Konkurs na najlepsze oferty Targów Event 2012

Najlepsze oferty targowe zostaną wyłonione w konkursie organizowanym w ramach Targów Event 2012, które odbędą się w dniach 3-4 października w warszawskim centrum MT Polska.

Przeznaczony jest on dla wystawców, którzy swoje produkty i usługi dla branży eventowej będą prezentować na IV Targach Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event. Konkursowe propozycje mogą być zgłaszane w pięciu kategoriach: technologie eventowe, atrakcje eventowe, hotele i obiekty eventowe, bar i catering oraz bezpieczeństwo i logistyka eventowa. Na laureatów czekają atrakcyjne nagrody m.in. tytuł i logo „Najlepszy produkt Targów Event 2012” oraz wartościowe vouchery ufundowane przez partnerów. IV Targi Event odbędą się w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

– Wyjątkowy event wymaga profesjonalnego przygotowania. By cieszyć się odpowiednimi efektami i zachwycić uczestników imprez wszystko musi być więc dopięte na ostatni guzik. Dlatego przy organizacji eventów warto jest współpracować z pewnymi i cenionymi firmami, które dostarczą najwyższej jakości produkty i usługi. Takich partnerów chcemy wskazać w konkursie organizowanym w ramach Targów Event, w którym wyłonimy najlepsze oferty eventowe. Zachęcamy wystawców do udziału w konkursie, bo to wyjątkowa szansa, by wyróżnić swoje produkty i usługi na rynku – mówi Bartosz Sosnowski, prezes MT Polska, organizatora Targów Event.

Najlepsze oferty i atrakcyjne nagrody

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są w kategoriach: technologie eventowe, atrakcje eventowe, hotele i obiekty eventowe, bar i catering oraz bezpieczeństwo i logistyka eventowa. Każdy z wystawców Targów Event może zgłosić maksymalnie dwa produkty. Do formularza można dołączyć dodatkowe materiały dotyczące danego produktu, jak foldery, certyfikaty, a nawet sam produkt lub jego próbkę. Najlepsze oferty wyłoni jury konkursowe, w którego skład wejdą przedstawiciele Stowarzyszenia Branży Eventowej i MT Polska. Zwycięzcy zostaną uhonorowani dyplomem oraz logo „Najlepszy produkt Targów Event 2012”. Ponadto czekają też na nich różnorodne vouchery m.in. na reklamę, pobyt w obiekcie hotelowym, realizację materiału video czy udział w konkursie MP Power Awards. Nagrody ufundowali patroni targów: Spoldzielniadziennikarzy.pl, Meetings Poland, Konferencje.pl, EventMapa.pl, Organizatorzyimprez.pl oraz MeetingPlanner.pl. Zgłoszenia do konkursu należy przesyłać do 28 września br. do Biura Organizatora Targów. Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród odbędzie się 3 października 2012. Szczegóły i regulamin konkursu na www.targievent.pl.

Biznes eventowy w jednym miejscu

Targi Event sprawdzają się jako platforma biznesowa służąc nawiązywaniu kontaktów handlowych w branży. Pod jednym dachem bowiem gromadzą przedstawicieli świata eventów, którzy poszukują tu najnowszych rozwiązań, a także podwykonawców do realizacji imprez. W tegorocznej edycji targów udział wezmą przedstawiciele firm eventowych, agencji PR, reklamowych i marketingowych. Nie zabraknie też organizatorów zjazdów, targów, kongresów oraz wydarzeń sportowych, politycznych czy kulturalnych. Z ofertami będą zapoznawać się również event managerowie z dużych firm i korporacji, a także przedstawiciele administracji rządowej i samorządów odpowiedzialni za przygotowanie wydarzeń. Na stoiskach przedstawiony zostanie szeroki wachlarz produktów i usług koniecznych do przygotowania niezapomnianego eventu, od atrakcji eventowych i propozycji sprzętu technicznego, w tym nowinek technologicznych, multimediów, oświetlenia i scenografii, po obiekty na organizację wszelakich imprez. Nie zabraknie też firm zajmujących się zabezpieczaniem eventów, dostarczaniem cateringu i usług barmańskich, a także agencji odpowiadających za obsługę personalną wydarzeń. Co więcej pojawią się też nośniki reklamowe, m.in. maszty, balony, standy, ekrany ledowe, gadżety i odzież reklamowa. Różnorodne propozycje eventowe będzie można zobaczyć również w specjalnej strefie pokazów przygotowanej z myślą o wystawcach i wszystkich firmach, które chcą zademonstrować zwiedzającym swoje produkty.

Edukacja i rozrywka

Przez dwa dni na uczestników Targów Event czekać będą liczne konferencje służące poszerzeniu wiedzy o rynku eventowym. W programie zaplanowano m.in. konferencję Stowarzyszenia Branży Eventowej pt. „Event = kasa. Czyli o pieniądzach w eventach” z udziałem zagranicznych ekspertów. Co więcej, odbędzie się również szkolenie dotyczące korzystania z utworu podczas eventu organizowane przez ZAiKS, konferencja MAKonLine „Ubezpiecz Event i śpij spokojnie”, a także spotkanie z cyklu Akademia Selekcjonera EventMapa.pl „Zapach udanego eventu”. Ponadto Związek Firm PR przygotuje spotkanie Budowanie brand experience podczas eventów wizerunkowych, a firma Prolight – konferencję pt. „Eko-light”. Oprócz wydarzeń merytorycznych nie zabraknie też licznych atrakcji, jak choćby wirtualna strefa gier Budda Play z fascynującymi grami komputerowymi i konsolami, turniej Rummikuba ze znamym aktorem Robertem Moskwą, strategiczne gry miejskie, tor kartingowy i liczne prezentacje taneczne, barmańskie i kulinarne. W specjalnej strefie pokazów natomiast firmy eventowe będą prezentować zwiedzającym swoje produkty i usługi. Ponadto, w ramach tegorocznej edycji wybrany zostanie projekt maskotki Targów Event w specjalnym konkursie przygotowanym przez Stowarzyszenie Branży Eventowej i Międzynarodowe Targi Polska.

Patroni i partnerzy Targów Event

Patronem strategicznym IV Targów Event zostało Stowarzyszenie Branży Eventowej SBE. Wśród patronów merytorycznych z kolei są Związek Firm Public Relations, Meeting Planner i Event Managers Club. MICE Poland został partnerem branżowym wydarzenia, a patronat internetowy objęli Proto.pl i Marketing przy Kawie.

By bezpłatnie uczestniczyć w Targach Event 2012 należy do 30 września br. zarejestrować się on-line na www.targievent.pl/rejestracja. Pozwala to również do bezpłatnego zwiedzania V Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel, które odbywać się będą równolegle w sąsiadującej hali. Więcej informacji na www.targievent.pl.

***

Spółka Międzynarodowe Targi Polska zarządza jednym z najnowocześniejszych obiektów targowo-kongresowo-eventowych w Polsce – Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska. Jest ono w pełni dostosowane do organizacji targów, zjazdów, konferencji i eventów (w tym bankietów, koncertów czy zawodów sportowych). Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań, szerokie bramy rozładunkowe, specjalne podjazdy dla samochodów ciężarowych oraz bezsłupowa konstrukcja umożliwiają pełną swobodę adaptacyjną, nawet w przypadku niestandardowych aranżacji i skomplikowanych konstrukcji. Komfortowe warunki dla organizacji targów, eventów i spotkań biznesowych zapewniają także klimatyzowana hala, przestronny hol oraz nowoczesne zaplecze biurowo-konferencyjne. Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c to obiekt o powierzchni 15 200 mkw., z tego 10 000 mkw. stanowi hala wystawiennicza, 4 000 mkw. teren zewnętrzny, zaś 1 200 mkw. zajmują obiekty konferencyjno-biurowe.

Firma Międzynarodowe Targi Polska powstała w 1993 r. i pierwotnie zajmowała się organizacją targów. Od 2008 r. MT Polska jest operatorem centrum przy ul Marsa 56c.

Hotel Scandic Gdańsk znajduje się naprzeciwko dworca kolejowego Gdańsk Główny oraz zaledwie 800 metrów od słynnego Żurawia nad Motławą. Z przystanku autobusowego znajdującego się przed hotelem można w 20 minut dostać się na lotnisko. Ergo Arena położona jest 8 km od hotelu.

Mamy zaszczyt zaprosić Państwa do odwiedzenia Pałacyku Otrębusy. Jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, wszelkiego rodzaju spotkań biznesowych jak również przyjęć i bankietów okolicznościowych.
Funkcjonalne wnętrza i sale naszego Pałacyku pozwalają na organizację konferencji do 200 osób.

Hotel Tobaco to starannie zaprojektowane pokoje utrzymane w pofabrycznym, loftowym klimacie.
Nasz obiekt łączy industrialną surowość z funkcjonalnością.
Tobaco to idealne miejsce na organizację spotkań i szkoleń, pobyty biznesowe i turystyczne.
Zaznaj gościnności zabytkowych murów fabryki relaksu!