki sponsorowane.

Z pewnością każdy pomysł na biznes ma w dzisiejszych czasach szansę na sukces. Należy jednak uzbroić się w cierpliwość i nauczyć się promować swoje przedsięwzięcie – tym bardziej, że możliwości jest tak wiele.

Radisson Blu Hotel & Residences Zakopane to wyjątkowy kompleks hotelowy położony u podnóża Tatr, na wzniesieniu - Antałówce – co pozwala na rozkoszowanie się malowniczymi, górskimi krajobrazami z okien pokoi hotelowych.

Hotel St. Bruno **** to jedyny tej klasy hotel położony na szlaku Wielkich Jezior Mazurskich. We wnętrzach tego czterogwiazdkowego hotelu odnaleźć można atmosferę kurortu okresu międzywojennego XX w., kiedy to Giżycko było modnym i prestiżowym mazurskim kurortem. Hotel pomieści jednocześnie 170 osób, w stylowych, klimatyzowanych apartamentach i pokojach, wyposażonych według najwyższych standardów.

Cottonina Hotel & Mineral SPA Resort zajmuje się w organizacją wyjątkowych pobytów integracyjnych i spotkań biznesowych. Komfortowe zaplecze konferencyjne zostało starannie zaprojektowane tak, aby łączyć funkcjonalność ze stylowym wystrojem. Umiejętność dopasowania się do potrzeb Klientów jest kluczem do sukcesu, który posiadają nasi specjaliści. Dzięki nabytemu doświadczeniu sporządzą ofertę na miarę najbardziej wyszukanych potrzeb.