Konkurs o Nagrodę Ministra Gospodarki na WorldHotel 2011

Najbardziej przedsiębiorcza firma, eksporter i innowator Targów WorldHotel – o ten zaszczytny tytuł oraz Nagrodę Ministra Gospodarki mogą się ubiegać wystawcy IV Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2011 w prestiżowym konkursie.

 Przeznaczony jest on dla firm prowadzących działalność eksportową, które będą prezentować swoje oferty podczas Targów WorldHotel 2011 organizowanych w dniach 5-7 października w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Patronat Honorowy nad konkursem objęło Ministerstwo Gospodarki.

– Z roku na rok w Targach WorldHotel uczestniczy coraz więcej osób działających w branży hotelarskiej, które poszukują najlepszych produktów i usług czy też efektywnych rozwiązań. Bez wątpienia produkty, które zwyciężą w prestiżowym konkursie na najbardziej przedsiębiorczą firmę, eksportera i innowatora Targów WorldHotel mają większą szansę na to, by zostać zauważone przez potencjalnego odbiorcę. Ponadto nagrody ufundowane przez Ministra Gospodarki będą najlepszą formą rekomendacji dla zwycięskich firm. Zachęcam więc do wzięcia udziału w naszych targach i wyjątkowym konkursie, by zawalczyć o to cenne wyróżnienie, które może być silnym wsparciem budowania przewagi konkurencyjnej na rynku – mówi Renata Smolnytska, Project Manager Targów WorldHotel.

W walce o nagrodę Ministra Gospodarki

„Konkurs o Nagrodę Ministra Gospodarki na najbardziej przedsiębiorczą firmę, eksportera i innowatora Targów WorldHotel 2011” przeznaczony jest dla wystawców Targów WorldHotel, którzy prowadzą działalność eksportową. Do konkursu mogą być zgłaszane produkty i usługi charakteryzujące się nowoczesną technologią, funkcjonalnością, walorami ekonomicznymi, zgodnością z wymogami technicznymi obiektów hotelarskich, jak również efektami lub potencjałem eksportowym. Laureatów wyłoni Jury w składzie uzgodnionym z Ministerstwem Gospodarki. Zwycięzcy otrzymają nagrodę pieniężną ufundowaną przez Ministra Gospodarki – w wysokości 15 tys. zł za pierwsze miejsce i 10 tys. zł za drugie miejsce, a także – listy gratulacyjne od Ministra Gospodarki.

Spotkanie świata hotelarskiego

Podczas Targów WorldHotel architekci, projektanci wnętrz, inwestorzy i firmy wykonawcze, a także właściciele i menadżerowie różnego rodzaju obiektów noclegowych będą mogli zapoznać się z ofertą w zakresie budowy, wyposażenia, modernizacji i codziennej obsługi obiektów. Właśnie podczas targów zaprezentowane zostaną różnorodne propozycje wystroju wnętrz hotelowych, tekstyliów i galanterii hotelowej, środków służących do utrzymania czystości w obiektach, a także rozwiązań informatycznych czy infrastruktury rekreacyjnej, SPA & Wellness. Ponadto, po raz pierwszy w tym roku równolegle, w sąsiadującej hali odbędzie się drugie, niezależne wydarzenie targowe – III Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011. Będzie to doskonała okazja, by w jednym miejscu i czasie zapoznać się z interesującymi propozycjami dla branży eventowej.

Wiedza w pigułce

Cenną wiedzę na temat oferty i trendów rynkowych zdobytą na stoiskach, będzie można wzbogacić w trakcie różnorodnych szkoleń towarzyszących Targom WorldHotel. W programie znajdzie się seminarium poświęcone ekologii i nowoczesnemu zarządzaniu w hotelarstwie organizowane przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego oraz konferencja magazynu „Hotelarstwo” – „Jak zarobić na biznesie hotelarskim?”. Uczestnicy targów dowiedzą się, jak ważny jest kolor w strategii obiektu noclegowego podczas konferencji firmy Projekt Hotel. Poza tym eksperci z Instytutu Hotelarstwa Polskiego opowiedzą o benchmarkingu jako narzędziu revenue management w hotelarstwie, a czasopismo „Hotelarz” i Horwath HTL zorganizują szkolenie, na którym poruszą zagadnienia związane m.in. z analityką operacyjną czy finansowaniem inwestycji hotelowych. Nie zabraknie również seminarium firmy AV.Net Sieci Audiowizualne o rozwiązaniach audiowizualnych w hotelu czy prezentacji najnowszej odsłony portalu zwiadowca.pl dedykowanego branży HoReCa. Ostatniego dnia targów odbedzie się natomiast konferencja „SPA nie jedno ma imię” przygotowana przez Polskie Stowarzyszenie SPA & Wellness.

Rejestracja na targi

Dla zwiedzających, którzy chcą wziąć udział w targach prowadzona jest rejestracja na www.worldhotel.pl/rejestracja (do 3 października do godz. 12.00). Rejestracja on-line umożliwia bezpłatny wstęp na Targi WorldHotel i Targi Event. Natomiast zapisując się na miejscu należy zakupić bilet w cenie 30 zł za każdy dzień targów, który upoważnia do zwiedzania obu imprez. Szczegółowe informacje o targach, Konkursie o Nagrodę Ministra Gospodarki, a także warunkach uczestnictwa w poszczególnych wydarzeniach towarzyszących znajdują się na www.worldhotel.pl.

Nieprzeciętna lokalizacja nad samym jeziorem w sercu Puszczy Piskiej,to bez wątpienia jedno z najpiękniejszych miejsc na mapie Mazur.Doceniony przez Gości nowy butikowy hotel dla dorosłych i młodzieży 16+.Doskonałe miejsce dla spragnionych ciszy, spokoju i błogiego relaksu.

Zaplanuj niezapomniane wydarzenie w miejscu, gdzie nowoczesność spotyka się z komfortem. Hotel Sympozjum & SPA**** to przestrzeń stworzona dla tych, którzy cenią sobie najwyższy standard obsługi, profesjonalne zaplecze konferencyjne i wyjątkową atmosferę. Dzięki doskonałej lokalizacji, rozbudowanej strefie SPA oraz wyśmienitej restauracji, hotel jest idealnym wyborem zarówno na biznesowe spotkania, jak i chwile relaksu. Odkryj, jak łatwo połączyć pracę z przyjemnością!

Rubbens & Monet Centrum Hotelowo Konferencyjne znajduje się 5 km od serca Torunia – Starówki.

- Łatwy dojazd
- Dostępność wszelkich usług włączenie ze SPA, gastronomią, parkingiem, Internetem
- 2,5 ha powierzchni dostępnej dla organizacji eventów
- 1700 m2 sal konferencyjnych
- komfortowe pokoje w przystępnej cenie